Hey gamers, mit navn er Deki, er 21 år og er fra København. Jeg har kendt til PU-communitiet i ca. tre år, men blev først rigtigt grebet af det for et års tid siden.
Siden da har jeg fulgt med on/off på forummet, og har været begejstret over alle de gode råd der har været at hente herinde.
Now for the case:
I weekenden mødte jeg tilfældigvis en bekendt pige på en bar. Hun fik øje på mig og hilste, hvorefter jeg nævnte at hun kunne hjælpe med den 'diskussion' min kammerat og jeg havde. Jeg fyrrede The Jealous Girlfriend Opener af, hvorefter vi talte lidt. Senere på aftenen ender vi så ved samme bord, og der var masser af IOI's at spotte. Vi lavede et væddemål, hvor en øl var på højkant, og hun påstod så at have vundet, hvilket jeg var uenig i, men vi aftalte at mødes om søndagen til en øl. Vi mødes så hun får sin øl (betalte kun for den ene øl, det endte med at hun gav de næste 2) og tilbringer overraskende meget tid på denne bar, hvor jeg får DHV'et en del, der var kino fra os begge, og overordnet set var det fint. Vi smutter så derfra, spiser lidt på vejen, og jeg følger hende hen hendes bus, og allerede før vi mødtes havde jeg besluttet mig for i hvert fald at k-close. Jeg kan se bussen, bliver næsten panisk. Vi krammer, jeg bliver mere panisk! Vi slipper hinanden og på et mili-sekund for jeg taget mig sammen, siger "kom her" mens jeg trækker hende ind mod mig, og vi kysser.
Min undren er, hvad der nu skal ske.
- Hvor og hvornår bør vi mødes igen?
- Hvordan eskalerer jeg den herfra?
- Hvad ville jeres råd være?

mvh Deki