Er hun interesseret ?

Så spørg om råd herinde!

Er hun interesseret ?

Indlægaf Batleguy » ons 11. feb 2015 04:03

Hey Drenge!

Tænker i vil analysere denne? Og hvad tænker i? Hun er virkeligt den sværeste pige at finde ud af. Jeg kommer sikkert også til at skrive det lidt indviklet.

Det er fordi jeg mødte en pige på tinder, hvor jeg så selvfølgelig fik hendes face og skrevet lidt med hende i 3 uger, i perioder. Når vi har skrevet, så har vi flirtet, i ved sendt hentydninger osv.. Men hun har tendens til at afslutte samtaler hurtigt, med den der lorte abe smiley. Jeg spurgte så om hendes snapschat, det skulle jeg aldrig have gjort. Dette medførte så vi kun kommunikerede over snapchat, altså hun er den eneste af de piger jeg snapper med, som svare på hver snap jeg sender, men der havde hun også tendens til at afslutte samtalen hurtigt.

Nå men hun skulle på ferie her i mandags, så jeg skrev til hende i onsdags.
Mig: Hvaa, får jeg dig ikke at se inden du rejser?
Hende: vil du da gerne det?
Mig: ja da
Hende: den klamme abe smiley
Mig: haha det ser ikke ud til du vil det?
Hende: jo vil jeg gerne.

Men vi fandt så ud af vi skulle finde ud af det om torsdagen, om hun kunne fredag. Men hun skriver så torsdag at hun skal finde ud om hendes forældre har nogle planer, men fredag skriver hun at de skal til fødselsdag.

Nå, men så tager hun i byen Lørdag, det skal siges hun bor 70-80 km fra mig, men går i skole 30 km fra mig. Jeg skulle så i byen i Vejle lørdag, og hun var i byen Fredericia, hun snakkede måske om at komme forbi Vejle. Jeg tænkte så fuck det, lad også tag i byen Fredericia, så jeg kan møde hende. Jeg skriver så til hende, at vi overvejer at komme, fordi mange af vores venner er der. Hun siger så at hun snart skal hjem, da hun er træt og fuld, klokken var 1. Men jeg siger hun skal vente, det gøre hun så, en halv time efter kommer hun udenfor og møder mig. Denne samtale bliver kort, da hendes veninder bliver ved med at ringe og sige hun kan få sine ting, hun frys også da hun var i kjole, men jeg prøvede at varme hende lidt. Hun smutter så efter 5 minutter, og siger jeg skal skrive hvor jeg går hen. Jeg skriver så kom hen på denne bar, det gøre hun så, vi stod der så og snakkede om alt muligt i 15 minutter, inden hun skulle smutte igen. Vi bliver så her i baren en halv time inden vi vil smutte til vejle igen, jeg møder hende udenfor hvor hun venter på taxa, men der snakkede vi bare kort inden jeg gik videre, var sammen med mine venner der.

Jeg syntes hun var svær at læse der! Hun har selv sagt hun er meget genert, men når hun er fuld så er hun snaksalig siger hun. Men hun render i byen næsten hver weekend.

Jeg skriver så med hende dagen efter, hvor jeg skriver det var godt og se hende, og hun skriver i lige måde. Den samtale bliver afslutte meget kort, så tænker at jeg var skuffende i virkeligheden?

Derfor tænker jeg så bare at jeg vil sende hende på ferie, og lade hende lidt værre.

Mig: Håber du får en god ferie. Og jeg håber at vi ses når du kommer tilbage.
Hende: Tak! Mon ikke vi gør det.
Syntes også den var svært at læse^

Men i går snappede hun mig, og der skrev vi lidt sammen, men meget kort samtale, hun var blevet syg på ferien. Jeg skrev så til hende i dag på face, om hun var blevet rask, det var hun så ikke, og hun lå i sengen og kedet sig. Kan regne ud hun har internet hele tiden, men alligevel skriver hun ikke til mig.

Bonus info: Altså kan regne ud hun ikke er en tinder tøs, da hun ikke er blevet venner med en eneste dreng på facebook, i den sidste måned. (det er vel posetivt)
Samt da man kunne se på snap, hvem man sendte mest til, sendte hun mest til mig.

Grunden til jeg tænker så meget over lige hende her, og ikke de 20 andre piger der vil have mig, er hun er den første personlighedsmæssigt indtil videre, og udseendemæssigt, der har sagt mig noget siden jeg gik fra min eks. For et halvt år siden.
Hvad tænker i ? hvad skal jeg gøre?
Batleguy
Seargeant O'Hara

Re: Er hun interesseret ?

Indlægaf Desire » ons 11. feb 2015 10:13

Vær sammen med nogle af de andre 20 piger der vil dig og kom over din needyness.

Du overanalyserer alt for meget. Og investerer for meget i hende for tidligt. Det er din opgave som mand at skabe kontakten 90% af gangene i starten. Hvis ikke du er sjov nok og ikke skaber nok interesse, så straffer hun dig ved at cutte samtalen.

Du skal ikke skrive til hende 24/7, hvad tror du ikke hun tænker om dig? Du skal demonstrere at du har værdi. Fortæl om dit cool liv, skab interesse og få hende til at ville være en del af det.
og så smider du små hentydninger: "Mig og gutterne skal ud at lave ballade skal du med?". Giv hende chancen for at blive en del af det. Det er hundrede gange mere tiltrækkende end at du hele tiden kommer til hende som en hund.

Lad være med at skrive ligegyldige beskeder med hende i flere uger. "Er du stadig syg". "Sover du?" , "hvorfor svarer du ikke?".
Du fremstår needy. Brug primært tekst til at sætte dates op / at mødes. Og hvis du endelig skal skrive med hende så fortæl om noget sjovt du har lavet i stedet for at spørge hvad hun laver. Eller skriv noget som : "har du været en god pige i dag?" Eller fortæl hvad du hellere vil lave næste gang i ses...

du kan ikke forvente hun er vild med dig uden at arbejde for det. Omvendt ville hun ikke svare så ofte og mødes med dig hvis hun ikke var.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Batleguy » ons 11. feb 2015 17:03

Kan godt se, at det du skriver giver mening

Så du vil anbefal at jeg lader hende værre nu? Ligger hende lidt på is, og skriver og ses med nogle af de andre?

Skal jeg også lade værre med at svare på hendes snap?
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Noah » ons 11. feb 2015 19:27

Desire skrev:Vær sammen med nogle af de andre 20 piger der vil dig og kom over din needyness.

Du overanalyserer alt for meget. Og investerer for meget i hende for tidligt. Det er din opgave som mand at skabe kontakten 90% af gangene i starten. Hvis ikke du er sjov nok og ikke skaber nok interesse, så straffer hun dig ved at cutte samtalen.

Du skal ikke skrive til hende 24/7, hvad tror du ikke hun tænker om dig? Du skal demonstrere at du har værdi. Fortæl om dit cool liv, skab interesse og få hende til at ville være en del af det.
og så smider du små hentydninger: "Mig og gutterne skal ud at lave ballade skal du med?". Giv hende chancen for at blive en del af det. Det er hundrede gange mere tiltrækkende end at du hele tiden kommer til hende som en hund.

Lad være med at skrive ligegyldige beskeder med hende i flere uger. "Er du stadig syg". "Sover du?" , "hvorfor svarer du ikke?".
Du fremstår needy. Brug primært tekst til at sætte dates op / at mødes. Og hvis du endelig skal skrive med hende så fortæl om noget sjovt du har lavet i stedet for at spørge hvad hun laver. Eller skriv noget som : "har du været en god pige i dag?" Eller fortæl hvad du hellere vil lave næste gang i ses...

du kan ikke forvente hun er vild med dig uden at arbejde for det. Omvendt ville hun ikke svare så ofte og mødes med dig hvis hun ikke var.

Helt enig. Rigtig godt!
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Noah » ons 11. feb 2015 19:30

Batleguy skrev:Kan godt se, at det du skriver giver mening

Så du vil anbefal at jeg lader hende værre nu? Ligger hende lidt på is, og skriver og ses med nogle af de andre?

Skal jeg også lade værre med at svare på hendes snap?

Han siger du skal lade være med at overanalysere så meget og tænke så meget - og så er det det første du gør ;)

Det er altid svært at læse ud fra de tekster om en pige er interesseret eller ej. Men det handler ikke om, om du skal stoppe med at svare hende og ligge hende på is. Det handler om dit mindset. Det er tydeligt, at du allerede har sat hende op på en piedestal og jo mere du prøver på at score hende (i dit tilfælde ved at skrive og være needy) bliver der længere og længere op til hende.

Jeg synes ikke jeg har så meget at tilføje. Prøv at læs Desires indlæg igen og spørg, hvis der er noget du er i tvivl om.
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Batleguy » tirs 17. feb 2015 03:23

Det var nogle gode råd.. Har skrevet en del mere med hende og prøvet at være en del mere afslappet samt ikke overanalysere alt.

Men tænkte på, nu kom hun hjem fra ferie idag, så derfor ville jeg gerne invitere hende ud. Skal jeg bare skrive fx. har du lyst til at tag med i bio på torsdag?
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Noah » tirs 17. feb 2015 08:27

Batleguy skrev:Det var nogle gode råd.. Har skrevet en del mere med hende og prøvet at være en del mere afslappet samt ikke overanalysere alt.

Men tænkte på, nu kom hun hjem fra ferie idag, så derfor ville jeg gerne invitere hende ud. Skal jeg bare skrive fx. har du lyst til at tag med i bio på torsdag?

Du tænker stadig for meget dude ;)

Hvis du vil ud med hende, så bare spørg hende. Er hun interesseret skal hun nok sige ja. Dine grammatiske evners indflydelse er minimal.
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Batleguy » tirs 17. feb 2015 14:56

tænkte bare mere om det var en god ide at invitere hende med i bio? altså at ses først gang alene i bio :D? tænkte på filmen fifty shades of grey :P
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Noah » tirs 17. feb 2015 18:34

Batleguy skrev:tænkte bare mere om det var en god ide at invitere hende med i bio? altså at ses først gang alene i bio :D? tænkte på filmen fifty shades of grey :P

Jeg ville ikke gøre det. I skal lære hinanden at kende. Det kommer I ikke til, hvis I sidder sammen 2 timer uden at snakke. Drik en kop kaffe eller en øl med hende. Det er billigere og bedre.
Og se for alt i verden ikke Fifty Shades of Grey. Det er en film til piger. Du kommer til at røv kede dig og hun vil bare blive tændt af hovedpersonen fremfor dig ;)
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Batleguy » ons 18. feb 2015 01:55

haha ja okay, skal ikke ind og se den film :D!! tror cafe lyder som en god ide
Jeg skrev til hende, her i aftes:

mig: kunne du tænke dig og ses igen? :)
Hende: Det kan vi sikkert godt finde ud af :)
mig: kan du tordag?

Men så er hun vidst faldt i søvn, skrev sent til hende.. Men hun er svær at læse, bare hendes svar der
Batleguy
Seargeant O'Hara

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?