Er hun interesseret ?

Så spørg om råd herinde!

Re: Er hun interesseret ?

Indlægaf Batleguy » man 9. mar 2015 23:13

Rigtig gode råd i kommer med.
Men jeg tænker bare den er svær at bruge den "skal du med" da hun bor 1 time fra mig og det vil virke fake.
Jeg tænker også den med "jeg kan de her 2 dage, hvad for en dag passer dig bedst" har jeg også brugt 2 gange nu..

Overvej selv lidt "nu har vi skrevet sammen i et stykke tid, og jeg syntes vi skal ses igen, jeg kan mandag og onsdag"
Eller den som en af jer andre anbefalede"du har virkeligt gjort et godt indtryk på mig balladmager, jeg syntes vi skal prøve at finde ud af noget igen - hvis du tør" <--- den er god da vi tit snakker om det med at jeg og hun er balladmager.

Men den sidste ligger man vel bolden hos hende? man kommer jo ikke med 2 dage.
Samt hvad hvis hun ikke kan de 2 dage, skal man så bare sige til hende, kom med 2 dage du kan?
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » tirs 10. mar 2015 09:18

Alt det her med piger handler om at gøre så naturligt som muligt.
Det skal være let for hende. Fx. så vil mange fyre snakke med en pige og lægge an på hende,
men når de gerne vil kysse hende er det pludselig et kæmpe skridt at tage. Hvis man i stedet bruger kino
løbende og har holdt hende hænder, fået hende til at give kindkys eller lign. Så er det pludselig kun en lille eskalering at gå all in.

Ligeledes så skal det ikke være en kæmpe ting at invitere hende ud.
Jeg er typen der altid bruger den kontekst jeg er i. Hvis hende jeg skriver med har fortalt, at hendes dør er gået i stykker, vil jeg skrive
noget med at jeg er en sublim håndværker, og kommer forbi senere på eftermiddagen".
Hvis vi har diskuteret, at hun ikke kan lide kaffe, og jeg synes hun ikke er voksen skriver jeg noget med: "Kom vi skal på cafe i næste uge, jeg skal have te og DU skal have kaffe ;-), skal vi sige torsdag?".

Synes det gør det legende og sjovt at hive noget ud af en kontekst. Derudover så skal det bare være let og ligegyldigt.

Du lægger for meget i en simpel invitation, fordi du er bange for afvisning. Afvisning er en del af spillet.
I går begge meget i byen. Så fx. kan du jo tage hende med i byen så hun kan møde dine venner og se hvordan i fester..
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Noah » ons 11. mar 2015 10:16

Jeg er enig med Desire og synes da du skal forsøge. Men min intuition siger mig, at hun er en tease.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Batleguy » ons 11. mar 2015 13:57

Hvorfor tror du hun er en tease noah?

Jeg kan ikke invitere hende ud endnu, da hun er syg og er der hjemme.

Men har fundet ud af hvad jeg vil lave med hende, jeg tænker at gå en tur ved vandet med min hund, da hun har sagt 100 gange hun vil møde ham. Så tænker når hun bliver rask, at spørge hende hvornår har du fri imorgen fra skole? og så skrive at vi kunne mødes efter og gå en tur ( det hellere ikke så "officielt") så håber jeg vejret er til det, ellers må jeg finde på noget andet.
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Noah » ons 11. mar 2015 17:04

Batleguy skrev:Hvorfor tror du hun er en tease noah?

Jeg kan ikke invitere hende ud endnu, da hun er syg og er der hjemme.

Men har fundet ud af hvad jeg vil lave med hende, jeg tænker at gå en tur ved vandet med min hund, da hun har sagt 100 gange hun vil møde ham. Så tænker når hun bliver rask, at spørge hende hvornår har du fri imorgen fra skole? og så skrive at vi kunne mødes efter og gå en tur ( det hellere ikke så "officielt") så håber jeg vejret er til det, ellers må jeg finde på noget andet.

Det er med det forbehold, at jeg ikke har læst hele tråden igennem igen og kan forveksle dele med andre tråde, men du har skrevet med hende i 100 år og du har kun mødt hende en enkelt gang i byen indtil nu på trods af hun over SMS og lignende giver udtryk for, at hun gerne vil mere. Det er ikke usandsynligt, at hun bare bruger dig som underholdning og for at få bekræftelse, men at hun ingenting vil når det kommer til stykket.

Men gå for den! Og din idé lyder fin. "Vil ud og lufte *hund* i det gode vejr - skal du med?"
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Batleguy » tors 19. mar 2015 17:33

Update:
Skal på date med hende Mandag, hun kunne ikke før da hun har været syg længe, men har ikke endnu besluttet hvad vi skal lave :) Overvej det med hund, men svært når vejret svinger sådan.

Men ellers invitere jeg hende på cafe til en dessert, og måske en drink efter. Vi har kun aftalt dagen, men ikke tidspunktet endnu.
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Batleguy » ons 25. mar 2015 18:58

Nu når jeg har været på date med hende i mandags, og kysset med hende der.

Hvor længe ville i så vente på at spørger igen om at i skulle ses? Jeg ved at hun ikke selv spørger, da hun ikke er typen. Derudover har jeg rigtigt meget lyst til at se hende.
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » ons 25. mar 2015 23:15

Gør hvad du har lyst til. Hvis hun har lyst til dig så siger hun ja.
Prøv i stedet at lære det fundamentale. Du behøver ikke gøre det til en så stor ting at spørge hende ud.
Da i var sammen kan du jo nemt slynge noget ud ud fra kontekst som jeg har fortalt dig om.

"Hey du er sjov at være sammen med, vi skulle gøre xxx en dag sammen". Gør det nemt at være sammen og ikke en stor ting der skal planlægges og godkendes hver gang.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Batleguy » tors 26. mar 2015 02:23

Har snakket med hende om det. Jeg spurgte hvad om der ikke var bedre ting at lave end byen? så sagde hun jo, at gå en tur med mig og min hund. Så hun ville finde ud af om hun kunne fredag :)

det var bare mere det om man kommer til at virke desperat når man spørger så få dage efter? Det var mest det jeg ville høre, da man har lyst til at se hende hurtigt igen :D
Batleguy
Seargeant O'Hara

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?