Friend zone med tidligere flirt

Så spørg om råd herinde!

Friend zone med tidligere flirt

Indlægaf willy » tirs 11. nov 2014 11:46

Hey Drenge

Jeg har det problem med en pige, at jeg er havnet i den grumme friend zone.

Vi har været sammen for et stykke tid siden, men hun fik en kæreste midt i forløbet, og efterfølgende da de ikke var sammen mere, eller i slutningen, kontaktede hun mig igen.

Mit problem er at der er massere af flirt og "nussen" når vi er sammen. MEN når jeg prøver på at kysse hende vil hun ikke og drejer enten hovedet eller noget andet der viser at hun ikke er interesseret i mere.

Hva fa'en gør jeg.

Håber der er nogen der har nogle gode råd.
Tak
willy
Nyklækket

Re: Friend zone med tidligere flirt

Indlægaf Faimes » tirs 11. nov 2014 14:24

willy skrev:Hey Drenge

Jeg har det problem med en pige, at jeg er havnet i den grumme friend zone.

Vi har været sammen for et stykke tid siden, men hun fik en kæreste midt i forløbet, og efterfølgende da de ikke var sammen mere, eller i slutningen, kontaktede hun mig igen.

Mit problem er at der er massere af flirt og "nussen" når vi er sammen. MEN når jeg prøver på at kysse hende vil hun ikke og drejer enten hovedet eller noget andet der viser at hun ikke er interesseret i mere.

Hva fa'en gør jeg.

Håber der er nogen der har nogle gode råd.
Tak

Du har hermed fået en pivot! Perfekt!

Social proof
Du behøver ikke gøre noget for at skulle score hende -> Bare slappe af
Få hende til at hjælpe dig. Lad hende foreslå en veninde til dig, åbne en pige i byen whatever

Forestil dig et skakspil. Hvis du gerne vil rykke frem med bonden i siden (hvilket er et dårligt træk), så kommer resten af dit parti til at være så helvedes meget sværere. Ryk den bedste brik på det bedst givne tidspunkt, og få et kompetitivt spil istedet ;) .
Faimes
Private Johnson

Indlægaf missy » man 17. nov 2014 18:48

Hvor meget nusser du hende inden du forsøger at kysse hende?
missy

Der findes ikke fiasko, kun feedback
Brugeravatar
missy
Private Johnson

Geografisk sted: Varde / Esbjerg

Indlægaf Fætter Stream » man 24. nov 2014 13:30

Mit bedste råd er at finde en anden at bage på - det er stort set umuligt at komme ud af friendzone. Det er ikke besværet værd.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Fame » man 24. nov 2014 22:31

1: Brug hende, som de andre nævner, som pivot. Tag hende med i byen, og brug hende til at score andre piger med. Det kræver, at du kommer over hende, og fuldstændigt og totalt opgiver at få fingrene i hende. Der er en minimal sandsynlighed for, at hun senere vil have fingrene i dig pga. dette - MEN - hvis du bruger hende som pivot, med forudsætningen at håbe på at få fat i hende derfor, vil det ikke virke en skid (she will pick up on it). Så, igen, det kræver at du fuldstændigt opgiver hende først.

2: Fortsæt med at se hende privat. Nusse og ae, men eskaler til at nusse mere intime steder på hendes krop. Forsøg og kysse hende, og hvis hun drejer hovedet væk, så lav en freeze-out. Skrid op og check computeren, læs kedelige artikler på nettet, indtil hun tigger efter din opmærksomhed. Rinse-repeat indtil hun vil ha' dig, eller til hun ikke gider hænge ud med dig mere.

Jeg ville seriøst benytte nr. 1, der er langt mere udbytte (andre piger), samt du får et fedt venskab og gode erfaringer i byen med en pige.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf check1 » tirs 25. nov 2014 00:40

Pigen du beskriver i dit indlæg nævner du selv lige er kommet ud af et forhold = at hun er sårbar.
Du er rebound-fyren som giver hende et selvtillidsboost og får hende til at føle sig tryk, men mere er du ikke.

Du skal gøre op med dig selv hvad du vil. De andre foreslår at bruge hende som pivot, dette tror jeg dog ikke hun er i stand til på nuværende tidspunkt, eftersom hun lige har gennemgået et brud.

Hvis du vil have hendes interesse skal du stoppe med at give hende for meget opmærksomhed, men spille lidt kostbar dette vil med største sandsynlighed resultere i at hun vil være mere villig til at kæmpe for din opmærksomhed fordi hun vil blive bange for at blive/føle sig alene og på denne måde vendes rollerne.
check1
Nyklækket

Indlægaf Kami » tirs 25. nov 2014 20:09

Lad være med at starte med at kysse hende på læberne. Der findes andre erogene zoner, som er mindre direkte og som du har adgang til når I nusser. Fortæl hende at hun er anspændt og giv hende massage. Pust hende i nakken, begynd at kysse hende på halsen og eskalér derfra.

Lad være med at tage en afvisning alvorlig - stop for denne gang og bare slå det hen med, at hun er dejlig, så du kan godt lide at røre ved hende. Dril hende, snak om andre ting og gå tilbage til bare at nusse .. for dénne gang. Du skal ikke være en creep der overskrider hendes grænser, men du kan godt opbygge mere og mere fysisk tolerance fra hendes side, indtil sex med dig bliver den naturlige forlængelse af den omgang massage du giver hende.

Sex er også bedre for hende, hvis hun føler sig fysisk tryg ved dig.

Se det som et eksperiment --- jovist er der masser af værdi i pivot'er, men jeg vil mene at første skridt må være at lære at score. Ellers er pivot'er ikke meget bevendte. At man bruger lidt mere tid på en enkelt pige i starten, er god øvelse og ikke farligt, med mindre du får tunnelsyn og KUN fokuserer på hende. Det kan give dig en generel føling med kønnet og aldersgruppen, og det kan måske også medføre en fuckbuddy, som friendzoner dig mens I knalder rundt, fordi hun BARE ikke skal have en kæreste lige nu. Og det er jo fint nok... Så har du hende på siden, mens du bruger dine nye skills på andre også. :)
Kami

Indlægaf GoldMan » tors 27. nov 2014 15:49

Kamikee skrev:Lad være med at starte med at kysse hende på læberne. Der findes andre erogene zoner, som er mindre direkte og som du har adgang til når I nusser. Fortæl hende at hun er anspændt og giv hende massage. Pust hende i nakken, begynd at kysse hende på halsen og eskalér derfra.

Lad være med at tage en afvisning alvorlig - stop for denne gang og bare slå det hen med, at hun er dejlig, så du kan godt lide at røre ved hende. Dril hende, snak om andre ting og gå tilbage til bare at nusse .. for dénne gang. Du skal ikke være en creep der overskrider hendes grænser, men du kan godt opbygge mere og mere fysisk tolerance fra hendes side, indtil sex med dig bliver den naturlige forlængelse af den omgang massage du giver hende.

Sex er også bedre for hende, hvis hun føler sig fysisk tryg ved dig.

Se det som et eksperiment --- jovist er der masser af værdi i pivot'er, men jeg vil mene at første skridt må være at lære at score. Ellers er pivot'er ikke meget bevendte. At man bruger lidt mere tid på en enkelt pige i starten, er god øvelse og ikke farligt, med mindre du får tunnelsyn og KUN fokuserer på hende. Det kan give dig en generel føling med kønnet og aldersgruppen, og det kan måske også medføre en fuckbuddy, som friendzoner dig mens I knalder rundt, fordi hun BARE ikke skal have en kæreste lige nu. Og det er jo fint nok... Så har du hende på siden, mens du bruger dine nye skills på andre også. :)

Waow, vildt godt skrevet, Kamikee :)
Brugeravatar
GoldMan
Fætter kanin

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?