Den generte fra skolen

Så spørg om råd herinde!

Den generte fra skolen

Indlægaf ELIOT » søn 7. dec 2014 18:39

Halløj har et lille issue :shock:

Efter en studietur begyndte jeg at snakke med en pige fra min skole, hun virkede interesseret i mig, men hun er MEGET genert.
- Jeg synes hun virker enormt sød, ligeså snart samtalen er kørende.
Vi skrev lidt frem og tilbage, også snakkede vi ikke i 3-4 uger, derefter valgte jeg at skrive til hende igen.

Jeg har ikke læst forfærdeligt meget herinde, en lille smule. SÅ, hun er helt klart en 9, måske en lille 10, fucking lækker. Alle er enige på skolen.
Jeg ved ikke om det er det, som gør jeg skriver, snakker osv. anderledes med hende, og det er PISSE irriterende.

Hun er meget genert, og det er virkelig meget, men hun siger heller ikke en klejne, svær at holde en samtale kørende med.

Jeg har haft 3 "aftaler" eller dage vi har snakket om at ses, de første 2 var mere eller mindre hvis vi havde tid begge parter, sidste aftale spurgte hun selv om.
Da jeg fredag droppede en bytur for ikke at ligne lort lørdag til vores aftale, blev jeg "brændt" af på den underligste måde. <- Det skal siges at jeg hverken har fortalt jeg skulle i byen eller ej.
Jeg blev selvfølgelig pisse sur, da min ven havde lovet mange sjove ting den aften. Jeg skrev i en besked, efter hun skrev vi kunne ses søndag "hvis det ikke blev forsent" - der kom måske lidt et bittert svar tilbage fra min side af :lol: "Er ikke sur, gider bare ikke bruge mere tid på det :)"

Nu er problemet dog, hun svarede på den besked, med tak dog eller sådan noget, men senere på aften da hun skulle i byen, og tydeligvis havde fået noget at drikke, begyndte hun at skrive undskyld osv. osv. og at jeg ikke skulle tage det som hun ikke gad, men derimod så meget ikke lige hang sammen. <- sygeste shit jeg længe har hørt.

Jeg ved ikke om jeg skal lade hende fuldstændig være og droppe kontakten til hende, prøve en anden taktik <-> i form af at jeg er gået for hurtigt frem, da hun er genert, svært ved at holde samtaler kørende og have sin egen holdning.

Derfor jeg genovervejer det at skrive videre med hende, er at hun var til opvarmning inden byen, hvor en hun har haft noget med også var der, men alligevel skriver med mig.

Det er skrevet hurtigt, så hvis der er noget i ikke forstår, tell me :)

- Taak
ELIOT
Nyklækket

Re: Den generte fra skolen

Indlægaf Desire » søn 7. dec 2014 21:23

1. Du skriver så knudret, at det ikke er til at fatte hvad der er foregået og hvordan du egentlig har det i forhold til den her pige.

2. Vedmindre du er smaskforelsket kan jeg love dig for at hun ikke er en 10'er og stop med at bilde dig selv det ind, for så overgør du hendes værdi.
10'ere er fotomodeller og kvinder som Megan og Scarlett og enormt sjældne. Jeg har mødt én 10'er i mit liv og det var i ROM ved Colosseum.
Måske kan Danmark mønstre halvtreds 10'ere. Jeg ved det ikke. Måske færre. Husk også at medregne crazy-faktoren som oftest er stor jo smukkere de er:https://www.youtube.com/watch?v=hKWmFWRVLlU

3. Hvis hun er pisse smuk og tiltrækker dig, så er der vel ikke noget spørgsmål om hvorvidt du skal gå efter hende eller ej?

4. Hvis hun skriver til dig, mens hun er fuld. Er det et so cald "drunk call". I dag udmønter det sig selvfølgelig mere i sms'er, men pointen er den samme. Hun er så interesseret i dig, at hun ser bort fra sjov ved en fest for at være i kontakt med dig.
At hun "undskylder" for at sikre sig, at du ikke er sur på hende er endnu et tegn på, at hun vil have du synes om hende.

Ergo har du alle tegnene fra hende om, at hun finder dig tilpas interessant til, at hun vil have du skal vise dit værd, dvs. tage initiativ.
Brug de sædvanlige teknikker for attraktion og se hvad der sker. Du har intet at miste.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?