Er hun interesseret ?

Så spørg om råd herinde!

Re: Er hun interesseret ?

Indlægaf Batleguy » tirs 24. feb 2015 00:28

Altså tror det har meget at gøre at jeg har puttet hende på en pidestal fordi at vi nu har skrevet sammen i tre-fire uger hver dag, og så har man gjort det til en vane. Så begynder man at tænke over hvis den anden person ikke lige skriver, og derfor skriver til hende. Det ko jo første dag idag, at jeg ikke har skrevet til hende, så det stort nok for mig. Det kan også være hun begynder at tænke lidt nu, da jeg ikke har skrevet eller snappet hende idag.

Men tror man skal være ligeglad med at miste hende for at kunne score hende.

Jo i Vejle.
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Noah » tirs 24. feb 2015 00:48

Batleguy skrev:Altså tror det har meget at gøre at jeg har puttet hende på en pidestal fordi at vi nu har skrevet sammen i tre-fire uger hver dag, og så har man gjort det til en vane. Så begynder man at tænke over hvis den anden person ikke lige skriver, og derfor skriver til hende. Det ko jo første dag idag, at jeg ikke har skrevet til hende, så det stort nok for mig. Det kan også være hun begynder at tænke lidt nu, da jeg ikke har skrevet eller snappet hende idag.

Men tror man skal være ligeglad med at miste hende for at kunne score hende.

Jo i Vejle.

Kan sagtens forstå det er svært. Har været i samme situation for mange år siden. Derfor kribler det i mig, når jeg kan se, at du er i samme situation nu. Det er forfærdeligt. Tænker man logisk over det, så er det latterligt, at man tænker over om en person har svaret på ens besked, set den, sendt hjerter osv. osv. Det burde være fuldstændig ligegyldigt.
Hvis du en dag er i København vil jeg meget gerne hjælpe dig.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Batleguy » tirs 24. feb 2015 00:59

Netop. Det er også bare det, at det eneste jeg egentligt vil have fra hende er jo bare en date? Jeg spørger jo ikke om hun hun vil giftes :o det jo nemmere at vise man er Nice irl.

har prøvet her for er par måneder siden, at skrive med en pige i 1,5 måneder før hun ville mødes, og der havde jeg spurgte hende 3 gange om vi skulle ses indtil jeg opgav det, og hun så spurgte mig om vi skulle ses. Vi sås så, og kyssede også, men hun var ikke noget for mig, men dagen idag er hun stadige vild med mig og spørger tit om vi skal ses.

Det er bare det jeg tænker, at jeg bare ville have den date i hus for så hun skulle de hvad jeg er for en, selvom vi kun kort har ses i byen, for når jeg har været alene med hende her, så kan det også være jeg syntes at hun ikke er noget for mig..

Men ved ihvertfald jeg skal ud af dette mindset, og så snakke og mødes med med andre piger. Skal ikke tænke så meget over hende og analysere så meget. For at være ærlig selvom det kun er en dag jeg ikke har skrevet med hende, har det hjulpet meget, da jeg ved nu jeg sagtens kan lade værre. Det glæder mig selfølgelig også lidt at hun sendte snaps, men det sikkert "masse snaps" men er også lidt ligeglad.
Okay det lyder godt :)
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Noah » tirs 24. feb 2015 01:19

Tror også problemet er, at når du skriver så meget med dem, så investerer du rigtig meget i dem - også følelsesmæssigt før du overhovedet har lært dem at kende.
Jeg skrev nærmest ikke med min kæreste før vi blev kærester. Kun lige for at aftale, hvornår vi skulle ses.

Ansøgte også engang en pige på Facebook og tog på date med hende samme dag.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Batleguy » tirs 24. feb 2015 01:33

Ja har du ret i. altså prøvede også med hende her at ret hurtigt at få en date i hus, tror havde skrevet med hende i 2 uger hvor vi snakkede om at skulle ses men hun kunne ikke den dag, og så mødtes vi i byen dagen inden hun skulle på ferie. så gik der 8 dage til hun kom hjem og der spurgte jeg hende så om vi skulle ses, og som du ved aftalte vi noget, men hun var syg. Det er derfor jeg ikke vil spørge hende mere, da jeg har spurgt 2 gange nu, og hun har ikke kunne den ene gang og den anden gang var hun syg.

derfor jeg lader hende værre og kommer ud af mit mindset, og så kan det være hun skriver til mig, eller at jeg skriver til hende om et par dage og ser hvad jeg kan åbne.
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » tirs 24. feb 2015 09:03

Der er en meget god tommelfinger regel der hedder maks 20 beskeder så skal der være sat en date op.
I min verden er det en super god regel med én undtagelse; har man gang i flirt/sexuel betonet samtale så kan man bare skrive løs.

Som Noah skriver.. Du kan jo også bare stoppe med at skrive så meget helt generelt? Jeg var utrolig afhængig af facebook, sms osv. i alle mine teenage år.
Jeg har efterhånden forsøgt at lægge det meget på hylden. I min verden bringer det mig ikke noget værdi at skrive med folk i stedet for at ses,
så det gælder også mine venner m.v. hvor jeg hellere bare vil ses. Det er hele mit mindset der har ændret sig på det punkt :)
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Batleguy » tirs 24. feb 2015 12:21

Ja den fejl lavede jeg med det samme, i stedetfor at fokusere på at mødes alene snakkede jeg mere med hende om at mødes i byen.

Men jeg har det sådan at jeg skal have aftalt en date med hende i løbet af denne uge, da jeg føler at hvis der går meget mere tid, så arbejder det imod mig.. Når jeg spørger næste gang, vil det også være min sidste gang, da jeg ikke vil investere meget mere end jeg har gjort, og håbe på noget der aldrig sker.
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Batleguy » ons 25. feb 2015 20:21

Nå man jeg har besluttet at droppe hende, ved i vil sige jeg kunne have scoret hende hvis jeg havde ventet eller noget, men føler jeg følsesnæssigt havde investeret så meget i hende, at der skulle ske noget.
Havde jo igonorret hende i to dage, og hun have snappet mig osv, uden jeg havde svaret. Men jeg snappede hende idag og hun skrev til mig så.
Nå men vi kom ind på den gang vi sås i byen, jeg spurgte så om hun havde overanalyseret mig og det sagde hun ja til og at det var positivt osv.
Derfor tænkte jeg den lå lige til højre benet at spørge hende om vi skulle ses.
Mig: skal du ikke snart have chance for at se mig igen? :)
hende: jo meget gerne (abesmiley)
mig: super :) hvad dage kan du? <--- ved det var dumt, skulle have sagt hvad dage jeg kunne...
hende: jeg er ret booket for tiden :(
Mig: okay, så må du sige når du kan en dag, så kan jeg se om jeg også kan den dag :)
Hende: det skal jeg nok :)

Men jeg var så kommet dertil, at nu gad jeg sgu ikke at vente mere.. altså nu har jeg prøvet i 3 uger på at ses med hende, at jeg nu enten ville have vi skulle mødes eller ikke.
så skrev jeg.
Mig: men jeg tror ikke du tør? :D
hende: selvfølgelig tør jeg (abesmiley)
Mig: hvis du tør, så kan jeg mandag eller torsdag næste uge :)
hende: Jeg skal lige se mht mandag, men jeg kan ihvertfald ikke torsdag :)
Mig: haha så betyder det at du ikke kan :P
Hende: skal nok lige se på det :) men er til at finde i byen torsdag i fredercia..
mig: imorgen?
Hende: nej næste :)
mig: så ses vi nok ikke ;)
Hende: mh!
mig: ?
Hende: ikke noget :)
Mig: vi snakkes (Y)

Hun har set den, nu er den også død

Ved i vil sige jeg var som en tøs osv.. men i må også forstå at jeg simpelten ikke orkede det mere. så vil jeg hellere have det slutter, og kan komme videre. Hun blev jo ved med at sige at hun vil ses, men kan aldrig, og jeg ved udfra hendes snap at hun ikke laver særlig meget.
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » ons 25. feb 2015 21:09

Det er dit liv og det er du selv herre over. Du tog en beslutning no blame herfra.

Et godt råd er at lade være med at gå så meget op i det?! Du skriver det er slut fordi du ikke orker mere.
Det er jo bare et par sms'er? Hvorfor ikke bare tage det hele som en sjov leg, hvor du ikke har noget at miste?
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Batleguy » ons 25. feb 2015 21:31

Altså tror det er at jeg tænker med det er slut fra min side af, er at jeg virkeligt havde investeret alt for meget i det, også følsesmissægt. Tror jeg er typen der hellere vil have noget er slut, end at lade den ligge.. derfor jeg håbede på en reaktion idag.
Altså det hun siger meget gerne? men at hun er meget booket for tiden. Det jo bullshit, og så siger hun at hun er i byen torsdag og jeg kan se hende der hvis jeg vil.
Vi ved alle sammen at man altid kan finde tid. Ved virkeligt ikke om hun bare skrev for at skrive? For da hun kommer med alle de hentydninger. Jeg ved bare at jeg lader hende værre nu, og ikke sender snaps til hende, eller svare på snaps. Nu må vi se om hun skriver til mig en dag.
Batleguy
Seargeant O'Hara

ForegåendeNæste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?