kørt fast med en pige

Så spørg om råd herinde!

Re: kørt fast med en pige

Indlægaf Kaizer » søn 12. okt 2014 09:31

Yeah, mange er rådene er også det samme, som vi to snakkede om. Jeg ser lidt som om, at du allerede godt ved, hvad du gør galt. Men ofte har man brug for at lave de samme fejl igen og igen indtil man omsider får nok af sig selv, giver slip og bare går efter det, man vil. De bedste perioder af min amourøse entreprise har altid forefundet sig efter perioder med smerte, frustration og indestrængthed. At spille den safe er det værste du kan gøre, pickup handler om ‘come hell or high water’
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf ande3373 » ons 22. okt 2014 09:49

Meanmachine har fat i den lange ende her! Jeg har været i præcis samme situation! Det handler i bund og grund om at vise samt fortælle at du ikke er tilfreds med kun at være venner. Det har du allerede gjort, så fra nu af ved hun at den kontakt du skaber er med intentioner om mere. Men få hende lagt på is, i har allerede set hinanden en masse. Det vigtige er så at når hun hungrer efter din kontakt giver du hende den, og ikke som før, vi snakker masser af kontakt fra begyndelsen! Måske hilser i med et kram normalt? Hvis ja, så prøv at tage fat om hende helt bede ved lænden eller endnu bedre, giv hende et kindkys! Jeg har selv brugt Vin
ande3373
Bølle Bob

Indlægaf ande3373 » ons 22. okt 2014 09:50

Her kommer luge resten - vin de carlos escalation ladder! Den virker bare, hvis det går for stærkt for pigen tager du bare et skridt ned og forsøger igen!
ande3373
Bølle Bob

Indlægaf PRIMAL » søn 2. nov 2014 12:22

FISSEN skrev:Har lidt svært ved at kategorisere dig. Er du en gamer eller en kæreste type?

lige her er vi ude på et skrå plan....
FEAR IS TEMPORARY, REGRET IS FOREVER
Brugeravatar
PRIMAL
Happy Meal

Geografisk sted: cph

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?