Kørt Fast den her skal hjem! hjælp drenge.

Så spørg om råd herinde!

Kørt Fast den her skal hjem! hjælp drenge.

Indlægaf bix » søn 1. feb 2015 15:48

Har seriøst problemer med mit text game.
Den dør hurtigt. min opfattelse er at pigerne mener jeg går alt for hurtigt hårdt på for svar som, offensivt også videre.

egfter hvad jeg er kommet frem til her inde i forum gælder den om at få en date på benene hurtigst muligt. men jeg syntes bare det er der den dør.

Nu jeg kommet isnak med en pige på tinder, som jeg åbenbart har snakket med nogen gange i byen. jeg kan ikke huske det, men hun er rigtigt sød. Jeg kender hendes store søster, eller ved hvem hun er og omvendt skal lige siges.

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at hive hende her med på date! jeg har brug for råd derfor, smider jeg vores tinder samtale op og efter følgene samtalen på facebook hvor den gik død.

Tinder:

Mig:Hej :)
hende: :i
Mig: Hvor du fra?:i
hende: Odense C - dig?:)
Mig: Samme, bor du selv?:)
hende: Ikke pt, men søger et sted for mig selv, hvad med dig:)?
Mig: Gør jeg:), har lige sagt den op, da jeg vil have et andet sted med vaskemaskine osv.:)
hende: forståeligt:). Du har arbejdet på den galde viking ik :b?
Mig: Jo, ved du hvem jeg er da ?:)
hende: Ja, vi har snakket sammen flere gange :)
Mig: Okay. har du lyst til at snakke igen?
hende: Muligvis:p
Mig:Det svar kan jeg ikke inviter dig ud på jo ;)
hende: intet svar.
Mig: (dagen efter) : lad den ikke gå død :)
hende: Du går hurtigt til den :s
Mig: Skal nok tage det roligt:), Hvad hedder du på facebook ?:)
hende: navnet ....

Facebook:

Mig: er du katrines lille søster ?:)
hende: ja :)
Mig: vldt nok.
Hende: hvorfor det ?:s
mig: Var jeg bare ikke klar over..:
hende: når okay, but thats my sister ;)
mig: det er sejt nok aligevel;)
hende: hvorfor er det "sejt" :i?
Mig: ved ikke hvorfor jeg skrev sejt. :). Hun er en sød pige så mon ikke det ligger til familien ?;):i

DØD!

Hvad kan jeg gøre drenge, vil så gerne have den her hjem !!
Tager i mod alt kritik og råd, men prøv og se om i kan hjælpe mig hjem med denne!.
bix
Nyklækket

Re: Kørt Fast den her skal hjem! hjælp drenge.

Indlægaf Alfons » søn 1. feb 2015 16:15

Jeg kører bil lige nu, men det hurtige svar er kedeligt og needy...
Alfons
President

Geografisk sted: All over

Indlægaf bix » søn 1. feb 2015 16:18

Hvad mener du med det ?
bix
Nyklækket

Indlægaf Desire » søn 1. feb 2015 16:22

Synes for at være ærlig at du har meget at arbejde på. Der er intet game i ovenstående ?

Lad os tage det fra en ende af.
Du åbner med "hej". Altså lægger du op til at hun skal skabe en samtale. Det ansvar skal du tage på dig. Skriv noget sjovt eller et spørgsmål som vækker hendes interesse.

Så spørg du hende hvor hun bor etc. Og så spørg du hende ud. Det virker lidt creepy. Hvad med at drille lidt over beskeder, få et kort indblik i hinanden og så skal du ikke spørge ud. Brug samtalen til det. Hvis hun skriver: "jeg bruger mest tid på kontoret" kan du skrive: "du trænger til at strække benene, kom jeg giver kaffe og tur ved søerne".
der er ingen ping pong i din samtale. Prøv at få en sammenhængende samtale ud af det. Forestil dig det foregår IRL du ville aldrig have en samtale som ovenstående! Det skal være flydende.

Et andet tip. Brug tid på dine sætninger. Stav korrekt og sæt punktummer m.v det andet er No go.

Hun viser interesse når hun spørg ind til dig. Der skal du starte en samtale og ikke spørge hende ud.
Når hun skriver: du har arbejdet på glade viking ikke?
Så svarer du at du er den flotte bartender, noget med gratis drinks eller om hun er hende der kommer hver weekend og flirter. What ever. Brug chancen som hun giver dig.
Når hun skriver: vi har snakket sammen flere gange
kan du skrive noget med: hun skal gøre bedre indtryk næste gang så du bedre kan huske det, eller fortælle dig en hemmelighed næste gang eller hvad ved jeg.
Gå ind i emnet. 5-10 beskeder og så har du en god mulighed til casual at spørge hende ud (ligesom den med kontoret. Her fx. Hvor mange barer tror du vi kan nå på en aften? ;-))

Hvorfor er det sejt med hendes søster ? Du har tabt hende lidt. Du er nødt til at nulstille. Åben hende på ny og start forfra. Du skal antage at i starter forfra så intet med at referere til tidligere samtaler. Skriv en sjov åbner som hun bare må svare på. Der er massere af ideer til åbner herinde.

Gl
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Desire » søn 1. feb 2015 16:22

Alfons said it :-)
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Fox » ons 10. jun 2015 20:11

Alfons skrev:Jeg kører bil lige nu, men det hurtige svar er kedeligt og needy...

Politiet har meldt ud at de oplever et stigende antal ulykker der skydes at folk skriver på Dansk Pickup Forum, mens de kører bil. Der kommer snart en national færdselskampagne om det.
Hellere en pige i sengen, end 10 på Tinder
Brugeravatar
Fox
Moderator

Geografisk sted: Stockholm

Indlægaf DeAngelo » ons 17. jun 2015 00:12

"Desire"

Nu har jeg læst opslaget og er selv nybegynder. Du nævnt "skrive en sjov åbner" kan du komme med et par eksempel sådan at jeg bliver inspireret og kan brug det hos nogen andre piger :)
DeAngelo
Fætter kanin

Indlægaf Desire » ons 17. jun 2015 08:20

Næh. Men vi har en tråd fuld af åbnere herinde.
Der findes mange typer (direkte, sjov, indirekte, historie, rollespil, flirtende....).. det hele handler om at gøre det sjovt for hende at svare dig.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf PRIMAL » tors 9. jul 2015 10:56

desire har ret.

folk som er nye eller bare ik gode til det endnu, har det med at køre det meget statisk i et spor/emne. og ganske som jeg læser jeres dialog.
dette sker også i night/day game hvor man er så befibet over at have en samtale kørende at man bare udtømmer hvert emne og ender i de der awkward silences..

jeg ser i den samtale i har kørende så mange andre måder/emner/veje du ku ka kørt den.

da jeg selv var super noob i det her, fik jeg en udfordring. ham jeg var ude med den pågældene dag kom med super feedback på mine interaktioner.
jeg havde ik problemer med at starte samtaler, men fik jeg en positiv samtale med en pige på et emne (åbner), pløjede jeg det emne indtil der ik var mere at komme efter og jeg røg op i mit hovede og mistede settet....

så udfordringen var at skifte emne 3 gange under hver set...

prøv det det hjælper....
FEAR IS TEMPORARY, REGRET IS FOREVER
Brugeravatar
PRIMAL
Happy Meal

Geografisk sted: cph

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?