Hjælp, hun er noget af en mundfuld!

Så spørg om råd herinde!

Re: Hjælp, hun er noget af en mundfuld!

Indlægaf Leisure Pirate » ons 1. okt 2014 21:03

Hun skrev til ham om edderkoppen på sit værelse. Hvis hun skrev den besked ud af det blå så flirter hun max. Og det gjorde hun vel vidende om hans "glæde for piger".

Som jeg læser situation er hun tiltrukket men han mangler at kvalificere hende eller comfort.

Bliv ved med at inviter til noget der er mere sikkert og bliv ved med at valider/kvalificer hende. Fortæl hende hvad du godt kan lide ved hende. Bare tænk at hun nok skal hales ind lidt langsommere. Lad være med at give op.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Fætter Stream » ons 1. okt 2014 21:37

Leisure Pirate skrev:Hun skrev til ham om edderkoppen på sit værelse. Hvis hun skrev den besked ud af det blå så flirter hun max. Og det gjorde hun vel vidende om hans "glæde for piger".

Som jeg læser situation er hun tiltrukket men han mangler at kvalificere hende eller comfort.

Bliv ved med at inviter til noget der er mere sikkert og bliv ved med at valider/kvalificer hende. Fortæl hende hvad du godt kan lide ved hende. Bare tænk at hun nok skal hales ind lidt langsommere. Lad være med at give op.

Ja this. Afmontere hendes ting med at han er en player der sårer alle kvinder, kvalificering, comfort og boom! I hvilken som helst rækkefølge, bare boom! er til sidst.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Bark » ons 1. okt 2014 23:18

Stream skrev:
Leisure Pirate skrev:Hun skrev til ham om edderkoppen på sit værelse. Hvis hun skrev den besked ud af det blå så flirter hun max. Og det gjorde hun vel vidende om hans "glæde for piger".

Ja this. Afmontere hendes ting med at han er en player der sårer alle kvinder, kvalificering, comfort og boom! I hvilken som helst rækkefølge, bare boom! er til sidst.

Flirter max og flirter max... Måske søger hun bare validering. Lige så snart han nævner noget med at ses, så slår hun bremsen i.

Men det virker da måske, det I nævner.. Måske ikke.
Synes bare, det kommer et helt forkert sted fra. At han skal kvalificere sig overfor hende og overbevise hende om, at han er god nok. Hvad er det for noget? Han tilbyder hende en plads hos ham, og hun vil ikke. Hun bliver jo mega overvalideret og set som en eller anden pris. "Den store forførelsesmission", om man vil. Man skal jo mødes på midten, og han giver jo meget mere, end hun gør. Kan ikke lide det der mindset med, at man skal overvinde hendes modstand. Fint nok at de spiller kostbare og alt det der standard, det er meget sjovt. Det er jo kun et problem med hende her, fordi hun er "speciel".
Forstil jer samme situation med en klam pige (HB1 som nogen vil sige). Ville han give en fuck? Nej. Ville han blive ved? Nej.
Han tillægger hende sindssygt meget værdi og afviger fra sin egen vej.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Leisure Pirate » tors 2. okt 2014 00:40

Idéen er at han skal kvalificere hende. Ikke omvendt. Hun er allerede tiltrukket men er bange for at blive såret. Derfor skal han overbevise hende om at HUN er god nok til ham. Nogen gange vil de gerne men tør ikke.

Det er bare sådan jeg læser det ud fra den begrænsede info her, så du har helt ret i at det ikke er sikkert at det virker.

Men overvej hvad der er mest needy: En mand ser en pige han rigtig godt kan lide og gør et ekstra forsøg selv om hun yder noget modstand. Eller en mand ser en pige som han rigtig godt kan lide men dropper det fordi han måske taber hende ved at forsøge.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Bark » tors 2. okt 2014 09:32

Hvis du ser et af mine tidligere svar, har jeg også skrevet, at jeg synes han skal prøve igen, hvis det er det, han vil :)
Han skal så bare ikke prøve igen-igen. Selvfølgelig skal man kæmpe for det/de piger, man vil have!
Men!!! Det skal stadig komme fra det rigtige sted. Hvis han render rundt med den illusion om, at hun er speciel og bedre end alle andre, så vil han alligevel falde i syg scarcity og få mega oneitis og på sigt fucke det op alligevel.
Hvis han gør hende til noget, hun ikke er og sætter hende på en piedistal, er det allerede meget svært. Det er først, når han ikke er bange for at miste hende, og han ved, at selvom hun er en rigtig dejlig pige - det må vi jo stole på, hun er - så er der også andre, og hans lykke skal ikke afhænge af hende.
Min pointe er, at det er vigtigt at kende forskel på, hvad der er rigtigt og hvad der ikke er. Hun er garanteret super dejlig, men hun er ikke speciel. Det er pisse godt, han gerne vil give hende chancen, men hvis alt peger mod, at hun ikke gider, også selvom han har fulgt jeres råd, så må han også sige fuck det og så komme videre. Lad være med at jagte piger, der ikke vil en.
Jeg taler af erfaring.........
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Mido » man 6. okt 2014 15:03

Det er svært at vurdere ud fra situationen om hun er tiltrukket eller ej, det kan både læses som "ikke interesseret" og som Leisure siger, at hun bare skal vide, at hun virkelig er god nok til dig.

Jeg vil aldrig anbefale at putte nogen på en piedestal, og jeg vil klart råde dig til at hive hende ned fra den. Hvad du så skal gøre derfra, det kan vi altid tage.
Meeeen... Nu skriver du selv, at du står meget fast på at hun er speciel. Fair. I så fald ville jeg gøre det klart for hende. Sig at du tror, at hun er speciel, sig at du virkelig gerne vil give hende en chance. Men gør det samtidig klart for dig selv og for hende, at 4-toget ikke holder på perronen for evigt, og hvis hun gerne vil med, så må hun til at sige ja eller nej. Det giver dig mulighed for hurtig afklaring og du viser, at du har tør sig hvad du føler, at du tør tage styring, og at du er "purposeful" -- og takker hun nej, så kan du komme videre.
Nej, det slet ikke den sikketeste vej til succes, og muligvis har du slet ikke skabt attraction nok til at pulle sådan et move. Men det er en mulighed, og en måde for dig at få lidt hurtig afklaring, hvilket nogle gange kan være bedst.

//Mido
Mido
Seargeant O'Hara

Indlægaf ande3373 » ons 22. okt 2014 09:12

Har virkelig nydt godt af jeres kommentarer, og jeg er vild med at jeg stadig bliver overrasket over hvor meget nogle enkle ting virker!

Jeg valgte at fortsætte med hende, og hun fik endelig mod på en date! Jeg inviterede hende på en lille picnic hvor jeg havde pakket lidt frugt og en asti. Det virkede på hende, hun kunne mærke at hun ikke bare var endnu en og at der blev kælet lidt om hende! Det blev til lidt kysseri og så ellers hjem igen. Anden date forgik i min lejlighed hvor jeg havde kokkereret, hun endte med at blive natten over men uanset hvor god jeg var havde hun lukket for kagedåsen. Dog blev det til oral ;)
Næste date havde jeg lokket hende til at forsøge at slå mit måltid med et endnu bedre. Denne gang på hendes hjemmebane. Det hele endte ud som sidste gang, en masse af alt mulig andet, men ikke hele vejen. Sidst vi sås var efter byen hvor vi aftalte at sove sammen, og her blev der endelig åbnet op!

Mit problem nu er at jeg må se i øjnene at Bark måske havde fat i noget af det rigtige.. Hun er ikke mere speciel end andre piger. Det var hun udelukkende fordi hun sagde nej.. Jeg lod mig fange af mine egne tanke, men har forhåbenligt lært lidt!

Jeg bukker og takker endnu engang for hjælpen!
ande3373
Bølle Bob

Indlægaf missy » man 17. nov 2014 21:49

Det lyder præcist som noget en af mine veninder kunne have sagt. Så jeg vil forklare dig hvilken type pige hun er, måske det kan afklare noget for dig. (dermed ikke nødvendigvis sagt at din pige er ligesom min veninde)

Hun er den mest følsomme pige jeg nogensinde har mødt! Der skal ingenting til før at hun skal "tænke over tingene" og før hun bliver ked af det. Jeg tror hun skal føle meget efter i sig selv om hvordan hun har det med forskellige ting.
Hun er ALTID på vagt overfor om en fyr har noget kørende med andre, samtidig med, at det hun ønsker sig allermest i verdenen er en kæreste. (det har hun så fået nu, og han scorede hende ved at tage utallige gåture med hende inden de overhovedet begyndte at holde i hånd).

Jeg tror, at en pige som hende trænger til ekstrem meget bekræftelse = høre at hun er så sød og så dejlig og er den eneste ene og bla bla bla. Hun har brug for en fyr der kan passe på hende (=red mig fra edderkoppen) og som ikke viser interesse for andre piger (=din glæde for andre piger) Jeg har, fx endnu ikke mødt hendes nye kæreste sandsynligvis fordi hun er bange for at han falder for mig i stedet for.
missy

Der findes ikke fiasko, kun feedback
Brugeravatar
missy
Private Johnson

Geografisk sted: Varde / Esbjerg

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?