Mærkelig situation med en pige.

Så spørg om råd herinde!

Mærkelig situation med en pige.

Indlægaf Agradable » man 17. nov 2014 12:41

Jeg har haft et crush på den her pige i ret lang tid, vi går på samme Kostskole dvs vi bor meget tæt på hinanden og går i skole sammen. Jeg har længe været desperat og prøvet at score hende, mens hun helst bare ville være venner, der har dog været flere gange, hvor vi har kysset og vi flirtede også meget. Til sidst kyssede hun med en anden, og jeg blev træt af at vente, så jeg droppede projektet og var kold overfor hende.

Her i fredags tog mig og nogle venner end på en bar, hvor hende og en masse andre fra vores skole var. Hun spurgte om vi lige kunne snakke sammen, hvor hun sagde, at hun havde skifter mening og hun ville have mig tilbage. Vi kyssede flere gange den aften.

Jeg gik med til at give det er chance til, men jeg har en dårlig hendes til at virke "needy" og desperat. Vi kom også op og skændes i går.

Nogle råd til, hvad der ville være fornuftigt at gøre??

Vh -Agradable :D
Agradable
Nyklækket

Re: Mærkelig situation med en pige.

Indlægaf Faimes » man 17. nov 2014 13:17

Hey! Kender godt følelsen af, at en pige er meget dominerende i mine tanker :-)

Prøv at overveje hvilke ting du kan gøre, for at hæve din værdi, og som IKKE involverer hende.
Fx:
Træning
Have styr på studier
Sociale skills (kunne ikke lige huske det danske ord :( )
Styr på tøj/hår/etc.
Dyrke en sport/hobby som du elsker og som udvikler dig (dvs. ikke WoW 5 timer om dagen....)

Jeg er nok forskellig fra mange andre, men jeg tror fuldt og fast på, at udvikler man sig som person (Dvs. hæver sin værdi), så vil tiltrækningen komme. Når der er tiltrækning, så er det at du kan arbejde med dine sociale skills.

Derudover: Oftest så finder man ud af, at pigen ikke er så speciel, når man har 50 andre projekter igang ;) .

Jeg tror også på, at mænd skal kunne holde et frame. Dvs. hvis dit humør, væremåde (overfor hende) er afhængig af hende, så er det hendes frame der er gældende, ikke dit. Hvilket de fleste ville tolke til at du har lavere værdi end hende. Og hvem gider hooke op med folk under ens egen værdi? :-)

Held og Lykke!
//Faimes
Faimes
Private Johnson

Indlægaf Noah » man 17. nov 2014 13:36

Enig med Faimes. Lige ift. den her pige er der ikke det store du kan gøre, da det udelukkende handler om, at du udvikler dig selv, så du ikke handler på de her måder. Så vil du med tiden undgå at være desperat, needy, afhængig af hende osv.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Agradable » man 17. nov 2014 13:49

Tak for svarene.
Synes i jeg skal fortsætte som jeg gjorde før? Hun nævnte overfor mig (den aften, hvor hun sagde hun ville have mig tilbage), at det pirrede hende at jeg ignorerer hende, og snakkede/flirtede lidt med andre piger, det var egentligt ment lidt som et forsøg på at gøre hende jaloux (sol tydeligvis virkede), men nu hvor vi "har noget kørende" igen, har jeg en tendens til at blive desperat, og vi bliver tit sure på hinanden.

Jeg vil gerne finde den hårfine balance, men jeg synes det er lidt svært. Synes i jeg skal prøve at ignorere hende lidt igen og se hvad der sker??

Vh- Agradable
Agradable
Nyklækket

Indlægaf Velocity » man 17. nov 2014 14:21

Hey Agradable

Jeg synes, at du skal holde flirten kørende med hende, dog uden at det bliver alt for seriøst (med mindre, at det er det, du gerne vil have) og derudover samtidig se og/eller flirte med andre piger.

Som flere af de andre siger, så kan hun få en alt for høj værdi i forhold til dig, hvis du udelukkende holder dig til hende og kun tænker på at score hende. Hvis du derimod flirter med andre piger, og hvis hun ser dig gøre det, så forøges din værdi - og du har jo selv oplevet, at det virkede, da hun kom til dig og sagde, at det irriterede hende ;-)

Kør på homie - det virker som om, at den sagtens kan køres hjem!
Velocity
Private Johnson

Indlægaf missy » man 17. nov 2014 18:19

Hvorfor vil du ha hende når i hele tiden bliver sure på hinanden?

Jeg tror du var for nem for hende at få dig tilbage. I bund og grund har du vist at hun man få dig tilbage, uden kamp, selvom hun er sammen med andre.

Hvis du skal redde det, tror jeg du skal tilbage til at spille "hard to get". Dermed ikke sagt at du skal være sammen med andre. Vær langsom på at svare på beskeder, vær ikke den første der skriver til hende i fx en uge, planlæg noget sammen med andre og lad hende selv komme og spørge om hun må være med, hæng ud sammen med andre. Og så find en måde at belønne hende på når hun hR en opførsel som behager dig. Fx hvis hun skriver først til dig, så skriver du noget interessant tilbage eller noget der viser at du interesserer dig for hende (ikke "hvor er du sød" men nærmere "hvordan har din dag været?" Eller " jeg har lavet bla bla bla, har du nogensinde prøvet det?").
Så tænker jeg desuden at enkelte neg måske også kan være gavnligt.
missy

Der findes ikke fiasko, kun feedback
Brugeravatar
missy
Private Johnson

Geografisk sted: Varde / Esbjerg

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?