Pige fra bibliotek

Så spørg om råd herinde!

Pige fra bibliotek

Indlægaf -13- » man 16. feb 2015 20:39

Jeg mødte en pige på et bibliotek.
Åbnede hende efter 30 sekunder tror jeg. Jeg fik lige kigget på hvad hun læste, og jeg kendte lidt til forfatteren, hvilket gav samtalen et meget naturligt flow.
Vi snakkede i ca. 35 minutter sammenlagt, og hun virkede ret interesseret. Masser af øjenkontakt, hun legede med sit hår, var ivrig for at holde samtalen kørende og åbnede sig egentligt også ret meget synes jeg. Hun fortalte mig bl.a. om at hun har været sygemeldt i en periode grundet psykiske problemer.

Hun er en meget køn, meget tynd pige. I forhold til rating-skalaen er jeg meget i tvivl.. Jeg ville skyde hende til at være 6/7, men det er meget subjektivt efter min mening.
Jeg #closede og vi har skrevet frem og tilbage i snart to uger.
Første gang jeg foreslog at mødes var hun ikke vildt engageret. Tror hun ville "screene" mig lidt mere, inden hun evt. sagde ja.
Hun er ret svær at tyde på sms, og har kun ÉN gang selv initieret korrespondancen, hvilket er ret uvant for mig ærligt talt. Men det er måske også bare sådan hun er.

Nu har vi så aftalt at mødes, og så tænker jeg lidt....
Jeg er ikke sikker på om framen er sat. Forstået på den måde at jeg er ikke interesseret i venskab, men jeg er ikke sikker på om jeg har fået kommunikeret nok seksuel interesse. Problemet er lidt, at de gange jeg har forsøgt at berøre seksuelle emner, har hun lukket i og sagt at det var for privat.
Ville det være en smart idé et par dage før vi ses, at sende en besked a la "Bare til info, så er jeg ikke typen der hopper i seng med piger på første date" for at gauge hendes reaktion, og evt. Få af/bekræftet en "Helt fint, jeg ser dig kun som en ven anyway"
Tanker?
-13-
Seargeant O'Hara

Re: Pige fra bibliotek

Indlægaf Desire » man 16. feb 2015 20:46

Som du selv er inde på er det vigtige jo at gøre det klart hvad dine intentioner er og hvad der ligger til grund for din interesse.
Dette gøres nok bedst i tilfælde som dette lidt indirekte som du selv foreslår. Du får DHV'et samtidig med, at du tydeliggør hvad det handler om.

Hun kunne dog godt lyde som en der kan tage tid at nå ind til og dermed vil hun måske ikke modtage sådan en besked godt.
I min verden ville jeg køre screeningen og hvis hun afviser så er det bare videre. Jeg ville ikke gide spilde tid på en der tager uger/måneder at eskalere med.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf -13- » man 16. feb 2015 21:20

Tak for dit svar Desire.

Vi har snakket lidt om hvad hun søger i en fyr og hvad jeg søger.
Men man kan som regel godt fornemme på piger, når de gerne vil vide, om de lever op til forventningerne. Derfor overstater jeg naturligvis næsten altid, for at indikere at de ikke helt passer på profilen.
Problemet er lidt, at jeg ikke ved om det bare er fordi hun er nærvøs og genert, for hun ser skam udmærket ud. Men hun virker lidt som typen der ikke kan tage et neg, og som faktisk bare lukker af hvis du negger hende, eller er lidt for cocky.
Men jeg tænker også, at man vel som kvinde godt nogenlunde ved, at hvis man aftaler pizza og film aften, så er det i virkeligheden "pizza og pik" mere eller mindre.
Det er i hvert fald min overbevisning, men jeg har én gang før været ude for en pige der var MEGET forsigtig.
Jeg nåede på "date" med hende 3 gange, før hun var klar til sex, uanset hvordan jeg greb det an. Måske denne pige er bange for at blive brændt, så hun hellere vil være lidt kostbar, og derved nemmere vurdere, om fyren kun er ude efter sex, eller hans interesse går dybere?
-13-
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » man 16. feb 2015 21:42

Der er lidt to måder at stille det op på.
Der er situationer hvor du som mand er den der definerer hele situationen. Du har skabt værdi og virker interessant, men du er choosy og lader kun nogle enkelte kvinder have sex mig dig (behøves ikke være sandt men det skal føles sådan). Dette er nok det letteste.
Og så er der den anden hvor du har vist dig som en cool fyr men opsøger hende. Hvis hun er den forsigtige type kan det kræve noget mere arbejde.
Ja hun ved godt hvad pizza og film indebær, men hun er også dygtig til at lukke ned, hvis ikke "du viser dig værdig".. Nøgleordet er nok comfort.
Hun skal føle sig tryg ved dig og ved at have sex med dig. Nogle er mere villige end andre. Jeg har aldrig selv prøvet en besværlig en, men ved de er derude mange steder. Jeg tror ikke jeg tiltrækkes af dem helt naturligt.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Leisure Pirate » man 16. feb 2015 22:14

Du skal tænke på at kvinder går rundt med konstant angst i en eller anden form. Og som en fremmed mand er du potentiel dødsensfarlig for hende. Derfor mere comfort som desire siger.

Plus hun har psykiske problemer. Kunne jo godt være hun er ekstra angst.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Kaizen » tirs 17. feb 2015 00:47

For lige at følge op på LP's kommentar om at du er potentielt livsfarlig for hende:

Kender en pige med anoreksi i starten af tyverne, der er meget, meget sart følelsesmæssigt.
Hun er endelig flyttet hjemmefra i et særligt boligfællesskab efter tre års kamp med vægten, kæmper med at tage et par enkelte HF-fag fordi hun ikke kan klare mere, og har simpelthen valgt kærester fra på ubestemt tid, fordi hun FØLELSESMÆSSIGT risikerer at blive bombet tilbage til en livstruende tilstand, hvis hun bliver fucket up og dumpet af en eller anden fyr (hun er 183 og har været nede og vende under 50 kg med indlæggelse, risiko for organsvigt, og hele pivetøjet).

Så jeg håber VIRKELIG at du er ægte interesseret i hende og ikke bare ser hende som legetøj, tager dig tiden til at finde ud af hvad der er galt med hende, og IKKE presser på for at hun skal åbne op følelsesmæssigt eller seksuelt for hurtigt.

For ellers risikerer du i bedste fald at fucke hendes liv op i x antal år, og i værste fald at hun dør af det.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf -13- » tirs 17. feb 2015 01:33

Hendes problemer har vist rod andetsteds, end spise forstyrrelser og lignende.
Om jeg er interesseret i noget vildt seriøst, er for tidligt at sige. Men hun virker skam ganske interessant, ikke kun seksuelt. :)

Hov og for resten, hun er i hvert fald ikke 183. :)
-13-
Seargeant O'Hara

Indlægaf Kaizen » tirs 17. feb 2015 13:08

-13- skrev:Hov og for resten, hun er i hvert fald ikke 183. :)

Godt, for ellers ville jeg muligvis være nødt til at finde dig og nakke dig ;)
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Kami » ons 18. feb 2015 01:28

Jeg har selv psykiske udfordringer, så jeg skal være den sidste der fraråder at date den type kvinde. Men hvis det er nu og her, at hun er/har været sygemeldt pga. "noget psykisk", så ville jeg træde meget varsomt.

Én ting er hensynet til hende; det er meget sødt og alt det.

Noget andet er, at kvinder almindeligvis kan være, øh, vanskelige. Men en kvinde med psykiske issues kan i bedste fald være temmelig ustabil, i værste fald en tikkende bombe.

Du virker heller ikke følelseskold og det kan godt være en udfordring (for dig selv). For det er svært at stille (nødvendige) krav, trække (sunde, konstruktive) grænser eller, om nødvendigt, sige stop og farvel, hvis man som mand anser kvinden som værende sårbar. Man strækker sig længere og længere, fordi man er en good guy (ej nice guy/push-over) og godt kan se, at hun har et reelt behov og ikke forsøger at manipulere (bevidst/ubevidst).
Men man risikerer, at miste sig selv i processen.

Du skal passe på dig selv.
Kami

Indlægaf -13- » ons 18. feb 2015 09:21

Kamikee:

Helt korrekt, kvinder kan/er i forvejen besværlige ind imellem. Så jeg har skam også tænkt i helt samme baner som dem du fremhæver her. :)

Hun virker til, at være nogenlunde stabil, og så småt være ved at "genstarte" sin tilværelse.
Uanset om hun er stabil eller ej, har min hensigt skam aldrig været at såre hende.
Hvad det udvikler sig til, det er ikke til at sige, men selvfølgelig skal man ikke bevidst bare være en ass. :)
-13-
Seargeant O'Hara

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?