Er hun interesseret ?

Så spørg om råd herinde!

Re: Er hun interesseret ?

Indlægaf Alfons » tors 26. feb 2015 03:01

Mig: hvis du tør, så kan jeg mandag eller torsdag næste uge :)
hende: Jeg skal lige se mht mandag, men jeg kan ihvertfald ikke torsdag :)
Mig: haha så betyder det at du ikke kan

Godt, så ses vi på mandag, havde været bedre. Lige der, giver du hende en udvej, så hun kan slippe - du gør det for let for hende.

Betragt text game som et spil, hvor det gælder om at presse modparten op i et hjørne. Det skal selvfølgelig være i en sjov tone.

Den der med at sætte en dage op hurtigt, vente med at svare, ikke skrive for meget, og alt det andet.... glem det. Det er slet ikke det, det handler om, men hvad du skriver. Hvornår, hvor tit, og hvor meget er ligegyldigt.

Jeg mødte en ALFAhun (ja... med store bogtaver) i byen i weekenden, og har skrevet med hende stort set uafbrudt i fire dage. Derefter mødte jeg hende (hun inviterede.. endda flere gange) og da jeg trådte ind af døren, rystede hun på hænderne i en blanding af spænding og nervøsitet. Det er på trods af at jeg har gjort alt "forkert", men til gengæld har jeg skrevet alt det rigtige, og da jeg kom, var hun blid som et lam.

Text game kan være meget kraftfuldt, men det kræver det er langt. For mig har det meget større værdi, at kvinderne er "scoret" når jeg kommer, end at der bare er sat en date op, hvor man sidder i en kunstig situation. For mig er det bedre, at trusserne er våde, allerede når jeg ankommer ;)
Alfons
President

Geografisk sted: All over

Indlægaf Batleguy » tors 26. feb 2015 03:30

Ja nu når du siger det, så burde jeg have skrevet : super så ses vi mandag.

Men ved ikke hvor meget du har læst af denne tråd, men tror du ikke den er død? da jeg fremstod som en sur tøs. Men tænker bare, i mine øjne har jeg skrevet alt det rigtige, og har skrevet med hende i en måned nu, og alligevel vil hun ikke ses, og har spurgt hende 3 gange, da hun har fremstået som at hun vil ses. Du fik jo lavet en aftale ret hurtigt.

Jeg har bare tænkt mig lidt at snap hende en gang i mellem, og se om der skulle ske noget? Men at jeg helt klart er nødt til at lade hende værre og komme videre så jeg ikke fokusere så meget på hende
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Alfons » tors 26. feb 2015 03:55

Alt er relativt... 4 dage er ikke lang tid, men derfor kan der stadig godt være røget mange beskeder over disken. Jeg har læst det hele, efterhånden som det er kommet, men jeg orker ikke at læse det igen.

Efterhånden tager jeg sjældent initiativ til en date, men lader som regel dem gøre det.

Jeg er så tilpas gammel og doven, at jeg ikke gider løbe rundt efter kvinderne. Derfor passer det mig fint at gøre arbejdet hjemmefra.

Glem hende og scor nogle af alle de andre kvinder derude. Der er masser, og hvis det er meningen det skal ske, så vender hende her nok tilbage.
Alfons
President

Geografisk sted: All over

Indlægaf Batleguy » tors 26. feb 2015 17:57

Det bare træls jeg ikke kan lade værre med at tænke på hende.. men jeg var jo som sagt dumt at blive negativ i de sidste par beskeder..

Jeg ved ikke om jeg skal prøve at skrive til hende om et par dage?
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » tors 26. feb 2015 18:09

Batleguy skrev:Det bare træls jeg ikke kan lade værre med at tænke på hende.. men jeg var jo som sagt dumt at blive negativ i de sidste par beskeder..
Jeg ved ikke om jeg skal prøve at skrive til hende om et par dage?

Og vi er tilbage til udgangspunktet. "du kan ikke lade være med at tænke på hende" + "du bliver negativ".
En dårlig kombi. Der er 10.000 fisk i søen. Og mindst 100 til dig hvis du ser dig om og har den rette mading på krogen.
Den bedste måde at få det rigtige mindset og lære nyt er at komme videre. Fokuser på andre piger og invester mindre af dig selv i hver interaktion, i hvert fald tidligt i interaktionen.

Det du er er bitter. Fordi du godt kan se hun ikke er problemet, men derimod der selv. Det er der bare ikke noget galt i.
Vi fucker alle op - jævnligt - i det med tøsser og det er derfor vi er her. For at lære og blive bedre.

Hun er ikke speciel. Du er speciel. Og det skal pigerne lære at indse. Det skal du hjælpe dem med. Velkommen til Game :)
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Batleguy » tors 26. feb 2015 18:38

Det er virkelig slask! velkommen til the game :D

Har lært så meget af det, og hvad jeg skulle have gjort anderledes. Da jeg havde skrevet de beskeder igår, fortryd jeg det efter 10 minutter, da jeg bare skulle have ladet den stå åben.

Men det er lidt karma, det hun gjorde imod mig, gøre jeg imod andre piger, som jeg ikke rigtig orker at se, men skriver med for underholdning eller for bekræftelsen.
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » tors 26. feb 2015 19:13

Lige præcis. Og det du har med de piger skal du lære at bruge hele tiden.
Jeg har det på præcis samme måde. Når jeg synes lidt godt om en pige, sætter jeg hende alt for hurtigt op på en piedestal og så bliver resultatet derefter.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Batleguy » man 9. mar 2015 00:27

Nå drenge, jeg tænkte at jeg kunne bruge jeres hjælp igen med denne pige.

Altså jeg trak den i land dengang da jeg fremstod mobset, jeg fyrede en masse af med at jeg var lidt mobset fordi jeg havde fået en bøde osv.. det tog hun så og vi begyndte at skrive normalt igen efter det.

Men så siden Søndags(altså ikke idag men sidste søndag) har vi skrevet hele tiden over mobilen, og det har vi ikke gjort før. Jeg tænkte at det ville være smart at prøve nu at skabe comfort, da hun er meget genert og derfor ikke vil mødes. Vi har skrevet om alt muligt, også personlige ting. Hun har bekræftet mig i mange ting, hun har skrevet hvad hun syntes om mig osv. Derudover skriver hele tiden jeg er sød, og det er iorden at jeg holder hende længere op når det er mig. Jeg har lavet mange små hentydninger til at ses, på den måde som også anbefalede, og der sagde hun også at hun gerne ville. Som fx at hun aldrig får mig op på en hest igen(hun har gået til ridning), så skrev hun er det et vædemål?
Jeg har gjort alt for at fremstå mindre needy ved at tag i byen og skrive med andre piger.

Vi også begyndt og bruge hjerte smiley, og kys smiley (ikke fordi jeg skal lyde som en på 12, men det har også lidt en betydning :D)

Spørgsmålet er så hvornår jeg skal spørge hende igen om vi skal ses? da jeg ikke orker at blive afvist igen.
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » man 9. mar 2015 09:24

Drop det der med at du ikke orker at blive afvist igen. Så investerer du igen for meget i en relation der ikke er meget mere end at skrive sammen.

Find ud af hvordan du gerne vil se hende. Vil du have hende med i byen, kaffe på cafe eller what ever.
Skal hun med til noget, så skriver du kort inden og uden forventninger: "hey jeg skal bla bla, skal du ikke med?".
Hvis du vil køre den mere direkte så skriver du som vi har været inde på før: "hey lad mig lære dig at lave boller i karry som vi talte om, jeg kan onsdag og fredag, hvilken dag passer dig bedst?"...
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Glow » man 9. mar 2015 12:18

Noget man lærer henad vejen er at når piger siger nej er det ofte ikke definitivt men blot - "jeg er ikke klar endnu". Fra hvad du skriver sender hun "text iois" og investerer mere der viser at hun er mere klar end sidst. Ofte siger de tidligt nej SELVOM de gerne vil fordi det er så autoinkodet i dem. Det kan være hun blot sidder og håber på du vil spørge igen..
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

ForegåendeNæste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?