hvad gik galt?!

Så spørg om råd herinde!

hvad gik galt?!

Indlægaf Boris4 » ons 12. nov 2014 22:35

hej DPF

jeg mødte den her pige på rømø i sommers.

jeg havde lige kneppet en anden pige ude i bilen, og da jeg kom alene tilbage tog den her pige kontakt til mig. riigtig lækker!. jeg tænker at hun kunne mærke min selvtillid efter min lille succes? hun stod lidt isoleret. vi begyndte at snakke frem og tilbage, og hun virkede meget interesseret. hendes drenge venner blev ved med at afbryde, hvor hun til sidst spurgte efter mit nummer, hvor jeg så gik i seng efterfølgende.. vi skrev kort sammen på tfl. vi bor langt fra hinanden, men da hun pludselig skrev at hun var i byen i århus, hvilket jeg også var, snakkede vi kun kort sammen, flirtede en del, og hendes veninder sagde at hun var klar på mig. vi blev desværre væk fra hinanden så fik desværre ikke taget intiativ til det store. hvad der så skete efterfølgende undre mig helt vildt!

hun skrev tak for igår dagen efter, og virkede oprigtigt meget træt af at vi ikke fik noget mere tid for os selv. hun var vildt klar, og skrev mange at hun havde brug for mig i hendes seng, at hun godt ku' mig, og at hun ville have jeg kom forbi sent om aftenen (nok mest i ironi, da vi bor halvanden time fra hinanden), det var selvfølgelig gensidigt, og det fik hun også at vide.. det vilde er at det var hende der begyndte med det hæftige flirteri.. jeg skrev at jeg ville komme fordi en dag, og det var hun klar på.. indtil!… jeg skulle besøge i ven i hendes område. her skrev hun at "hun ikke var klar, men meget gerne ville lære mig bedre at kende"?. lagde ikke det store i det, og vores flirt fortsatte i ugerne efter på samme plan, måske enda mere og vildere end tidligere.. vi var enda helt derude hvor hun skrev at jeg ikke skulle score andre piger da jeg tog i byen, fordi hun ville blive jaloux .. der gik så en lille uge hvor vi ikke skrev sammen, og jeg skulle til fest i hendes område i weekenden op til.. ringede til hende..hun tog den ikke. hvor jeg så istedet skrev om hun havde lyst til at ses når jeg nu alligevel var i området.. hun virkede helt afvisende, og svarede med korte beskeder.. hvad gik galt?!

prøvede at tage initiativ til at mødes op til flere gange men "hun var ikke klar" ... hun er syygt forvirrende. hvordan skal den her tackles? hun har iøvrigt nævnt at jeg er ladies mand, så måske hun tror jeg kun vil kneppe hende og så videre?. var hun bare liderlig og fandt en anden, og hermed mistede interessen for mig, eller ville hun bare gerne flirte lidt over beskeder uden egenligt at mødes?.. skal til usa til sommer i 2 år, så måske hun ikke gider binde sig, når jeg snart smutter alligevel?
håber i gider tage jer tid til at hjælpe
Boris4
Gummi Tarzan

Re: hvad gik galt?!

Indlægaf GoldMan » tors 13. nov 2014 20:17

Kan godt følge dig i denne situation.

Ud fra dit indlæg virker det umiddelbart til, at hun virkelig godt kan lide dig og finder dig interessant, som er positivt.

Mellem linjerne virker det til, at der er blevet lagt meget i forholdet mellem jer allerede uden, at i har været meget sammen fysisk. Derfor er det blevet til en stor ting, at i skal mødes.

Hvorfor vil hun ikke mødes med dig?
Hun er måske usikker på sig selv. Muligvis tænker hun, at du har mere værd end hende. Altså i bund og grund er hun bange for at stoppe alt den her dejlige og "ikke" skræmmende samtale over sms ved at mødes med dig. Hvad nu hvis det kommer til at gå elendigt? Kan han nu lide mig? Vil jeg virkelig så meget med ham her?

Mit bedste råd til dig ville være at prøve at snakke med hende over telefon, altså hvor i kan høre hinandens stemmer. Desuden er det langt mere personligt. Ellers kunne du spørge direkte ind til, hvad det holder hende tilbage fra at mødes med dig - Det kunne måske hjælpe dig til en anden gang.

Held og lykke med det - opdaterer endelig, hvis det lykkes for dig

Mvh.
GoldMan
Brugeravatar
GoldMan
Fætter kanin

Indlægaf DRAMA_ » søn 16. nov 2014 18:48

syntes det her lyder som en svær situation.

måske i har kørt den over beskeder i så lang tid, at interessen måske faldt. hvorfor tøsen så ikke vil mødes når du spurgte, har jeg også svært ved at se, når det lyder til at hun oprigtigt set var/er glad for dig.

håber der er nogle kloge mennesker herinde der kan hjælpe dig lidt.

held og lykke!
DRAMA_
Nyklækket

Indlægaf Boris4 » søn 16. nov 2014 18:50

tak for jeres svar.

Goldman. ja jeg synes det er lidt frustrerende, og kan også godt følge dig i din tankegang. jeg vil prøve mig lidt frem, men må indrømme at det er første gang jeg har prøvet noget som det her.. virker super mærkeligt!
Boris4
Gummi Tarzan

Indlægaf PRIMAL » søn 16. nov 2014 23:18

måske hun bare har en anden...

hvorfor spilde mere tid og tanke energi på det?
FEAR IS TEMPORARY, REGRET IS FOREVER
Brugeravatar
PRIMAL
Happy Meal

Geografisk sted: cph

Indlægaf Boris4 » man 17. nov 2014 13:45

PRIMAL skrev:måske hun bare har en anden...

hvorfor spilde mere tid og tanke energi på det?

er jeg ret sikker på at hun ikke har, ellers havde jeg heller ikke lagt mere i det.

vi har skrevet meget over snapchat, og har har hun slet ikke været i min "Top 3 venner" hvor jeg i lang tid lå nummer 1 på hendes, hvilket hun var irriteret over, da de 3 på min top liste alle var piger. så jeg tror hun føler at hun bare er en af mange piger. Sandheden er at hun er ret interessant, måske fordi hun er så svær at finde ud af
Boris4
Gummi Tarzan

Indlægaf missy » man 17. nov 2014 18:31

Først vil jeg lige påpege at når hun er påvirket af alkohol, så er det jo klart at hun har lyst til sex. Så hendes tilstand mens hun er fuld, kan du ikke sammenligne med hendes ædru tilstand.

Her er hvad jeg tror der er sket. Men jeg er absolut ikke sikker, og kan godt forstå du er forvirret.

1) Jeg tror at hun til at starte med gerne bare vil kneppe (eller også så bruger hun det som lokkemad format få dig til at blive vild med hende)

2) Hun mener seriøst at hun gerne vil have dig i sin seng. Og det ville ikke have været første gang at en fyr var taget langt for sex

3) Derefter begynder hun at kunne lide dig, og er bange for at du kun vil ses for at få sex. Derfor bliver hun usikker.

4) Der begynder at gå så lang tid at hun begynder at se/flirte med andre fyre. Hun ved stadig ikke om du kun er ude efter sex.
missy

Der findes ikke fiasko, kun feedback
Brugeravatar
missy
Private Johnson

Geografisk sted: Varde / Esbjerg

Indlægaf Boris4 » man 17. nov 2014 20:32

tak for svaret missy. synes dit svar giver meget god mening. har aldrig tænkt på det med at piger lokker med sex for at få en til at blive vild med hende. interessant tanke!
Boris4
Gummi Tarzan

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?