Pigen fra studiet

Så spørg om råd herinde!

Pigen fra studiet

Indlægaf McGovern » man 1. dec 2014 03:42

Hej derude,

Første ting jeg poster herinde, så håber på nogle gode tips ;)

Nå men der er den her pige fra studiet, som jeg vildt gerne har villet score siden vi startede i sommers. Der er dog nogle ting, der besværliggør det en anelse, sikkert også mig selv og manglende skills..

Nå, men vi er ret gode venner i hvert fald, har dog ikke hængt ud alene endnu, så synes måske ikke helt vi er i vennezonen, hvis man kan sige det sådan. er dog i tvivl.
Har dog sovet hjemme hos hende en enkelt gang efter byen uden at der skete noget.
Første hurdle på vejen: hun har en kæreste og de har været sammen i evigheder. Han er dog ude at rejse i laaang tid, ved ikke præcist hvor lang tid, sikkert indtil sommer og hun har tidligere udtrykt at det ikke går sådan særlig godt. Hun har endda sagt, (overfor mig og andre i hverdagssnak, altså ikke direkte til mig) at hun vil se hvordan det går og at der godt kan ske noget mens han var væk - ved dog ikke hvor man skal lægge i den udtalelse. Hun har også snakket om fyre hun godt vil kysse, som er lækre etc etc...
Det med kæreste er selvfølgelig en ting, der gør det svært også for mig selv, da jeg 1) Den ligger i baghovedet på mig hver gang, jeg overvejer at prøve på noget. 2) Jeg har det moralsk svært ved det, da det ikke er "i orden", men synes bare hun er ekstraordinært dejlig, derfor vil jeg prøve alligevel.

Nå men hvor om alting er... vi har skide god kemi. Specielt når vi drukket. Sidste lørdag var vi til julefrokost med uni-holdet og efter vi har fået lidt at drikke (dog ikke særlig meget endnu), siger hun bl.a. at hun har savnet mig, fordi vi ikke har set hinanden i et stykke tid og senere vil hun gerne ha' hjælp af mig til nogle af de praktiske ting i løbet af julefrokosten.
Senere da vi er blevet fulde hænger hun hele tiden op af mig. Tager mig i hånden, vil danse, tage shots, sidde ovenpå mig, sender kys gennem luften osv og er generelt bare ret vild i varmen. Hun har opført sig lidt på samme måde ved tidligere begivenheder, men ikke på samme intensive måde. Har dog ikke set være på den måde overfor andre drenge, så det tager jeg som et godt tegn.
Vi endte dog to forskellige steder i byen og der skete ikke noget...
få dage efter er vi til noget hygge med en anden pige fra holdet, og det er det seneste jeg har set til hende.

Så.... Hvad gør jeg for at komme videre, eksempelvis til næste fest? Ved godt det er langt og måske ikke særlig godt beskrevet, men håber på at få noget god respons - Helst uden alt for mange af pickup "fagtermerne". Dem er jeg ikke så skarp til endnu! :)

Mvh McGovern (aner ikke, hvorfor jeg tog det navn btw!)
McGovern
Nyklækket

Re: Pigen fra studiet

Indlægaf Kaizer » tirs 2. dec 2014 10:42

McGovern skrev:Så.... Hvad gør jeg for at komme videre, eksempelvis til næste fest?

Meget simpelt. Du tager den videre. Det virker ikke som om, du har gjort dette endnu.

Men hvis du ikke har det godt med det moralske aspekt, så ville jeg nok lade være. Ellers er der frit slag og hun virker interesseret.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf McGovern » ons 3. dec 2014 22:43

Cool. Altså, jeg har det faktisk ikke dårligt med det rent moralsk ift. kæresten. Det er mere psykisk, at det ligger i baghovedet, da jeg ikke prøvet på en pige med kæreste før - ved ikke om der er noget særligt, man skal tage højde for. Og jeg har desuden svært ved at få hende isoleret ved diverse lejligheder. Ved næsten med sikkerhed, at hun ikke ligefrem ville stå og kysse foran nogle af veninder, da det ville være for kontroversielt.
McGovern
Nyklækket

Indlægaf Noah » lør 6. dec 2014 10:46

Udfra den beskrivelse du kommer med der vil jeg umiddelbart mene, at du er godt begravet i friendzone, så jeg tror dine chancer er små.
Du kan selvfølgelig altid forsøge dig, men du skal være forberedt på konsekvenserne. Hvis hun ikke er interesseret kan du risikere at ødelægge et venskab. Ved ikke om du har noget problem med det? Du skal også være forberedt på, at der kan opstå "akavede" (i mangel på bedre ord) situationer når du er på Uni. Ved ikke, hvor ofte du ser hende der.
Du skal i hvert fald overveje dem, for umiddelbart tror jeg, at hun ser dig som en ven. Men er man klar til at tage konsekvenserne skal man altid tage chancen!

Du kan jo forsøge (hvis du som sagt vil tage konsekvenserne), men ellers tror jeg du skal lade den ligge og komme videre. Og hvis det er et generelt problem du har - at du ofte bliver venner med piger - så måske kigge på dette, så du kan undgå det fremover.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Desire » søn 7. dec 2014 14:19

Af hvad du skriver er det SÅ tydeligt, at du er godt og grundigt faldet for hendes manipulationer (ubevidste -> hun er en tøs..).

Du er DYBT friendzoned. Hun savner komfort som hun ikke får fra sin kæreste og har valgt at bruge dig som stand in på den front,
men samtidig holder hun den på et platonisk plan. Du er ham hun kan pjatte med sidde på, flirte lidt med men uden at nogensinde bliver seriøst.

Jeg havde selv sådan en veninde og endte med at blive kærester med hende. Min situation var nok lettere, da hun var vild med mig også.
Om den pige du omtaler er vild med dig eller ej kan jeg ikke afgøre.

Men du bør følge alle råd/regler når det kommer til friendzone. Et par ideer og råd:

- Gør ALDRIG noget praktisk for hende. Du skal ikke hjælpe med oprydning, indkøb etc. det er den klassiske udnyttelse.
- Du skal ikke være hendes ven. Du er ikke den hun skal ringe til for at fortælle når det går dårligt med kæresten etc.
- Du diskuterer ikke andre fyrer med hende. Det er kun noget man gør på barer med fremmede som en del af en flirt. Du er pisse ligeglad med hende og andre fyre / hendes kæreste -> vedmindre du er venner med kæresten

- Du skal stoppe med at vise interesse i hende. Hun skal ikke cock blocke dig. Hun sidder på dit skød m.v. ergo sørg for hun ikke gør det.

Jo mindre interesse du viser for en pige jo mere vil hun typisk have dig. Sådan fungerer det bare. Jeg endte med at 'score' min bedste veninde, da jeg frøs hende ude i 3 uger.

- Overvej en freeze out.
- VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT. Du er nødt til at skabe noget forandring. Gør noget ved dit udseende og fremtoning. Smil mere, virk selvsikker og træn. what ever. Sørg for at andre bemærker, at du er i en ny og spændende udgave (små ting tæller også).

- Sørg for at møde andre piger og fortæl hende lystigt om det. Overdriv gerne men lyv aldrig! De kan lugte det på lang afstand.
- Scor andre piger og husk. For at få det man begærer allermest må man ofte først være villig til at give afkald på det.

- Lav en allerhelvedes masse neg og push/pull -> Hvis hun krammer dig: "stop med at gramse" eller "hov hov nallerne væk". Giv hende komplimenter og neg så: "Wow du ser drønlækker ud i dag, er det mon stilletterne eller make-up'en". Eller sådan noget lignende.
Pointen er at hun skal vide du lægger mærke til hende (på andre måder end en ven), men samtidig ikke finder hende tiltrækkende nok.
- Lav de normale som: "Du er ikke eventyrlysten nok og bla bla."

- På et eller andet tidspunkt bliver du nødt til at eskalere. Jeg vil mene det letteste ville være at score hende (Neil mener at 1/3 piger kan overtales til at være utro hvis man spiller sine kort rigtigt). Går du efter mere er det all in. Enten virker det eller også gør det ikke. Men venskabet vil nok blive dræbt af det hvis hun afviser.
Men det er vigtigt at du gør dig en helvedes masse forberedelser inden. Hun er nødt til at se noget nyt og spændende og føle sig tiltrukket af dig.

Er du AFC'er får du nok problemer med at opnå noget og mit bedste råd er at komme ud og møde andre piger.
Efter noget tid opdager man pludselig, at der er andre fisk i søen.

Held og lykke.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?