Mærkeligt eller bare mig?

Så spørg om råd herinde!

Mærkeligt eller bare mig?

Indlægaf Thelostone » ons 11. feb 2015 18:28

Heyyy alle sammen
Jeg har skrevet med en pige i noget tid nu og der har virkelig været mange op og nedture... Vi har haft en del skænderier og vi har stoppet kontakten op til 2 gange nu, hvor den ene så til sidst har givet op og valgt, at skrive igen "indirekte" ved enten, at "komme til" at sende en snap eller skrive over fb. Vi skændes, som om vi er et par, hun må ikke gøre det ene med drenge eller det andet og, hvis jeg gøre noget dumt hidser det hende op og hun bliver sur og truer mig med, at stoppe kontakt, hvis jeg nu fx. siger jeg skal ryge osv. ( siger det for det meste, for at teste hende ) . Hun har fortalt mig, at hun har kunne lide en fyr tidligere og, at hun stadig ikke kan glemme ham efter flere måneder i starten, men siden jeg begyndte, at kontakte hende ser det ud til, at hun stille og roligt er kommet over ham. Jeg spurgte hende en dag, hvad hun ville kalde vores "det vi havde sammen", hun sagde, " jeg vil ikke kaldte det et forhold eller venskab, jeg ved det ikke". Der tænkte jeg, jeg sikkert ude af friendzoned nu, meeeen så kom vi op at skændes og vi stoppede kontakt igen ( det skal lige siges, at vi havde en form for telefonsex over tlf. dagen inden hahaha ). Men efter kontaktede jeg hende igen, og hun begyndte, at plabre løs om, at jeg var hendes ven og altid har været det osv. ? Så begynder hun, at snakke om at hun savner ham der fyren osv. og hun virker helt ligeglad med mig nu. Så jeg åbenbart blevet friendzoned, er der nogen der ved, hvordan jeg kan komme ud af friendzonen? Eller nogen gode råd til, at score hende? For mig virker det hele bare mærkeligt...
Thelostone
Gummi Tarzan

Re: Mærkeligt eller bare mig?

Indlægaf Fsharp » ons 11. feb 2015 18:52

Hvis I konstant skændes, hvorfor vil du så score hende?
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Thelostone » ons 11. feb 2015 20:22

Fordi jeg elsker hende :i...
Thelostone
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » ons 11. feb 2015 21:20

Thelostone skrev:Fordi jeg elsker hende :i...

Før jeg kan hjælpe dig skal jeg bruge en del mere info.

Du skriver:
"Jeg har skrevet med en pige i noget tid nu og der har virkelig været mange op og nedture..."
Min første indskydelse er her at i aldrig har mødtes IRL? Hvad er jeres relation ud over skriveri?
For hvis ikke du har mødt hende IRL så elsker du hende naturligvis ikke....

Dertil... Hvor gammel er du?

Sidst men ikke mindst - under antagelsen om at du rent faktisk elsker hende - selv om man elsker en person,
er det så det værd hvis udgangspunktet er skænderier eller er det fordi du tror på noget andet og bedre end det i har nu?
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Thelostone » tors 12. feb 2015 01:20

Ja jeg har mødt hende et par gange nu, og vi er begge 18 år. Vi plejer, at snakke flere timer i tlf hver dag. Ja jeg tror på noget bedre, at alt vil ændre sig, hvis vi kom sammen..
Thelostone
Gummi Tarzan

Indlægaf RLN » tors 12. feb 2015 13:06

Det undrer også mig at du vil score hende. Det virker lidt underligt, at du overhovedet har lyst til at se hende, når i konstant skændes.
Som Desire siger, så elsker du hende ikke. Det vil i hvert fald være ret imponerende synes jeg.
Har du mulighed for at mødes med hende? I så fald kan du finde ud af, hvad der er op og ned i stedet for at skændes med hende over sms.
RLN
Bølle Bob

Indlægaf Desire » tors 12. feb 2015 13:14

Tænkte nok du ikke var så gammel. Her er et par punkter du vær især bør tænke over/følge:

1) i skændes allerede inden i har noget. Det er for meget. Prøv at kontrollere din jalouxi. I ejer ikke hinanden.

Har i kysset ?

2) Måske har hun været interesseret i dig og mistet interessen / måske manglede hun bare en til at komme over sin eks

Måske er hun begyndt at snakke med ham igen

3) du skal skabe attraction og være interessant. Væk hendes interesse.

4) lad være med at være needy. Du kan sagtens klare dig uden hende. For at kunne få det man allerhelst vil have skal man nogle gange være villig til at miste det.

5) Du skal ikke spørge hende hvad hun synes i er. Så bestemmer hun og hun vælger. Vis list dominans. Sig Hvad DU føler i har eller mangler at have. Du er nødt til at vise hvad det er du vil og så må du se om hun er med på den. Det går ikke du bare stiller dig til rådighed og spørg hvad hun ser i dig.
det der er let at få er ikke spændende.

6) Du er ung og uerfaren. Prøv dig frem. Sådan lærte vi det alle :-)
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Noah » tors 12. feb 2015 16:33

Jeg kan love dig, at det ikke bliver bedre med skænderierne.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?