Er kørt fast med en fyr

Så spørg om råd herinde!

Re: Er kørt fast med en fyr

Indlægaf Kami » lør 29. nov 2014 02:18

Den første ting jeg finder lidt speciel, er at du afviser hans date med omtalte begrundelse. At en fyr inviterer på filmaften på første date, kan handle om alle mulige ting. Jeg tror sgu næppe det er sigende for hans personlighed - udover at han nok er liderlig (i vores alder, filmaften på en date? Det er altså et oplæg til analingus og sex).
Hvis jeg var interesseret nok til at have en samtale med fyren, ville jeg være interesseret nok til at foreslå en type date, jeg selv var cool med. Det er kun rent logistisk - han har jo allerede udvist initiativ, hvis den slags er noget man screener for i fyre, og han kan jo næppe kende een godt nok over Tinder, til at kunne gætte sig til ens præferencer.
Det er lidt ligesom sex første gang - man skal tune sig ind på hinanden, og det bør ikke tælle nedad, med mindre det er virkelig sært eller skidt.

Den anden ting jeg ikke forstår, er følgende: Hvorfor investerer du SÅ meget i en fyr, der har investeret SÅ lidt i dig? Sådan umiddelbart? Han virker ikke særlig meget på. Han behandler dig 'nemt', ikke som i at DU er nem (tror ikke på den slags shaming), men på den led at 'søde' i sms'er er virkelig nemt at kaste ud i æteren, men han virker initiativløs og sådan lidt lunken.
Det er meget gængs for nogle piger, at de tænder helt vildt på fyre der er 'unavailable', men det er en klassisk fejl. Det tyder jo på, at han ikke er hooked på dig og udover lidt øvelser, hvor du forsøger at re-hooke ham, bør du ikke investere det store i ham, fordi det ikke er dét værd med en fyr, man skal lege dancing monkey overfor, før han reagerer. Det er ydmygende.
Du bør next'e ham og starte forfra med en anden.

Den sidste ting - det bør være på din screeningliste, at fyre som whiner over kondom og forsøger at undgå det, antageligvis har alle former for kønssygdomme inkl. dem som ikke kan helbredes eller kan gøre dig steril, og de har sikkert også mange børn og aborter på samvittigheden. Det må du simpelthen gå ud fra, når de opfører sig som lort. Den eneste grund til, at disse fyre findes efter de er fyldt 20 år, er fordi de ikke er blevet straffet nok for deres nederen opførsel, ved at blive nægtet sex konsekvent, når de opsætter sådan en attitude.
Når jeg screener fyrene, er ansvarlighed og sundhed nogle af de nøgle-elementer, jeg kigger efter. En fyr, der er så ligeglad med sig selv og sine partnere, er ikke til at stole på. Han er uansvarlig, og tydeligvis idiot.
Kami

Re: Er kørt fast med en fyr

Indlægaf Kami » lør 29. nov 2014 02:27

Uddybende, jeg synes du skal droppe ham. Og grunden til, at jeg ikke vil give dig anden feedback, er fordi jeg tror, at han ikke kan gøre andet for dig end at være en rigtig nederen oplevelse for dig, som du ikke har brug for lige nu.

Så derfor vil jeg kun sige, at han skal ud og væk fra dit liv, og så kan du starte fra bunden med, at opbygge selvtillid, blive bevidst om hvad du søger i en fyr og hvordan du lidt elegant kan screene for det, arbejde med flirt og attraction der signalerer dit fokus (knaldeven, forhold, nem sex, hvad du end gerne vil have som endemål), være kongruent, være kongruent, være kongruent (det vigtigste og sværeste, kvindelige PUAs skal lære. Mega svært med østrogen som er hormonernes dronning af fucking-up).
Arbejde med hooking point, rapport opbygning, mutual sexual kalibration og alle de der andre ting.

Hvis du har svært ved at arbejde med de her ting, fordi du har mange følelser i spil i dine relationer til fyre - også en typisk kvindeting - så kan jeg anbefale dig at få to fuckbuddies. Ja, TO. For hvis du har følelser ud over det hele, og det har mange kvinder, så er der for stor risiko for at du bliver forelsket, hvis du kun har een. Så du skal have to, og I skal kun bolle, og så kan du have nogle drengevenner som giver dig gratis validering og fysisk nærhed. Få dine behov opfyldt andet steds mens du arbejder med de her ting.

Der er intet i vejen med at være følelsesmæssig sårbar, men man kan sagtens være smart omkring det. Der findes mange måder at håndtere det på, og jeg har brug for at høre mere om de tanker du gør dig på baggrund af det jeg har skrevet, før jeg bedre kan råde dig.
Hvis ovenstående slet ikke er dig, skal du ikke begive dig ud i det. Jeg smider bare en masse efter dig, for at du kan reagere og give mig mere at arbejde med. :)
Kami

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?