Er kørt fast med en fyr

Så spørg om råd herinde!

Er kørt fast med en fyr

Indlægaf missy » man 17. nov 2014 21:36

Hej med jer.

Nu er det blevet min tid til at søge lidt råd.

Men først lidt info: For et halvt år siden kom jeg ud af et 4 års forhold. Inden og i starten af forholdet var jeg aktiv på TGO og tog ud i KBH. Jeg har for nyligt indset, at jeg har skubbet alle fyre væk fra mig, af frygt for at blive såret igen. Det vil sige at jeg har fundet ligegyldige fejl ved de mænd jeg har mødt (fx havde en af dem grimme fingre og rødt hår).
MEN der har været én fejlfri fyr! Til gengæld har jeg sagt til mig selv (opbakket af en veninde) at han var en player, der kun ville knalde. Når jeg analyserer på det i dag (og af hvad veninden har sagt EFTER hun selv har fået kæreste på) kan jeg se at det nok alligevel ikke var tilfældet.

Og den her problemstilling bliver lang, for den strækker sig over ca. 5 måneder.

Vil skrive historien i kronologisk rækkefølge, fordi I måske kan opfange noget vigtigt som jeg ikke selv kan.

1) Midt juni begynder jeg at skrive godt med en fyr på Tinder. Han spørger om jeg vil mødes til en filmaften. Jeg afslå med den begrundelse, at hvis han er til film på første date, så er vi ikke noget for hinanden idet jeg er til noget fordi jeg er til aktiviteter. Så vi stopper med at snakke sammen
    2) Den før-omtalte veninde spørger om vi ikke skal invitere nogle fyre hjem til mig. Den er jeg med på. Den ene af fyrene fanger straks min interesse. Han kigger meget over på mig, og spørger mig om en masse ting. Efter de er smuttet, går det op for mig, at det er Tinder-fyren! Kort efter skriver han til mig på Tinder. Jeg undskylder for at jeg kaldte ham kedelig fordi jeg godt kan se at det absolut ikke er tilfældet. Det er han okay med.
    3) Efter nogle dage kommer han hjem til mig. Vi snakker godt og kysser.
    4) Nogle dage efter kommer han på besøg igen. Vi kysser ikke til at starte med, men det kommer senere.
    5) On and off ser vi hinanden herefter. Nogle gange kysser vi – andre gange ikke (men vi ligger hver gang tæt og nogle gange sover vi sammen). Vi har også sex med kondom (meget i mod hans vilje – han har fx tidligere droppet min veninde fordi hun ikke ville med kondom). Pga. kondomet bliver vi dog hver gang nødt til at stoppe før han får udløsning.
    6) Vi ses stadig herefter, og inden jeg skulle på ferie i september, var han MEGET opsat på at vi skulle ses inden (det kunne dog ikke nås).
    7) Sidst i oktober vil ham og hans ven gerne med til en venindes indflytterfest. Hans ven spørger om jeg er med på en 3kant. MEN så skal jeg jo lige ha overtalt fyren. For at gøre det bruger jeg et argument der er ca. så dumt her: ”der er jo alligevel ikke ved at ske noget seriøst mellem os, så skal vi ikke bare have den 3kant?” Får ham overtalt. Og den 3kant er omtrent det underligste sex jeg har haft. bl.a. fordi de åbenbart begge er bange for kondomer – så vi ligger bare alle og fniser.
    8) Herefter har han haft meget at se til (eller undskyldt sig hermed). Start november siger han at en veninde og jeg kan komme forbi (efter jeg længe har efterspurgt at vi skulle ses) og tage med ham og en ven i byen. Vi ender så med alle 4 at sidde hjemme ved ham og se comedy i stedet for.
    9) Tre aftner senere har han tid til at ses. Så han kommer hjem til mig. Vi ligger og ser film hvor jeg ligger i hans arme, men vi kysser ikke. Efter filmen spørger jeg, om han skal hjem nu, eller om han har lyst til at blive og sove. Han vil gerne blive. I sengen pakker han sig helt ind i dynen (har han gjort før), så jeg siger om jeg ikke må nusse ham. Det må jeg gerne – men han nusser ikke igen og vi kysser ikke. Næste morgen skal han op klokken 7, fordi han skal i fitness center(det er ikke første gang at han er stået VILDT tidligt op for at komme til træning, så ved ikke om der ligger noget i det – for han skulle ikke noget senere, så han kunne vel godt sove lidt længere)

Undervejs i dette forløb er vi gået fra at kalde hinanden søde, videre til smukke og så igen tilbage til søde.
Og det er så status på hvor vi er nu – en uge efter punkt 9.

Jeg er KOMPLET FORVIRRET om hvor vi står i forhold til hinanden. Jeg ANER ikke hvor tingene bære hen, og hvad han er interesseret i. Jeg kan ikke se hvorfor han skulle have lyst til at ses uden sex, hvis det ikke er fordi han er oprigtig interesseret i mig. På den anden side kan jeg heller ikke forstå hvorfor der ikke sker mere mellem os. Er slet ikke vant til en fyr der tager så lidt initiativ.
Det er stadig ret svært at få ham til at se mig. Men han har altså også et job der gør at han ikke er hjemme flere dage i steg. Plus at han bruger meget tid sammen med sin familie.

Hvad synes I jeg skal gøre nu for at få det til at udvikle sig til noget?
- Spørge direkte om han har lyst til at kysse?
- Spørge ham direkte om hvordan han godt kunne tænkte sig at tingene mellem os udvikler sig?
- Andre forslag til andet jeg kan gøre?

Har undervejs i dette forløb også set andre fyre. Men jeg tror ærlig talt at det har gjort mere skade end gavn. Så jeg synes ikke det er en option.

På forhånd tak for jeres inputs :)
missy

Der findes ikke fiasko, kun feedback
Brugeravatar
missy
Private Johnson

Geografisk sted: Varde / Esbjerg

Re: Er kørt fast med en fyr

Indlægaf Faimes » tirs 18. nov 2014 01:00

Hans reaktionsmønster er meget lig mit eget, når jeg er ved at droppe en pige.
Og du giver masse af årsager til det. Du virker inkongruent, afhængig af fyren (uden noget andet i dit liv) dvs sindssygt needy, og hvad bidrager du med til hans liv?

At han ikke tager initiativ, hænger nok sammen med at du ikke rigtig bidrager med andet end lidt comfort og bekræftigelse, og det rent faktisk er pisseirriterende hele tiden at blive kontaktet af en alt for needy pige. Jeg husker en meget lignende episode -> Jeg ønskede simpelthen ikke at bruge tid på hende, når hun konstant skulle have min bekræftigelse, og hun ikke bidrog med noget mere.

Som sagt, det er min erfaring fra den anden ende. Og en trekant med en ven? Det er noget man gør med en pige man alligevel ikke gider ses med på sigt.

Eftersom du har været aktiv i så mange år, har jeg ikke gidet skære det ud i pap - jeg går ud fra du selv kan se mange af tingene (eller uddybe). Men lige præcis din situation, har jeg prøvet et par gange fra den anden ende.
Faimes
Private Johnson

Indlægaf Leisure Pirate » tirs 18. nov 2014 01:15

Virker som om luften er feset af ballonen. Jeg er lidt mindblown over hvor længe han har jagtet i forhold til hvor lidt han har fået ud af det. Ikke bare seksuelt men også på alle andre planer. Du har nok ikke bekræftet ham nok. Dårlig sex uden at han kommer. Og så har du en trekant med hans ven. Jeg gad godt nok ikke blive kæreste med en som foreslår en trekant med min ven. Hendes veninde, fint nok. :) Men min ven, no way!

Jeg undrer mig også over din sidste udtalelse:

Har undervejs i dette forløb også set andre fyre. Men jeg tror ærlig talt at det har gjort mere skade end gavn. Så jeg synes ikke det er en option.

Det virker nærmest som om du har forsøgt at bruge det at se andre fyrer som en taktik til at få ham interesseret? En pige der banger andre fyrer er ikke noget der virker tiltrækkende på en fyr. Det virker nok nærmere omvendt på de fleste. Du kan måske gøre ham jalous ved at flirte med andre, men decideret bange dem er ikke et godt move.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf missy » tirs 18. nov 2014 08:14

Og du giver masse af årsager til det. Du virker inkongruent, afhængig af fyren (uden noget andet i dit liv) dvs sindssygt needy, og hvad bidrager du med til hans liv?

Må ærlig indrømme at jeg ikke syntes at jeg har været needy. Måske det lyder sådan når jeg skriver. MEN så mange gange har jeg heller ikke spurgt om vi skulle ses. Og vil lige pointere at da vi så hinanden sidste gang, var det ham der spurgte. Og han ved udemærket at jeg har masser af andre ting i mit liv - det har han givet mig utallige komplimenter for.

Men ok, folk kan vel have forskellige grænser.

At han ikke tager initiativ, hænger nok sammen med at du ikke rigtig bidrager med andet end lidt comfort og bekræftigelse, og det rent faktisk er pisseirriterende hele tiden at blive kontaktet af en alt for needy pige. Jeg husker en meget lignende episode -> Jeg ønskede simpelthen ikke at bruge tid på hende, når hun konstant skulle have min bekræftigelse, og hun ikke bidrog med noget mere.

Hvad er det du tænker at jeg mangler at bidrage med?

Som sagt, det er min erfaring fra den anden ende. Og en trekant med en ven? Det er noget man gør med en pige man alligevel ikke gider ses med på sigt.

Ok, det kan jeg godt se når du siger det. På det tidspunkt regnede jeg faktisk ikke med, at der var grundlag for et forhold, så tænkte st jeg lige så godt kunne få noget sjovt ud af det.
Kan det forklares væk?

Er udemærket klar over at han er ved at miste interessen. MEN eftersom han sidste gang spurgte om vi skylle ses, OG han gerne ville overnatte - på trods af at jeg gav ham adskillige muligheder for at komme ud af det.
Jeg tænker derfor at der er en lille chance for stadig at få hans interesse tilbage. Men hvordan?

Jeg har det sådan, at jeg vil give tingene et sidste forsøg, og hvis det ikke virker, så vil jeg bare komme videre.
Senest rettet af missy tirs 18. nov 2014 09:27, rettet i alt 2 gange.
missy

Brugeravatar
missy
Private Johnson

Indlægaf missy » tirs 18. nov 2014 08:21

Leisure Pirate skrev:

Jeg er lidt mindblown over hvor længe han har jagtet i forhold til hvor lidt han har fået ud af det.

Det er jeg absolut også.

Det virker nærmest som om du har forsøgt at bruge det at se andre fyrer som en taktik til at få ham interesseret?

Jeg er fuldstændig sikker på at han ingen anelse har om det.

I øvrigt kan jeg ikke se noget problem i at date andre, så længe man ikke har comittet sig til hinanden. Men der er jeg måske helt galt på den?

Jeg er fuldstændig klar over at jeg har taget nogle dumme træk. Mit spørgsmål er: Hvad skal mit sidste move være, inden jeg dropper det hele?
missy

Brugeravatar
missy
Private Johnson

Indlægaf Faimes » tirs 18. nov 2014 10:23

missy skrev:

Må ærlig indrømme at jeg ikke syntes at jeg har været needy. Måske det lyder sådan når jeg skriver. MEN så mange gange har jeg heller ikke spurgt om vi skulle ses. Og vil lige pointere at da vi så hinanden sidste gang, var det ham der spurgte. Og han ved udemærket at jeg har masser af andre ting i mit liv - det har han givet mig utallige komplimenter for.

Men ok, folk kan vel have forskellige grænser.

Hvad er det du tænker at jeg mangler at bidrage med?

Ok, det kan jeg godt se når du siger det. På det tidspunkt regnede jeg faktisk ikke med, at der var grundlag for et forhold, så tænkte st jeg lige så godt kunne få noget sjovt ud af det.
Kan det forklares væk?

Er udemærket klar over at han er ved at miste interessen. MEN eftersom han sidste gang spurgte om vi skylle ses, OG han gerne ville overnatte - på trods af at jeg gav ham adskillige muligheder for at komme ud af det.
Jeg tænker derfor at der er en lille chance for stadig at få hans interesse tilbage. Men hvordan?

Jeg har det sådan, at jeg vil give tingene et sidste forsøg, og hvis det ikke virker, så vil jeg bare komme videre.

Man kan sagtens være needy, selvom man laver andre ting...

Da jeg var ved at droppe dem, lavede jeg også aftaler på mit initiativ (omend sjældnere og sjældnere) hvor vi sås, puttede, sov sammen, men ikke kyssede, havde sex et.c -> Være social, se en film, whatever kan stadig være hyggeligt selvom han ikke gider dig mere. Jo mere du fortæller, jo mere sikker er jeg på at du er ved at blive droppet for good.

Hvad bidrager du reelt med, til hans liv?
Faimes
Private Johnson

Indlægaf missy » tirs 18. nov 2014 18:13

Faimes skrev:
Hvad bidrager du reelt med, til hans liv?

Ikke nok tilsyneladende. Hvad vil en mand gerne have at en kvinde skal bidrage med til hans liv?

Da jeg var ved at droppe dem, lavede jeg også aftaler på mit initiativ (omend sjældnere og sjældnere) hvor vi sås, puttede, sov sammen, men ikke kyssede, havde sex et.c -> Være social, se en film, whatever kan stadig være hyggeligt selvom han ikke gider dig mere.

WTF. Hvorfor gider man det?

Jo mere du fortæller, jo mere sikker er jeg på at du er ved at blive droppet for good.

Ja det er jeg godt klar over - ellers havde jeg jo ikke skrevet mit indlæg. (han manglende interesse er nok også årsagen til, at det først er nu at jeg for alvor er blevet interesseret i ham) Desværre er der bare ingen som svarer på det jeg spørger om....

Nemlig, hvad skal mit sidste træk være inden jeg dropper det hele?

Senest rettet af missy tirs 18. nov 2014 18:33, rettet i alt 1 gang.
missy

Brugeravatar
missy
Private Johnson

Indlægaf PRIMAL » tirs 18. nov 2014 23:01

you only want to bang him cause you dont want not to be able too...

og.... de der drenge der uden kondom... hva fuck laver du???? bare fordi han trækker sig uden inden han (siger) han kommer kan der godt være pre-sæd.. for ik at nævne alle sygdommene...

jeg synes piraten har ret i det han skriver...

men hvis du virkelig vil rykke på ham her så så inviter ham hjem og tag den snak...
så er deu fri for mere tanke virksomhed.
FEAR IS TEMPORARY, REGRET IS FOREVER
Brugeravatar
PRIMAL
Happy Meal

Geografisk sted: cph

Indlægaf missy » ons 19. nov 2014 15:56

PRIMAL skrev:
og.... de der drenge der uden kondom... hva fuck laver du???? bare fordi han trækker sig uden inden han (siger) han kommer kan der godt være pre-sæd.. for ik at nævne alle sygdommene...

Æhh, tror du misforstod det jeg skrev. Har ikk knaldet uden kondom... Anyways, det er ikk det vi skulle debattere ;)

men hvis du virkelig vil rykke på ham her så så inviter ham hjem og tag den snak...
så er deu fri for mere tanke virksomhed.

Er også det jeg har besluttet mig for at gøre. Der er alligevel ikke mere at miste end det jeg alligevel vil miste hvis jeg ikke gør noget
missy

Brugeravatar
missy
Private Johnson

Indlægaf PRIMAL » tors 27. nov 2014 23:42

srry my bad
FEAR IS TEMPORARY, REGRET IS FOREVER
Brugeravatar
PRIMAL
Happy Meal

Geografisk sted: cph

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?