Har hun mistet interessen?

Så spørg om råd herinde!

Har hun mistet interessen?

Indlægaf Jekyll » tirs 11. nov 2014 15:04

Jeg er løbet ind i et problem, som jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal løse. Jeg er i hvert fald på jagt efter inputs...

Jeg besluttede mig for at kaste mig ud i Tinder-universet noget tid efter, min X og jeg gik fra hinanden.
Derinde faldt jeg i snak med en pige. Hun virkede fra starten af ret opsøgende, mens jeg nok virkede mere uopnåelig, eftersom jeg ikke havde ret god tid på det tidspunkt. Hun skrev tit og ”plagede” om at mødes, fordi hun mente, jeg var lige hendes type.
Jeg ved godt, at en af de ting der triggede hende var, at jeg virkede som en, der var svær at vinde. Det var faktisk slet ikke en bevidst taktik fra min side. Jeg er for utålmodig til det spil...

Vi endte med at mødes nogle uger efter til en gåtur. Det gik godt. Det var hyggeligt, men vi kyssede ikke farvel den aften, fordi jeg ikke går op i den slags på første date. Jeg vidste jo godt, hvor jeg havde hende.
Allerede samme aften skrev hun til mig, at hun havde lyst til at kysse mig, da vi sagde farvel... Vi skrev lidt sammen. Hun spurgte om hun skulle kigge forbi dagen efter, men jeg var i tvivl om, hvorvidt jeg havde tid. Igen var hun ret opsøgende, mens jeg igen virkede mere uopnåelig, uden det var min reelle taktik... Hun endte med at kigge forbi den aften. Hun overnattede, og så kan i nok selv tænke jer til resten :)

Siden da har vi mødtes flere gange. Men undervejs har jeg ikke virket så uopmåelig, som jeg nok gjorde i starten. Men jeg synes heller ikke, jeg har virket needy. Når hun har spurgt, om vi skulle ses, så har jeg sagt ja, og jeg har sørget for at få mit arbejde til at passe ind, så jeg har haft tid til at besøge hende, hvilket hun godt ved har været tilfældet. Så hun ved altså godt, jeg gerne vil se hende. Og de gange vi har set hinanden, har vi snakket en masse, og vi har sovet sammen. Men nu er jeg lidt i tvivl omkring, hvorvidt hun har mistet interessen.

Efter jeg sidst tog hjem fra hende, skrev vi meget kort sammen om aftenen. Dagen efter skrev vi slet ikke.
Dagen efter (torsdag) skrev jeg så til hende og spurgte, om det ikke var tide, jeg imponerede hende med noget mad... Hun fortalte, at hun havde rigtig travlt med noget skole, som tager al hendes tid, og den opgave først skal afleveres i midten af denne uge.
Jeg svarede tilbage, at det var helt fint. At jeg håbede opgaven blev god, og at vi måtte se, om vi kunne finde en dag derefter.. Siden da har vi ikke skrevet sammen.

Det er en ret stor omvæltning fra den pige, som virkede ret opsøgende i starten. Men spørgsmålet er, om jeg skal være mere fremme i skoene? Det var ret planlagt fra min side, at jeg ikke skrev: ”Du må give lyd, når du har lyst til at ses igen,” for så tænkte jeg, at jeg for alvor ville virke som om, det nu er hende der har skoene på... Omvendt er jeg i tvivl, om jeg skal ”kæmpe” noget mere? Og hvordan jeg eventuelt skal gribe det an, når opgaven bliver afleveret i morgen. Bolden er jo på hendes banehalvdel....
Jekyll
Gummi Tarzan

Re: Har hun mistet interessen?

Indlægaf Noah » tirs 11. nov 2014 18:38

Måske har hun travlt og skriver i morgen, når opgaven er afleveret ;)
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf leon... » tirs 11. nov 2014 21:55

Der er mange muligheder.

1) Måske har hun travlt med opgaver og alt muligt andet.
2) Hun var mega liderlig i en periode og ville have et slag pik, det er hun måske ikke ikke længere.
3) Hun ser en anden og synes ikke du er så awesome efter du har ignoreret hende.

Hvis jeg var dig ville jeg sætte hende lidt på sidelinjen og forsætte med dit tinder eventyr. Hvis du har et gennemsnits look, finder et godt billede og har et godt text-game burde være muligt at sætte 2-4 dates op (det kan jeg i hvert fald). Du kan sagtens forsætte med, at skrive/ses med hende, men brug ikke alle din kræfter med en tinderpige.
leon...
Private Johnson

Indlægaf Jekyll » ons 12. nov 2014 09:54

Yes. Tak for svarene. Jeg lader være med at kontakte hende, og så giver jeg den i stedet gas på Tinder :)
Jekyll
Gummi Tarzan

Indlægaf leon... » ons 12. nov 2014 12:06

Du kan sagtens stadig have kontakt med hende, jeg anbefaler dig bare ikke at ligge for mange tanker og fokus på hende (vil hun gerne ses igen er der ikke noget i vejen for at mødes). indtil da, skriv med nogle af de andre 100.000 piger på tinder...

For mig er tinder et spile med rigtig mange heste man kan spille på samtidig, og jo mere du spiller det jo bedre bliver du til det.
leon...
Private Johnson

Indlægaf Jekyll » ons 12. nov 2014 13:01

Er helt enig. Men gider ikke skrive til hende igen. Hun må sige til, hvis hun vil ses, når opgaven er afleveret. Nu ved hun, at jeg gerne vil.

Indtil da kører jeg løs på Tinder :)
Jekyll
Gummi Tarzan

Indlægaf missy » man 17. nov 2014 18:47

Måske hun giver tilbage af din egen medicin?
Hun tester hvor interesseret du rent faktisk er i hende... (Plus at hun faktisk har travlt. Min personlige holding er dog at man altid har tid til det man giver sig tid til)
missy

Der findes ikke fiasko, kun feedback
Brugeravatar
missy
Private Johnson

Geografisk sted: Varde / Esbjerg

Indlægaf PRIMAL » man 17. nov 2014 19:19

missy skrev: Min personlige holding er dog at man altid har tid til det man giver sig tid til)

meget meget rigtigt
FEAR IS TEMPORARY, REGRET IS FOREVER
Brugeravatar
PRIMAL
Happy Meal

Geografisk sted: cph

Indlægaf Jekyll » tors 20. nov 2014 12:44

missy skrev:Måske hun giver tilbage af din egen medicin?
Hun tester hvor interesseret du rent faktisk er i hende... (Plus at hun faktisk har travlt. Min personlige holding er dog at man altid har tid til det man giver sig tid til)

Jeg er helt enig i den sidste del af din kommentar.

Men med hensyn til, om hun giver mig tilbage af min egen medicin, så synes jeg, det er et underligt tidspunkt at gøre det på. Det var jo kun indtil det første møde, at jeg havde svært ved at finde tid til at mødes. Derefter prioriterede jeg jo rent faktisk at se hende. Jeg fik lavet mit arbejde, så det passede med, jeg havde fri om aftenen osv. Så hvis det havde været tilfældet, ville hun så ikke have givet mig tilbage efter den første date og ikke efter den femte?

Og jeg synes jo egentlig, jeg har udtrykt interesse ved at spørge, om hun er interesseret i at lave noget mad sammen en dag, så det er derfor, jeg ikke rigtig gider spørge igen.

Men kan da lige komme med en opdatering. Vi skrev nemlig sammen for en uge siden nu. Det var mig der lagde ud med at spørge, om hun fik opgaven til at sidde i skabet og bla bla...

Kort sagt blev der udvekslet fire beskeder. Hun fik fortalt at hun var hjemme ved familien indtil opgaven skulle forsvares, da der var nogle problemer med bedstemoren, hvilket jeg svarede på, og hun afsluttede den så i den næste besked ved at skrive, at jeg måtte sove lækkert. Den besked så jeg først dagen efter, og svarede ikke på den... I dag skrev jeg så igen, samtalen gik nogenlunde sådan her:

Mig: Jeg er virkelig elendig til at skrive skoleopgaver, har jeg fundet ud af...! Jeg forsvarer denne overspringshandling med, at du sikkert har en masse gode fif?

Hende: Sex :)

Mig: Ha! Så det var deeeeerfor :mrgreen:

Hende: At hvad? Hehe..

Mig: At vi sås så meget i den periode op til din opgave :D

Hende: Ja det giver god motivation med få sig rørt lidt.. :lol:
Senest rettet af Jekyll tors 20. nov 2014 14:56, rettet i alt 1 gang.
Jekyll
Gummi Tarzan

Indlægaf Kaizer » tors 20. nov 2014 14:33

Du bliver med at skrive til hende, og hun bliver ved med at nedprioritere dig.

Læg hende til side og 'Get more girls.'
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?