Narrefisse?

Så spørg om råd herinde!

Narrefisse?

Indlægaf Justwokeup » ons 15. okt 2014 13:18

Har aldrig rigtig forstået konceptet, men nu er der den her pige jeg ikke fatter en meter af. Siden første dag jeg så hende har jeg flirtet offensivt med hende, jeg har stor selvtillid når det kommer til bare at snakke til damerne. Hun flirtede tilbage, og blev ved med at hænge op af mig hver gang vi sås, hvor jeg bare var passiv og alpha idet jeg egentlig bare gerne ville kneppe hende og intet andet. Den aften hvor jeg så invitere hende i byen og kørte gentleman stilen, viste hende at hun var min iaften og sådan var det bare, kneppede hun så med en af mine "venner". Jeg forstår det sgu ikke, har jeg lagt hende på is for længe?
Justwokeup
Nyklækket

Re: Narrefisse?

Indlægaf Bark » ons 15. okt 2014 13:55

Alpha og passiv? Hvordan forklarer du det?
Du har ikke taget nok action, og så har hun fundet en anden.
Fint nok at flirte og være non-reactive (tænker, det er det, du mener med at være alpha og passiv), men hvis du ikke kysser hende eller gør noget som helst, så er det jo klart, du ikke får noget ud af det. Hvorfor har du 'lagt hende på is' og ikke bare gået efter at score hende?
- Hun er helt klart ikke en 'narrefisse', da hun jo knalder med din ven. Fejlen ligger 100% hos dig, ellers var det dig, der havde været sammen med hende.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Kaizer » ons 15. okt 2014 14:01

narrepik?
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf GoldMan » ons 15. okt 2014 14:57

Kan du uddybe det lidt mere. Hvordan er jeres forhold? Har i kysset?

Desuden hvis hun vælger at have sex med en anden, så er der tydeligvis sket en fejl. Enten føler hun sig ikke tiltrukket af dig (virker usandsynligt ud fra det du skriver), eller har hun ingen anelse, at du vil have sex med hende. En anden gang vil det muligvis være en god ide at vise mere tydeligt, hvad du vil med pigen ligesom Bark skriver "tag mere action". Prøv at eskalerer mere fremover.
Brugeravatar
GoldMan
Fætter kanin

Indlægaf Cheriot » fre 17. okt 2014 11:14

Det er virkelig svært at kunne vurdere udefra sådan en kort beskrivelse uden særligt meget fakta omkring hvad der rent faktisk er foregået. Jeg kan fx ikke rigtigt lure med hvad du mener med at du var passiv idet du gerne ville knalde hende? Og hvad der præcis ligger i at "køre gentleman stilen"? Og hvordan du har haft lagt hende på is, var det ved at være passiv eller?

Hvis jeg skulle gætte ville jeg tro at der er tale om en af de situationer hvor I begge har opfattet tingene på helt forskellig vis. Det kunne i hvertfald være nærliggende at tænke at hun simpelthen har opfattet din passivitet, som mangel på interesse fra din side når nu hun har hængt opad dig. Og at hun måske i forlængelse af det har opfattet din pludselige kærlige interesse som ren og skær venskabelig interesse. Især hvis I ikke har haft kysset eller andet. Og derfor har hun slet ikke set problemet i at hun var sammen med en af dine venner. Eller måske ham vennen bare forstod at tage ordentlig handling på det og gå efter hende (modsat dig) hvorfor hun blev forført og det derfor skete? :roll: Men igen, der er kan være alverdens forklaringer.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Kami » lør 18. okt 2014 20:31

Lad mig lige forstå.

Du kører en eller anden gorilla-stil til daglig, som gør hende våd i trussen (din fortolkning). Og da du så vil score hende --- opfører du dig helt modsat, nemlig gentleman-agtigt?

Du skulle da bare have fortsat alpha-stilen og taget hende med hjem, kneppet hende. Ikke alt det der pjat. Det virker som om, at du går over åen efter vand og hun havde vel bare ikke tålmodighed til, at vente på at du var færdig med at lege verdensmand.

Kvinder kan godt lide sex, jeg forstår ikke at du har været nærig.
Kami

Indlægaf vUlpeS » søn 19. okt 2014 16:54

Jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen!

Narrefisse; (Afledt lat. fuppus vaginum) mytologisk væsen, der lever i bevidstheden hos mænd, der antager mere end de burde.

Selvom det nok kan virke alpha at agere besidderisk, så er der en stor risiko for, at man samtidig ender med at fremstå needy/knap-så-abundant i undertonen. Hvis du udelukkende er ude på at knalde hende, forstår jeg i grunden heller ikke, hvorfor du opretter en tråd, for...

... Som min veninde Nadja så præcist formulerede det: "Find dog noget andet at knalde rundt i!"

Det er svært at afgøre, hvad der er hvad, for som det også er nævnt før i tråden, har du ikke givet alverden af info/detaljer.
Ellers er jeg med på Kamikee-bølgen og kan tilføje: Man risikerer somme tider at fremstå inkongruent, hvis man "skifter stil" sådan uden videre. Den opmærksomme (kvindelige) dater oplever i disse situationer en slags ringen for ørerne, der knytter sig til et bestemt slags alarmberedskab.
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf The_dude » man 20. okt 2014 00:56

Narrefisse? - flake!
The_dude
Bølle Bob

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?