Drengepigen til nytår

Så spørg om råd herinde!

Drengepigen til nytår

Indlægaf man-machine » ons 31. dec 2014 16:13

Godt nytår playerz
Håber i hurtigt kan hjælpe mig med hende her. Skal til nytårsmiddag med denne her drengepige, der er ret attraktiv. Problemet er blot jeg har haft svært ved at lave hende. Dvs- vil gerne lave hende i aften, så planene er jeg spiser med hende+andre og vi holer nytår sammen
Hun er 19 år, har drenge tendenser (kan blive hidsig og slår hvis aggressiv eks), hun spiller fodbold, og hun har i det hele taget ikke været sammen med særlig mange drenge i det hele taget. Ved det er svært at gå udfra, men ville høre om der var nogen der havde en form for taktik eller indgangsvinkel til den slags piger ;)

Man-machine
man-machine
Fætter kanin

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Drengepigen til nytår

Indlægaf Noah » ons 31. dec 2014 16:40

man-machine skrev:Godt nytår playerz
Håber i hurtigt kan hjælpe mig med hende her. Skal til nytårsmiddag med denne her drengepige, der er ret attraktiv. Problemet er blot jeg har haft svært ved at lave hende. Dvs- vil gerne lave hende i aften, så planene er jeg spiser med hende+andre og vi holer nytår sammen
Hun er 19 år, har drenge tendenser (kan blive hidsig og slår hvis aggressiv eks), hun spiller fodbold, og hun har i det hele taget ikke været sammen med særlig mange drenge i det hele taget. Ved det er svært at gå udfra, men ville høre om der var nogen der havde en form for taktik eller indgangsvinkel til den slags piger ;)

Man-machine

Jeg har ikke den store erfaring med disse slags piger, da jeg sjældent finder dem specielt attraktive.
Men tænker umiddelbart, at du skal have samme indgangsvinkel som de fleste andre. Selvom hun er en drengepige tænker jeg, at hun stadig finder de samme ting attraktive som de fleste andre piger.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf man-machine » ons 31. dec 2014 17:22

Tja, jeg prøver ihvertfald alt jeg har lært i aften, men er bange for hun kan gennemskue det ..
man-machine
Fætter kanin

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Happytalk » fre 2. jan 2015 19:03

Brug masser af humor + Push pull. Lad hende jage dig..
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?