jomfru? menstruation? ASD?

Så spørg om råd herinde!

jomfru? menstruation? ASD?

Indlægaf kindben » tirs 4. nov 2014 01:54

Hej

Jeg er over de sidste 6 måneder begyndt at have okay styr på mit game, men grundet stadig lav erfaring har jeg brug for input.

Kl 3 lørdag nat i er jeg i byen med nogle svagt bekendte. Jeg får en samtale i gang med en 18 årig pige på en bar/bodega - Jeg er 22.

Hendes veninde joiner til tider samtalen, og siger at hun bliver forvirret, fordi jeg ligner og hedder det samme som hendes eks, men var bare mere lækker - Jeg har åbenbart model kindben.

Jeg får en del opmærksomhed af dem begge, og IOI's - pillen ved hår, flirtende øjenkontakt, griner og napper mine accessories (papegøje fjer i håret) etc.

Jeg bliver inviteret med videre til et diskotek, men vi 3 ender i stedet med at finde noget mad.

Kl 4:30 tager veninden hjem til en gut med godkendelse fra Pige, og vi 2 venter på mit tog skulle gå. Vi snakker, og jeg får ikke nået den første afgang. Samtalen kører fint, så jeg bliver også sent på den til anden afgang, og ved farvelkrammet begynder vi at kysse.

På trods af lavt erfaring med k-close, så ender vi alligevel med at snave i 30+ minutter. Jeg får taget en del på hende under tøjet, og får kysset et bryst. Da mine hænder ledte foran i bukserne, så blev de mildt ledt væk, og fik fortsat lov til at tage hende på røven under bukserne.

Vi lader begge til at nyde det - Vi krammer og ånder hårdt og jeg ligger op til at vi tager hjem til en af os. Hun siger, at hun alligevel tager alene hjem med en begrundelse 'som jeg ikke ville forstå.'

Klokken kvart over 6 siger jeg, at jeg tager en taxa, og hvis hun ikke tager med, at jeg så vil have hendes nummer. Jeg skriver mit nummer ind på hendes mobil, vi farvelkysser, og har efterfølgende SMS-udveksling:

Lørdag nat, 06:00
Pige: Hey ... *navn*

søndag, tidlig aften:
Mig: Jeg mistede en fjer i går. Har du noget med det at gøre? hilsen model *navn*

3,5 time senere:
Pige: Haha, det ved man aldrig

45 minutter senere:
Mig: Fjertyv! Jeg forventer at få dén eller en ny tilbage i løbet af ugen.

Jeg er nu i tvivl lidt om den videre håndtering.

Hvordan skal man tolke hendes svar om at tage alene hjem at grunde jeg ikke ville forstå?

Er hun jomfru? Havde hun menstruation? Issues? Er skulle man blot have fortsat med at snave og tage på hinanden? Hun har ikke kæreste.

På bar/bodegaen fortalte jeg nemlig en historie om jeg afviste en trekant med en 17 årig jomfru og hendes 18 årige veninde, fordi jeg følte mig som en gris. Jeg synes, at jeg fangede noget i pigens og hendes veninde blik, som måske kunne betyde at Pige var jomfru. Jeg er ikke sikker.

Er en arm som går blidt i vejen for ens hænder når de er på vej ned i fronten af bukserne, et tegn på at man skal holde nallerne væk fra det område?

Det er jo ikke en grænse, som man har lyst til at overskride.

SMS-udveksling

Er det et mildt fuck up, at svare så hurtigt tilbage med oplæg til at mødes igen? Er man needy, eller tager man bare styringen? Bør man følge op, og i så fald hvornår og hvordan?

// kindben.
kindben
Nyklækket

Re: jomfru? menstruation? ASD?

Indlægaf Kaizer » tirs 4. nov 2014 09:50

Det er svært at vide, hvad der “gik galt”. Hvis du øver dit game, bliver du med tiden bedre til at pulle, og det er egentlig det eneste jeg ville fokusere på, hvis jeg var nybegynder.

I forhold til pigen her, så ville jeg nok bare sætte noget op og have sex med hende.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf vUlpeS » tirs 4. nov 2014 09:57

At hun fejer dig af, mens du forsøger at stikke hånden ned i hendes bukser på en togstation, er der ikke noget at sige til.

Phone game hende lidt, og se om hun ikke kommer rundt. Piger er ikke altid lige så hurtigt fremme som drengene. Det kan være ASD, men det kan altså også sagtens være, at hun vil mere med dig, og derfor holder igen (kostbar).
- Det kan også være, at hun har en kæreste, har menstruation, roder i sin lejlighed, eller at hun bor hjemme hos sin mor og er lidt flov over det.

Jeg synes ikke det er for meget med et par sms'er efter man har stået og kysset på i en halv time. Det er ikke needy at være nice.

Det er ærligt talt ikke værd at spekulere over hvorfor hun sagde nej. Hold kontkten og se hvad der sker :)
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf kindben » tirs 4. nov 2014 23:27

Hej, tak for svar.

Jeg forsøgte med lidt push/pull, men det var nok for meget 'enten tager vi sammen hjem, eller så tager jeg hjem' - Hvilket vel nok kun virker hvis de er helt pjattet med en.

Vi sad ikke på en togstation, men det var stadig temmelig offentligt - Der gik ihvertfald nogle mennesker forbi nu og da.

Nu hvor jeg tænker over det, så lagde hun nok også op til at finde et mere privat område. Hun spejdede i hvert fald rundt, og kiggede længe på et privat område.

Edit: Redigeret, da mangel på svar på SMS, blev til det modsatte.
kindben
Nyklækket

Indlægaf missy » man 17. nov 2014 18:54

Hold da kæft der gik lang tid før at du kom hjem. Og hvis hun har siddet med dig så længe er hun sandsynligvis blevet mere ædru og mere fornuftig (evt. kommet i tanke om at hun har en kæreste, at hun har det røde, at hun ikke vil være "billig", eller whatever)

Og så skriver du til hende ALT for hurtig. Specielt hvis hun er blevet ædru nok til at se at du alligevel ikke var så lækker som hun først troede.
missy

Der findes ikke fiasko, kun feedback
Brugeravatar
missy
Private Johnson

Geografisk sted: Varde / Esbjerg

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?