Hvad vil hun?

Så spørg om råd herinde!

Hvad vil hun?

Indlægaf RLN » tors 8. jan 2015 13:15

Hej drenge

Efter min eks og jeg slog op tilbage i oktober, har jeg haft kontakt med den her pige.
Sagen er den, at hun dukkede op lige som jeg kom ud af forholdet med min eks, og var relativt offensiv. Hun tog i byen og spurgte om hun måtte sove hos mig (you know what that means!), jeg sagde selvfølgelig, at hun bare skulle komme. Det gjorde hun så, og vi lå i min seng og puttede, men jeg var slet ikke klar til at være sammen med en ny, så vi lå bare i ske - selvom jeg virkelig havde muligheden for at "tap dat ass".
Efterfølgende har vi skrevet sammen en del, men jeg har ikke haft overskud og lyst til at spørge hende ud - før nu. Så det gjorde jeg.
Det skal lige siges, at hun er yderst dårlig til at svare - der kan gå alt fra 10 minutter til 1,5 døgn.
Jeg skrev til hende under en samtale, at vi skulle mødes i næste uge når jeg ikke er under så meget eksamenspres.
Til det svarede hune - efter 18 timer - at hun synes jeg pludselig er blevet initiativrig, men hun får travlt i næste uge. Faktisk kan hun først i starten af februar. - Hun er på sin kandidat, så det kan faktisk kun være, at hun har meget travlt her i januar..

Hvordan skal jeg forstå dette? Afviser hun mig på en pæn måde, eller har hun faktisk først tid til februar? Og hvordan svarer jeg på beskeden, så jeg ikke virker needy?

Thanks!
RLN
Bølle Bob

Re: Hvad vil hun?

Indlægaf Chacruna » tors 8. jan 2015 17:06

det bedste du kan gøre er at antage at hun bare har travlt. I realiteten kan du ikke vide hvad der er "sandt" så lad være med at spilde kræfter på at tænke over det og antag det bedste. Det er i matematik at der kun findes ét rigtigt svar - ikke i pickup ;)
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf RLN » tors 8. jan 2015 21:57

Det har du nok ret i. Skal jeg svare hende, og hvad skal jeg svare så jeg ikke virker needy eller desperat?
RLN
Bølle Bob

Indlægaf Fame » fre 9. jan 2015 01:33

Med det tidsvindue er det svært.

Jeg ville selv anse den som færdig.
Efter 18 timer+ skrive følgende tilbage:
"Helt cool, vi ser hvad der sker. Held og lykke med opgaven" (ingen smiley og intet punktum til sidst).

Og så vil jeg ikke kontakte hende igen, gå ud og møde andre nye og spændende piger i mellem tiden.

Måske samler hun op på den (da du ikke er needy men cool), måske gør hun ikke. Men uanset, så tror jeg, at det er din bedste mulighed for at se hende under romantiske omstændigheder igen. Men du må slappe lidt af med at se hende som 'den eneste ene', det er for meget pres at lægge på hende.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Desire » fre 9. jan 2015 12:47

Hun ville sove med dig efter byen. Hun savnede måske bare tryghed?
Hvis hun ikke hænger i røret for at komme i kontakt med dig og ikke jævnligt vedligeholder kontakten så er hun ikke interesseret.

Du havde ikke overskud til hende den gang, jamen hvorfor så overhovedet kører den videre.
Hvis du ikke har følelser for tøsen er der 110 andre derude at gå efter. Lad dig ikke lokke bare fordi frugterne hænger lavt på træerne.
Det er en omvendt cat-string-theory du er havnet i.

Hvis hun er interesseret i dig kan hun komme til dig. Så drop kontaktet, brug tiden på andre piger, og er hun interesseret eller
bliver jaloux over ikke at høre fra dig, så skal hun nok komme løbende tilbage til dig og pludselig være super needy.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf RLN » lør 10. jan 2015 12:56

Tak for svarene
Jeg skrev til hende, som Fame nævnte, og hun virkede allerede lidt mere interesseret igen.
Og som Desire pointerer, er jeg havnet i en omvendt cat-string, men den får jeg stille og rolig vendt nu.
Helt ærligt, så orker jeg virkelig ikke arbejde så meget for hende
RLN
Bølle Bob

Indlægaf Desire » lør 10. jan 2015 14:48

RLN skrev:Tak for svarene
Jeg skrev til hende, som Fame nævnte, og hun virkede allerede lidt mere interesseret igen.
Og som Desire pointerer, er jeg havnet i en omvendt cat-string, men den får jeg stille og rolig vendt nu.
Helt ærligt, så orker jeg virkelig ikke arbejde så meget for hende

Hvorfor dog også arbejde for en pige, hvis der ikke er følelser indblandet.
De er ikke værd at spilde for mange kræfter på, og typisk får du mere jo mindre du arbejder :P
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Maggiez » søn 1. feb 2015 22:54

Hun ville knalde dig den første aften.. i min verden handler det altid om at få knaldet dem hurtigst muligt.. men fred være med at du ikke kunne pga. det med din eks..!! ;)
Hvorfor ikke bare ringe og snakke lidt med hende og så skrive his hun ikke tager den.. plejer at fungere fint..
Hvad vil du med hende bare knalde eller mere?? Du framer det jo lidt som om du vil mere over for hende ved ikke at knalde hende den første aften.. så dine intentioner kan være meget uklare for hende nu da du er ukongruent med hvad du vil.. fordi du ikke knaldede hende første aften!!
Prøv at sæt noget op kaffe date.. eller drinks og så gå efter et hurtigt pull... du kan eventuelt også bare foreslå hende at I laver aftensmad hjemme hos dig!! ;)
Det er altid svært synes jeg når man egentligt har afvist pigen en gang.. så husk til en anden gang altid at knalde dem.. ihvertfald mit råd.. heller ikke altid jeg gider men gør det alligevel og har det fedt med at jeg gjorde det efterfølgende..
Held og lykke med hende!! ;)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf RLN » ons 4. feb 2015 00:02

Når jeg ser tilbage på forløbet, står det mig klokkeklart, at hun var 100% nede med at knalde. Der har været rigtig mange indikatorer på, at hun var klar og interesseret i mig.
Jeg har haft noget mere kontakt med hende her på det seneste, og nu har jeg muligvis en "date" med hende på fredag.
Som udgangspunkt har jeg intet decideret mål eller ønske med hende - ikke andet end bare at tage det som det kommer.
Tak for feedback Maggiez! Vi må ud og game snart (Y)
RLN
Bølle Bob

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?