Vil hun mere?

Så spørg om råd herinde!

Vil hun mere?

Indlægaf Atseini » lør 29. nov 2014 02:18

Jeg har totalt utrænet brug for hjælp til at afkode en pige. Jeg selv er lige kommet ud af et brud, der efterlod os begge hårdt ramt og som vil tage lang tid at få bearbejdet.

Efterfølgende ses jeg med en gammel veninde. Vi havde noget kørende for nogen år siden, meget unge og uerfarne, men det blev kun til kyssen og nussen, ikke sex. Siden har hun kaldt mig som værende en bror for hende. Nu ses vi flere gange ugentligt, mest på hendes initiativ. Hun vil have mig til at komme videre hurtigst muligt. Hun er selv meget usikker på fyre, ønsker nærheden og lader dem komme tæt på sig, men tør ikke give sig hen, hvilket vi snakker åbent om. Jeg sover ofte hos hende, i hendes seng ved siden af hende, hvor hun lægger sit ansigt ind til mit. Der har ikke været det mindste antræk til noget videre. Havde en enkelt gang lagt min arm om hende helt automatisk om natten uden der blev kommenteret på det. Ser vi en kærlighedsfilm må hun se væk når de kysser. Hun skifter trusser foran mig med en badekåbe over, snakker om størrelsen på hendes bryster og røv og viser det til mig i bh og trusser. Køber ind til at jeg kommer, spørger efter mig på sms og er generelt meget ihærdig efter at se mig. Har også lagt mærke til en vis spejling i bevægelser og interesser, ligesom hun gør meget ud af at virke begejstret over ting jeg gør.

Jeg tolker det selv som vennezone, hvilket passer mig fint da jeg er modnet noget mere end hende og ikke kan se os sammen - men er alligevel i tvivl. Jeg er ikke selv klar til at eskalere noget medmindre det er forholdsvis sikker grund. Ses med hende primært pga det gode selskab, der leder tankerne væk i en svær periode, men selvfølgelig vækker det noget i mig at ligge ved siden af hende.
Atseini
Gummi Tarzan

Re: Vil hun mere?

Indlægaf Happytalk » lør 29. nov 2014 02:28

Hvis du vil ha sex: drik hende fuld hjemme ved hende eller dig og tag handling (lyder som lse pige). Men kun hvis du kan accepere konsekvenserne hvis det kan gå i lort.

Har du snakket med hende om det?
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Kami » lør 29. nov 2014 02:32

Det lyder som om, at du er en kilde til gratis validering for hende.
Hvis du hygger dig med hende, kan du jo være ligeglad og bare være i relationen på eksisterende præmisser.
Hvis du gerne vil have sex med hende, så eskaler og se hvad der sker. Hvis du bliver afvis, så drop det/hende. Hun er lidt en følelsesmæssig igle, der suger bekræftelse fra dig, og det er helt fair hvis du ikke vil stå model til det i længden, fordi du ønsker andre ting. Omvendt er det også fair, at hun leecher fra dig, hvis du er cool med det og selv får noget ud af det.
Kami

Indlægaf Atseini » lør 29. nov 2014 02:42

Ser også tydeligt behovet for bekræftelse. Problemet ligger nok reelt i, om jeg selv ønsker mere. Jeg vil helst ikke have ødelagt noget, hverken ift hende eller min egen samvittighed, men hendes passivitet og Behov for nærvær tiltrækker mig også, for det savner jeg også selv. Det vækker en utålmodighed i mig, for jeg gad godt at hun tog initiativ, men det kan jeg nok godt skyde en hvid pil efter. Jeg bor midlertidigt i byen og skal væk til nytår.
Atseini
Gummi Tarzan

Indlægaf Kami » lør 29. nov 2014 02:46

Atseini skrev:Ser også tydeligt behovet for bekræftelse. Problemet ligger nok reelt i, om jeg selv ønsker mere. Jeg vil helst ikke have ødelagt noget, hverken ift hende eller min egen samvittighed. Det vækker også en utålmodighed i mig. Jeg bor midlertidigt i byen og skal væk til nytår.

Du behøver kun dårlig samvittighed, hvis du ikke respekterer hendes nej inkl. de nonverbale versioner. Men her er altså en pige, der siger JA JA JA. Eskaler og fortæl hende, at du bare gerne vil være tæt med hende inden nytår. Vær ærlig omkring dig selv, I må have snakket om at du skal væk, du kan snakke om at du ikke kan binde dig til nogen pga. der sker så meget nyt.

Hvorfor tror du, det ville ødelægge eller ændre noget mellem jer, at I havde sex? Limiting belief. God sex er også validering. Fortæl hende at hun er god og lækker, that jazz. Og lad være med at blive mærkelig bagefter, kold eller distanceret i din kommunikation. Vær den samme, men hold fast i at I ikke skal være kærester eller noget, men at hun jo er nice som menneske eller hvad der nu lige får dig til at blive i det.

Hun må tage ansvar for sine egne følelser, og derudover er pikken altså ikke farlig. Chillax.
Kami

Indlægaf Atseini » lør 29. nov 2014 02:49

Happytalk skrev:Har du snakket med hende om det?

Om at jeg har lyst til hende? Nej. Men kunne godt flette det ind i en eskalering inden jeg flytter - at jeg har lyst til hende, men har bestemt mig for at tage det toligt efter bruddet etc.
Atseini
Gummi Tarzan

Indlægaf Atseini » lør 29. nov 2014 03:00

Kamikee skrev:Du behøver kun dårlig samvittighed, hvis du ikke respekterer hendes nej inkl. de nonverbale versioner. Men her er altså en pige, der siger JA JA JA. Eskaler og fortæl hende, at du bare gerne vil være tæt med hende inden nytår. Vær ærlig omkring dig selv, I må have snakket om at du skal væk, du kan snakke om at du ikke kan binde dig til nogen pga. der sker så meget nyt.

Hvorfor tror du, det ville ødelægge eller ændre noget mellem jer, at I havde sex? Limiting belief. God sex er også validering. Fortæl hende at hun er god og lækker, that jazz. Og lad være med at blive mærkelig bagefter, kold eller distanceret i din kommunikation. Vær den samme, men hold fast i at I ikke skal være kærester eller noget, men at hun jo er nice som menneske eller hvad der nu lige får dig til at blive i det.

Hun må tage ansvar for sine egne følelser, og derudover er pikken altså ikke farlig. Chillax.

Godt indlæg, får lyst til at eskalere og prøve det af. Jeg har været meget ærlig omkring at jeg ikke skal have en kæreste det næste lange stykke tid. Når jeg hører hende fortælle om andre drenge hun har været sammen med, så har de lydt som fesne og umodne aber i sengen - der kunne jeg give hende en anden oplevelse, der netop også ville skabe valideringseffekt. Det føler jeg mig selvsikker nok til at vide.

Jeg har det svært samvittighedsmæssigt med at have sex uden at der ligger mere i det - især efter et hårdt break-up som nu. Det er min største udfordring. Eskalerede jeg ville lysten uden tvivl være der, men bagefter kunne jeg godt blive fyldt op med kvaler.
Atseini
Gummi Tarzan

Indlægaf Happytalk » lør 29. nov 2014 06:06

Vend det om. Hvad har du i bund og grund at miste hvis du aligevel skal flytte?
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Kami » lør 29. nov 2014 10:41

Atseini skrev:
Kamikee skrev:Du behøver kun dårlig samvittighed, hvis du ikke respekterer hendes nej inkl. de nonverbale versioner. Men her er altså en pige, der siger JA JA JA. Eskaler og fortæl hende, at du bare gerne vil være tæt med hende inden nytår. Vær ærlig omkring dig selv, I må have snakket om at du skal væk, du kan snakke om at du ikke kan binde dig til nogen pga. der sker så meget nyt.

Godt indlæg, får lyst til at eskalere og prøve det af. Jeg har været meget ærlig omkring at jeg ikke skal have en kæreste det næste lange stykke tid. Når jeg hører hende fortælle om andre drenge hun har været sammen med, så har de lydt som fesne og umodne aber i sengen - der kunne jeg give hende en anden oplevelse, der netop også ville skabe valideringseffekt. Det føler jeg mig selvsikker nok til at vide.

Jeg har det svært samvittighedsmæssigt med at have sex uden at der ligger mere i det - især efter et hårdt break-up som nu. Det er min største udfordring. Eskalerede jeg ville lysten uden tvivl være der, men bagefter kunne jeg godt blive fyldt op med kvaler.

1) Hun må tage ansvar for sig selv. Jeg har haft kontakt med PUAs on/off i næsten 10 år, og er aldrig blevet gamet til at gøre noget jeg ikke selv ville. Det kan helt ærligt ikke lade sig gøre. Du kan lyve for hende og manipulere groft med hende via bedrag - dette er moralsk forkasteligt jf. vores samfunds normer. Du kan være charmerende, pågående, insisterende og lokkende - disse ord, burde give dig positive associationer, og det er fordi de er moralsk okay og faktisk noget, mange anser som værd at tilstræbe.
Hvis du er ærlig over for hende og fastholder både før og efter, at du ikke skal have en kæreste - men synes, hun er helt vildt dejlig og bare gerne "vil have den hele oplevelse, der er hende", eller whatever. Så har du dit på det rene.
Hvis hun tænkte om dig, at du var hendes tabte kærlighed, ville hun forsøge hurtigt at sørge for, at du ikke kunne være sammen med andre kvinder.

Ift. hende, er det værste der kan ske at hun efterfølgende fortryder. Det er efterrationaliseringer, du ikke kan gøre meget ved - og de kan opstå af alt muligt, der ikke har noget med dig eller situationen at gøre. Så længe du fortsætter med at være normal over for hende - normal i kontekst til, hvordan du opfører dig over for hende lige nu - og i øvrigt fastholder framet "this changes nothing - jeg vil stadig ikke et forhold, og du er stadigvæk pisse dejlig at hænge ud med", har du gjort alt hvad du kan. Resten er hendes banehalvdel, du skal lade hende have den i fred - det er kun respektfuldt.

2) Dit frame er sært. Er sex farligt? Nej. Den eneste grund til, at kvinder får LMR eller shamer sig selv bagefter, er grundet syge seksuelle samfundsnormer. Det stammer helt tilbage fra dengang, en kvindes sociale kapital primært lå i hendes jomfruelighed, men her 100-200 år senere er det sgu til grin. Du skal lade være med, at købe ind i den tankegang, for det er med til at sprede den.
Hold fast i, at sex er dejligt især mellem to mennesker, der holder af hinanden. Ikke elsker, ikke er forelsket, men holder af. I behøver ikke gentage det, hvis det ikke var fedt nok. I kan også gentage det ved lejlighed, hvis det var nice. Og det er i øvrigt ikke definerende for jeres venskab, hun oplever ikke at miste dig fordi hun har "givet" dig sex. I har nydt det sammen, ligesom jeres gensidige massager, pizzaaftener and whatever.
Fasthold ovenstående tankegang og frame - den slags smitter.
Kami

Indlægaf Atseini » lør 29. nov 2014 13:42

Vi kommer til at støde ind i hinanden fremover også, så min flytning spiller egentlig ikke den store rolle. Alene derfor frygter jeg efterrationaliseringerne fra os begge.

Jeg er meget "traditionel" ift. sex. Elsker det, men lægger følelser i det, hvilket nok ikke står til ændring. Nogen gange ville jeg ønske det var anderledes og jeg kunne give slip på mine moral (fx situationen her), men jeg har det generelt svært med uforpligtende sex. Især når jeg stadig er i en sorgperiode, som nok vil trække ud (får mange smser fra ex), ville dårlig samvittighed oveni hatten nok være mere negativt i sidste ende ift den glæde, jeg ville opleve ved at have sex med hende. Derfor er den her case måske lidt irrelevant ift dette forum, men jeg er vitterligt nysgerrig på, hvad hun egentlig vil. Også fordi jeg på sigt bliver nødt til at komme videre og kunne aflæse piger igen.

Anden relevant info kan være, at vi har ses den sidste måneds tid, så det har også trukket ud. Hun har set noget til en anden fyr imens, som hun tidligere har haft noget kørende med. Han virker ret offensiv, men hun har indtil videre ikke ladet paraderne falde for ham. Måske pga. mig, det er svært at vide. Jeg fornemmer hun er bange for sex. Hun vil gerne fremstå i balance med sin seksualitet, men hun hviler slet ikke i den. Hun flytter til min kommende by til sommer og har allerede luftet ideen om at vi, sammen med hendes søster, fandt en lejlighed sammen til den tid. Den ide har jeg ikke fået afklaret med mig selv endnu.
Atseini
Gummi Tarzan

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?