God day 2, hvad nu?

Så spørg om råd herinde!

God day 2, hvad nu?

Indlægaf Deki » tirs 11. nov 2014 06:06

Inden jeg går igang med min første post, vil kort introducere mig selv.

Hey gamers, mit navn er Deki, er 21 år og er fra København. Jeg har kendt til PU-communitiet i ca. tre år, men blev først rigtigt grebet af det for et års tid siden.
Siden da har jeg fulgt med on/off på forummet, og har været begejstret over alle de gode råd der har været at hente herinde.
Now for the case:

I weekenden mødte jeg tilfældigvis en bekendt pige på en bar. Hun fik øje på mig og hilste, hvorefter jeg nævnte at hun kunne hjælpe med den 'diskussion' min kammerat og jeg havde. Jeg fyrrede The Jealous Girlfriend Opener af, hvorefter vi talte lidt. Senere på aftenen ender vi så ved samme bord, og der var masser af IOI's at spotte. Vi lavede et væddemål, hvor en øl var på højkant, og hun påstod så at have vundet, hvilket jeg var uenig i, men vi aftalte at mødes om søndagen til en øl. Vi mødes så hun får sin øl (betalte kun for den ene øl, det endte med at hun gav de næste 2) og tilbringer overraskende meget tid på denne bar, hvor jeg får DHV'et en del, der var kino fra os begge, og overordnet set var det fint. Vi smutter så derfra, spiser lidt på vejen, og jeg følger hende hen hendes bus, og allerede før vi mødtes havde jeg besluttet mig for i hvert fald at k-close. Jeg kan se bussen, bliver næsten panisk. Vi krammer, jeg bliver mere panisk! Vi slipper hinanden og på et mili-sekund for jeg taget mig sammen, siger "kom her" mens jeg trækker hende ind mod mig, og vi kysser.

Min undren er, hvad der nu skal ske.
- Hvor og hvornår bør vi mødes igen?
- Hvordan eskalerer jeg den herfra?
- Hvad ville jeres råd være? :)

mvh Deki
Deki
Nyklækket

Re: God day 2, hvad nu?

Indlægaf Kaizer » tirs 11. nov 2014 06:29

Mød hende privat, når I begge har tid og eskaler derfra.

Next question :D
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Deki » tirs 11. nov 2014 15:49

Kaizer skrev:Mød hende privat, når I begge har tid og eskaler derfra.

Next question :D

Kort og godt, tak for det. :D
Deki
Nyklækket

Indlægaf PRIMAL » søn 16. nov 2014 23:46

det er ik meget du har fået "udforsket" på de 3 år hva
FEAR IS TEMPORARY, REGRET IS FOREVER
Brugeravatar
PRIMAL
Happy Meal

Geografisk sted: cph

Indlægaf Faimes » man 17. nov 2014 13:27

PRIMAL skrev:det er ik meget du har fået "udforsket" på de 3 år hva

Hey Primal!

Jeg synes faktisk ikke din post er cool. Hvorfor skriver du sådan noget? Hjælper det ham på nogen måde?
Faimes
Private Johnson

Indlægaf PRIMAL » fre 10. jul 2015 00:13

Min undren er, hvad der nu skal ske.
- Hvor og hvornår bør vi mødes igen?
- Hvordan eskalerer jeg den herfra?

hvis man efter tre fire års "kendskab/studering af pu og det her er sticking points .. så synes jeg egentligt det var en valid kommentar
FEAR IS TEMPORARY, REGRET IS FOREVER
Brugeravatar
PRIMAL
Happy Meal

Geografisk sted: cph

Indlægaf Desire » fre 10. jul 2015 09:42

Måske ikke den mest motiverende post, men manden har en pointe.

inviter hende med til noget. Kan ikke se hvorfor du gør den her del kringlet trådStarter.
og et hurtigt tip: det er et klassisk chode move at kysse lige til sidst inden det et for sent. Mand dig op og gør det tidligere. Så har du også muligheden for samtale efter kysset som helt sikkert tager en anden mere intim drejning.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » tirs 4. aug 2015 00:48

Invitere hende hjem, som jeg engang lærte fra en af mine natural venner "Hvis hun ikke er interesseret i dig, videre til den næste". Eskalere, eskalere, og eskalere.. Hvis hun er vild med dig hun er på.

Sæt en date op så hurtig som muligt, som sagt er hun vild med dig, vil hun droppe aftalen med sine forældre for at mødes. De få piger der har været "forelsket" i mig, har gået igennem ild og vand for mig, det er vel sådan nogle kvinder du gerne vil ha ?

Derefter at hun har givet dig IOI er noget pjat, min hund giver mig IOI's.. så slap af med det.. Men self er det et egoboost.. Alle kvinder giver mig ioi, hvis jeg skulle gå efter IOI's regler.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?