kørt fast med en pige

Så spørg om råd herinde!

kørt fast med en pige

Indlægaf Michael84 » tors 2. okt 2014 19:34

Hej

jeg håber i kan hjælpe mig lidt her.

jeg mødte en sød pige i byen, hvor jeg fik hendes facebook.

vi aftale at hun skulle kigge over om mandagen (ugen efter) hun kom og vi hyggede os og så lidt film og fik noget godt og spise.. lige siden har vi skrevet sammen hver dag. Tirsdag var vi ude og spise og Onsdag var lavede vi mad sammen og så en film.. der har været sådan lidt frem og tilbage. i dag prøver jeg så at eskalere med hende.. jeg fulgte rådne i The Four Modes Of Escalation - Your Most Direct Path To Sex.men hun gav meget lukket kropsprog i dag skrev vi så sammen, hvor jeg skrev vi så skrev frem og tilbage og jeg endte med at skrive til hende at jeg godt kunne tænke mig at være mere end venner (bagefter tænkte jeg det var dumt over sms) men jeg var nød til at køre den ud.. vi skrev så lidt frem og tilbage at hun var ked af og midste mig som ven. og hun var ked af jeg havde skrevet det.. for det vil aldrig blive det samme osv.. jeg skrev så jeg havde fortrudt at jeg skrev det over sms istedet for at sige det til hende om vi kunne snakke med hende om det.. hun sagde hun skulle bruge et par dage til at tænke over det.. er der nogle der har nogle råd?
Michael84
Fætter kanin

Re: kørt fast med en pige

Indlægaf Velocity » tors 2. okt 2014 20:34

Det ville være rart, hvis du kunne uddybe lidt mere. Har I fx kysset, mens I var sammen bare jer to? Hvordan er kemien mellem jer, når I er sammen?

Desuden mener jeg, at du smed "Skal vi være mere end venner"-kortet meget meget for tidligt og på en helt forkert måde, men det kan uddybes senere, når du har forklaret lidt mere om selve situtationen.

Kys? Nusseri? Flirter I, når I er sammen?
Velocity
Private Johnson

Indlægaf Michael84 » tors 2. okt 2014 20:45

Vi har ikke kysset/ nusset .. af en eller anden grund.. (hun haft et meget lukket kropssprog) har nok sat hende for "højt op" normalt plejer det og køre fint.. vi har god kemi når vi er sammen.. vi har det sjovt og taler om alt.. både sex mv. det var faktisk hende der inviteret hende mig ud, til at starte med. vi har kun været sammen os 2. første gang lavede jeg mad. og anden gang var vi ude og spise og sidst lavede hun mad til os .. vi skrev sammen hver dag og om alt. håber det er uddybet nok. med hensyn til vi skal være mere en venner kortede var det hendes veninde der forslog det
Michael84
Fætter kanin

Indlægaf Leisure Pirate » tors 2. okt 2014 21:23

Du er desværre havnet i vennezonen fordi du ikke har været seksuel nok. Når man opfører sig som venner og skjuler ens seksuelle tiltrækning, eller man lader pigen fører interaktionen så havner man i vennezonen. Så nu er hun rigtig glad for dig som ven og er nok temmelig overrasket og forvirret over at du out of nowhere viser romantiske interesser.

Mht til at eskalere så ventede du aaaaaalt for længe. Prøv at læs Book of Pook eller noget Sixty. Han skriver har bla skrevet noget med "dine chancer var bedre 5 minutter siden end de er nu". Hele hans budskab er at eskalering er det mest attraktive man kan gøre. Jo før man eskalerer desto bedre. Og med eskalering mener han øjenkontakt, hand caressing osv. Bare lige til sammenligning med jeres 3 dates uden fysisk berøring så anbefaler han at eskalere med hand caressing inden 3 minutter er gået ;)

Jeg er ked af at sige det men vi kan nok ikke hjælpe dig med at få hende. Det eneste råd vi kan give dig er at glem hende et stykke tid og begynd at koncentrer dig om din udvikling i stedet. Begynd og gå ud og læg an på en masse piger. En dag kan det være at hun vil se dig med andre øjne, men hvis den tid kommer så har du nok travlt dine andre piger ;)

PS. Todd siger jo faktisk de samme ting i den video du nævner. Så du er på rette spor :)
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf FISSEN » tors 2. okt 2014 21:27

Har lidt svært ved at kategorisere dig. Er du en gamer eller en kæreste type? Uanset vil jeg opfordre dig til at drikke hende i bedre humør. Det er ikke til diskussion at piger bliver løsere af en flaske vin!
FISSEN
Gummi Tarzan

Indlægaf Michael84 » tors 2. okt 2014 21:39

@Leisure Pirate. tænkte jeg nok.. jeg snakkede med hendes veninde og hendes sidste kæreste var hun bedste venner med i 6 mdr + før det blev til noget. ja manglede bare det med fysisk berøring.

@Fissen. tror jeg sku også selv jeg har.. 90 % tilfældene er jeg nok en gamer, og når jeg møder en rigtig sød pige.. er jeg nok en kæreste type. vil jeg prøve, at giver hende lige noget tid til at komme sig over "chokket" og prøver igen : mit problem er når jeg går i byen fredag / lørdag nat kan jeg nok få en 5 - 6 nummere og facebook´s mv.. uden og anstrenge mig. og få lukket dem.. men når jeg møder en rigtig sød pige.. så fucker jeg det hele op
Michael84
Fætter kanin

Indlægaf Velocity » tors 2. okt 2014 21:47

Jeg må "desværre" nok sige, at jeg er enig med Leisure Pirate. Gå ud og prøv at score en masse damer, eller hvert fald bare læg an på dem, som allerede er blevet nævnt.

Med tiden bliver dit game forbedret, også møder du med garanti nogle andre piger, som er mindst lige så interessante for dig, som hende her er. Der findes så mange piger derude, så lad ikke det her slå dig ud min ven.

Jeg ved ikke, om det her kan hjælpe dig eller give dig lidt gåpåmod / inspiration til næste gang, du har en tøs hjemme: Men jeg plejer at gå efter k-close eller f-close på første "date", og med date mener jeg, at jeg har inviteret pigen hjem til mig om aftenen for at "hygge og se film". Det lykkes sgu de fleste gange at få dem closed, og det er egentlig ikke så underligt igen, for når man tænker over det, har de sagt ja til at se dig - hjemme hos dig - og dermed må de på den ene eller anden måde være tiltrukket af dig. Fremover, så følg Leisure Pirates råd og vær mere seksuel og gå efter eskalering!
Velocity
Private Johnson

Indlægaf Michael84 » tors 2. okt 2014 21:49

fandt faktisk en god video med det at komme ud af friend zonen

https://www.youtube.com/watch?v=ZE_tKwrStsM (del 1)

https://www.youtube.com/watch?v=gCVqNQeQcuY (Del2)
Michael84
Fætter kanin

Indlægaf Michael84 » tors 2. okt 2014 21:54

yes. har heller ikke glemt de andre damer ude i byen. :D og har skrevet med dem gemmen hele forløbet.. men man vil jo altid genre have det man ikke kan "få"

tænker jeg giver hende noget tid. og ser hvad der sker. og prøver at eskalere noget hurtigere næste gang :D
Michael84
Fætter kanin

Indlægaf man-machine » fre 3. okt 2014 16:39

Jeg er enig med @Leisure Pirate og @Velocity - du er virkelig havnet godt og grundigt i friendzone. Hvilket selvfølgelig ikke burde kunne ske, hvis du har studeret dette forum godt og grundigt.
Men skal overveje du risikere at miste hende, hvis du giver hende noget tid. Jeg har et andet forslag til hvad du kunne gøre. Jeg gav @MrPerfekt det samme forslag, og jeg copypaster blot min forrige post til dig også:

Hvis du spørg mig, så skal du starte med at spørge dig selv. Hvad vil du med hende? Vil du bare close den og efterfølgende dumpe hende eller vil du have et længerevarende forhold til hende? Det tror jeg er vigtigt for dig at vide, så du er klar over hvad der skal ske, når du har f-closed hende og i skal videre derfra.

Forslag til din plan:

En taktik jeg synes du skal udsætte hende for er en blanding af dine to forslag. Du starter med at give hende overstregen meget opmærksomhed. Fortæller hende at du cool med situationen, og du bare gerne vil have hende som ven (men du skal vise det modsatte at du er vild med hende). Du skal ringe til hende og snakke. Få hende til at grine. Del mad med hende og gøre ting der viser man er knyttet (vis du elsker hende, uden at sige det.)
Prøv det en uges tid eller mere.
Hvorefter du pludselig dropper hende. Viser hende ingen opmærksomhed, gør hende opmærksom på du skriver med andre piger og ignorer hende. Når hun så endelig spørg hvorfor du er sådan. Så siger du at du har tænkt over jeres situation. Du kan ikke bare være venner mere, hun er for dejlig til blot at være en ven, hvilket også er grunden til at du skriver med andre piger. Du må komme over hende. Det her fortæller du selvfølgelig et sted, hvor i er alene. Hvor du k-closer. Så skulle den spille derfra

Det er altså en modsat push-pull strategi. Hvor du viser hvor godt i ville have det sammen, hvorefter hun oplever at hun pludselig mister det "i har". Du får hende til at reagere ved at stoppe med at vise hende opmærksomhed.

Held og Lykke

ManMachine
man-machine
Fætter kanin

Geografisk sted: Nordsjælland

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?