Hvordan får jeg pigen fra kosteskabet og over i sengen!

Så spørg om råd herinde!

Hvordan får jeg pigen fra kosteskabet og over i sengen!

Indlægaf DrSpaceman » ons 3. dec 2014 02:54

Okay, den her situation med den her pige irriterer mig virkelig meget!

Jeg har i weekenden k-closet en pige som der en vens vens ven. Derfor ser jeg hende ikke særligt tit, men vi er nogle gange til nogle fælles venners fester/middage/arrangementer/what-not nogle gange om året. Vi har været sammen før, men det har altid enten været hæftigt snaveri eller sådan nogle fem minutters knald inde i et kosteskab eller lignende. Det er noget der har strukket sig over tre-fire år, og vi har været sammen tre-fire gange i alt. Jeg havde egentlig givet lidt op på det, da det har været ret koldt mellem os, fordi jeg "kom til" at være sammen med hende mens jeg havde en kæreste (hvilket hun godt vidste). Kærsten og jeg gik fra hinanden for et år siden, og det her var så anden gang jeg så pigen siden det.

Nu var vi så sammen i fredags, men jeg kunne jo lige som godt tænke mig, at vi fik lukket den lidt mere, end bare at have k-closet. Vi overnattede til den fest vi var til og dagen efter virkede hun lidt afvisende, så jeg er meget i tvivl om, hvad hendes intentioner er/var. Ifølge hende var hun bare fuld.
Selvom jeg har været med på sidelinjen i dette miljø fra der var noget der hed thegame-online, så er jeg ikke nogen stor haj til det her. Især når det ikke er klassik night-game....
Mit bud er, at siden jeg på grund af den kolde luft der var imellem os, har jeg til festen virkelig prøvet at behandle hende som en ven, og på ingen måde lægge op til noget. Det er netop denne "afvisning" der har medført, at jeg ufriviligt har taget pua-hatten på, og ladet hende game mig, og vi derfor endte sammen. Grunden til at jeg jo så bliver afvist dagen efter erm at jeg er mere opsøgende og derfor uheldigvis kommer til at fremstå mere needy.

Så målet er: hende, en seng og ingen forstyrrelser i et sted mellem nogle timer og en weekends-tid. Der er ingen intentioner om at det skal være noget større end det, men jeg har virkelig meget brug for at få closure på hende her! Så gå fra at knalde fem minutter i et kosteskab, hvilket kan være sjovt, men mest af alt bare var forfejlede yogaøvelser og slag i nakken af et kosteskaft, til en ordentlig gennemknepning af den her piges perfekte røv indtil, at jeg dejser om af udmattelse.

Nogle gode ideer?
Har overvejet at skrive til hende og lægge op til et bootycall (næste weekend hvor jeg kommer forbi nogle venner i nærheden af hende), men hvordan kommer jeg tilbage i et frame, hvor det ikke er mig der er den needy, der opsøger hende.
Er det bedst bare at lægge hende på koldt is indtil næste gang vi ses?
Brugeravatar
DrSpaceman
Nyklækket

Re: Hvordan får jeg pigen fra kosteskabet og over i sengen!

Indlægaf Desire » søn 7. dec 2014 16:30

Well tricky situation, men der sker ikke noget hvis ikke du tager initiativ.
Og at du tager initiativ er ikke det samme som, at du er needy vel? Så ville næsten alle fyre være needy (we are :-P ...).

Jeg ville under alle omstændigheder skrive til hende, du har intet at tabe. Se om du kan flirte lidt og eskalere op til en eller anden casual ting i kan lave.
Jeg synes det virker godt at køre videre på en kontekst. Så har man fx. skrevet om is, vin, cupcakes eller hvad ved jeg, så har man hurtigt en undskyldning for, at hun skal over og hjælpe med at maden ikke brænder på eller what ever.
Make it easy, make it fun.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?