Den svære scoring - kollega

Så spørg om råd herinde!

Den svære scoring - kollega

Indlægaf Magnum » tors 13. nov 2014 22:58

Godaften :)

Jeg kunne godt tænke mig noget feedback på følgende skriv, så byd endelig ind hvis i har nogle erfaringer.

Jeg arbejder sammen med den her LÆKRE tøs, typen jeg selv vil betegne som den uopnåelige, hvilket bare er med til at gøre det hele endnu mere spændende. Jeg har normalvis ingen problemer med at tage initiativ og få tingene til at udvikle sig eller score generelt, men lige i den her sammenhæng, er jeg lidt tilbageholdende, da der som sagt er tale om en kollega.

For at jeg give en introduktion til forløbet, prøver jeg lige at sætte lidt ord på, hvordan tingene har udviklet sig fra start til nu ca. (3 måneder +-) - Here it goes:

Jeg har hele tiden været bevidst om min hensigt, og har langsomt men stabilt (håber jeg) fået hende gjort en smule interesseret. Vi er gået fra at hilse på hinanden og have små korte samtaler, til nu at være ude i længere samtaler, ofte flere gange om dagen, drøfter private emner og har i det hele taget åbnet meget op overfor hinanden, og på den måde fået et ret godt kendskab til hinandens personligheder.

Jeg bemærker at hun flere gange på det seneste forsøger at skabe kropskontakt, ikke noget ekstremt men alligevel nok til at jeg tænker over det og ser det som en form for positivt signal, da det ikke er noget jeg har bemærket hun har gjort ved andre fyre på jobbet.

Jeg fortalte hende at jeg gik til noget holdtræning i ny og næ i et bestemt fitnesscenter, i mellemværende periode ser jeg hende oftere og oftere i samme center. Her bliver det lidt akavet, for vi snakker sjældent sammen og i tilfælde af at vi gør, er det meget overfladisk og kort. Jeg tænker ikke så meget over samtalerne, men mere over hvorfor hun pludselig kommer oftere og oftere i samme center som mig?

I nogle få perioder i løbet af de her 3 måneder, har vi skrevet sammen på mobilen, det starter med små arbejdsrelaterede beskeder som så udvikler sig til lange private beskeder, som slet ikke omhandler arbejde. Beskederne dør typisk ud efter vi har skrevet sammen nogle aftener og emnerne efterhånden er opbrugte. (Det er ret svært at holde dem kørende når man ser personen 7-10 timer om dagen i hverdagen)

Nu tænker i nok - Jamen hvad er problemet så, kom dog igang med at gøre noget?

Problemet for mig ligger i, at jeg syntes det er enormt svært at skulle tage det næste skridt. Jeg er som sådan ikke typen der starter med at invitere på date (restaurant, biograf) da jeg syntes det kan være lidt for pladderromantisk at starte ud med. Så vil jeg hellere tage en tur i fitnesscenter sammen, mødes til en festlig eller arbejdsrelateret begivenhed eller lave noget der ikke lugter langt væk af "jeg vil score dig" - Forstå mig ret?

Ydermere har jeg altid i baghovedet at vi er kollegaer, så på en eller anden måde skal der laves en forventningsafstemning inden jeg begynder at folde mig ud med restaurantbesøg, det ligger lige et par step væk fra hvor vi er nu.

Slutteligt skal det siges at alt hvad jeg opfanger som IOI's bygger på mine egne antagelser, derfor aner jeg ikke om det for hende er venskabeligt eller ej.

Anyone?
Magnum
Nyklækket

Re: Den svære scoring - kollega

Indlægaf Noah » fre 14. nov 2014 10:13

Hey Magnum!

Der er to ting jeg gerne lige vil vide. Hvor gammel er du og hvor arbejder du?
Det lyder til, at du går meget forsigtigt frem, hvilket let kan ende i, at du bliver hendes ven.
Umiddelbart ville jeg tage hende ud til en kop kaffe eller en øl. Det mener jeg sagtens du kan. Så kan du tage temperaturen der og så gå efter det, hvis du føler for det.
Men jeg synes det er ret vigtigt, hvor gammel du er og hvad du laver.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Magnum » fre 14. nov 2014 15:14

Hej Noah

Tak for din feedback.

For at besvare dine spørgsmål, så er jeg 27, jeg arbejder med salg og marketing i et åbent kontormiljø? (ikke som telefonsælger)

Som du nævner kan det nok være farligt at gå for langsomt frem, syntes du der skal spilles trumf ud fra de signaler jeg observere?

Dine forslag indbyder begge til at jeg skal få hende isoleret med mig. Ser du mulighed for at tage skridtet videre i andre foretagender?

Med venlig hilsen
Magnum
Magnum
Nyklækket

Indlægaf Noah » lør 15. nov 2014 00:55

Magnum skrev:Hej Noah

Tak for din feedback.

For at besvare dine spørgsmål, så er jeg 27, jeg arbejder med salg og marketing i et åbent kontormiljø? (ikke som telefonsælger)

Som du nævner kan det nok være farligt at gå for langsomt frem, syntes du der skal spilles trumf ud fra de signaler jeg observere?

Dine forslag indbyder begge til at jeg skal få hende isoleret med mig. Ser du mulighed for at tage skridtet videre i andre foretagender?

Med venlig hilsen
Magnum

Har selv arbejdet inde for samme område. Ved ikke, hvor længe du har været der, men du må være god til at opfange folks signalerer. Jeg arbejdede på gaden og kunne hurtigt mærke om pigerne var vilde med mig.
Umiddelbart tænker jeg, at det er et miljø, hvor du sagtens kan gøre det. Alderen taler umiddelbart heller ikke imod, selvom det nok ville være lettere, hvis du var 16 :D
Du siger, at I tit snakker privat, så der ville ikke være noget unaturligt i at begynde at ses privat. En kop kaffe eller en øl er meget uformelt og det kan du sagtens gøre uden du løber nogen risiko.
Så tænker jeg, at du må se, hvordan den date forløber. Du kan jo kigge på hendes signalerer og selv diskret vise, at du er interesseret hende (røre hendes skulder, lår osv. Alt det der). Virker hun på må du gribe fat om nosserne og tage chancen.
Nu har du selv den bedste feeling med det, men jeg ville tage chancen. Ellers får man aldrig noget ud af det. I tilfælde af et afslag må man tage sig af konsekvenserne bagefter.

Ellers kommer du til at sidde ude på toilettet på dit arbejde og rive den af imens du tænker på hende ;)
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Magnum » søn 16. nov 2014 17:49

Tak for den fine respons, det er godt at få nogle indputs fra udefrakommende :)
Syntes min flair for at opfange signaler er ganske fin, dog kan det være svært at skelne mellem right and wrong i en arbejdsrelateret situation.

Jeg har været på min arbejdsplads nu i knap to år, dog er det først indenfor det sidste halve år, at jeg har samarbejdet med tøsen. Den sidste tid virker det til at flirten er eskaleret, og jeg tænker at det derfor snart er nødvendigt at få bekendgjort min interesse/tage skridtet videre. Netop for ikke at havne på toilettet, mens hun går ud med en anden fyr ;)

Mit udgangspunkt for nu må være at jeg ved enhver given lejlighed får testet hende af, for at se om interessen er gensidig. Her tænker jeg berøring, smalltalk med seksuelle undertoner osv. Derefter må jeg gøre op med mig selv, hvordan jeg skal tage skridtet videre. Men det skal tages, og jeg må få det gjort inden det ebber ud i ingenting.
Magnum
Nyklækket

Indlægaf PRIMAL » søn 16. nov 2014 23:40

hej magnum.

jeg byder lige ind.

hva helvedet venter du på????????

ud fra hva du skriver har i en fin kemi og snakker godt... at jeres sms dør ud er jo fordi du heller ik her eskalere til lidt fis og ballade og kinky fætter
hvad er du egentligt bange for i det her?

jeg ser to ting:

1 du er måske kommet i venne/min gay buddy zone fordi du ik optrapper dialogerne med andet end flat line private/arbejds emner.. hvor er cocky funny, den sjove banter, den kække frække bemærkning...elevator blikket..??sexual vibe..

2 hva er det for noget sjit med nogle forventninger der ska afstemmes??? det jo ik en sms club hvor i ska bruge et kode ord for hvornår nok er nok??? du er en mand.... der ska ik afstemmes en skid

at invitere på restuarant eller i biffen er noget man gør på en evt 3-4 date hvis overhovedet eller når man er kærester.
er i venner på facebook? hvis ik så få det gjort.. tjek op på om hun er single

aftal at mødes på en kaffe bar med to go.. og køb en kob noget og gå en tur sammen. er lysten der fra begge så sæt jer ind et sted og hyg jer , bagefter,,,

grib chancen... men gør det nu inden hun tror du er bøsse
FEAR IS TEMPORARY, REGRET IS FOREVER
Brugeravatar
PRIMAL
Happy Meal

Geografisk sted: cph

Indlægaf missy » man 17. nov 2014 18:43

Hej

Hvis du spørger om hvad det næste skrid er, og hvordan du kan tage skridtet videre, så synes jeg du skal læse din post igennem en ekstra gang - du svarer nemlig selv på det:
"Så vil jeg hellere tage en tur i fitnesscenter sammen, mødes til en festlig eller arbejdsrelateret begivenhed "

HVORFOR GØR DU SÅ IKKE DET?!!

Hvis du træner alene og hun træner alene, så er det da oplagt at du kan spørge hende om I skal træne sammen.
Hvis du har lidt svært ved at spørge direkte, kan du jo lægge ud med at spørge om hvordan hun har det med at træne selv. Leg evt spørgelegen "hvad foretrækker du?" Hvor indskrifters til at spille spørgsmål. Ala "holdtræning eller maskiner?" , "træne alene eller sammen med andre?"
Så ved du også på forhånd om det er noget hun har lyst til. Desuden vi, det være MEGET svært for hende at sige nej, hvis hun først har fortalt dig at hun godt kan lide at træne sammen med andre. Og hvis hun bedst kan lide at træne alene, så er det jo alligevel ikke det I skal lave sammen.

Hvis der starter noget nyt hold op, eller hun har prøvet et hold du ikke har prøvet, så kan du også foreslå at I tager til det sammen.
missy

Der findes ikke fiasko, kun feedback
Brugeravatar
missy
Private Johnson

Geografisk sted: Varde / Esbjerg

Indlægaf PRIMAL » fre 28. nov 2014 19:44

så vad skete der?
FEAR IS TEMPORARY, REGRET IS FOREVER
Brugeravatar
PRIMAL
Happy Meal

Geografisk sted: cph

Indlægaf Desire » søn 7. dec 2014 14:57

Wow du er alt for usikker.

Reglen er generelt at når du begynder at tro hun sender IOI's så har hun gjort det længe og langt mere end du tror.
She wants the D...
Når kvinder får følelser for en mand søger de nærvær med ham. Bare det at være i nærheden af ham, for at give DIG chancen for at GØRE noget.

Se nu at komme ud af starthullerne og få gjort noget inden det er for sent.

- Og til en anden gang så husk at samtaler aldrig skal/må dø ud. Du bør altid være den der afslutter samtalerne.
Det gør at der altid er mere for jer at snakke om når i ses og det er farligt at lade kommunikationen blive for digital.

Tag skridtet! Hun er hooked på dig hvis du spiller dine kort rigtigt. Casual data. Hold dig fra noget fancy og akavet. Det vil skræmme hende væk.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?