Hjælp, friendzoned inden date på fredag.

Så spørg om råd herinde!

Re: Hjælp, friendzoned inden date på fredag.

Indlægaf Noah » tors 19. feb 2015 23:28

Musars skrev:Nå, hun skrev en lang sms om at hun er blevet syg og vil flytte det til næste fredag.
Jeg tænker at en god måde at svare på er ved at vente til lige inden vi havde aftalt i morgen, og så skrive noget i stil med "ok, kan ikke næste fredag, der skal jeg ud med vennerne. torsdag og weekenden har jeg noget tid fri."
På den måde demonstrerer jeg vel high value, ligegladhed og tager initiativ?
Jeg ved dog at hun i hvert fald ikke kan torsdag, så det ville (medmindre hun kan i weekenden) nok ende med at den skulle udskydes igen. Men er det ikke meget godt at lægge hende på is?
Eller bør jeg sige ja til fredag og så lave last minute aflysning?

Sig ja til fredag og tag på den fucking date altså :D Medmindre du selvfølgelig ikke kan fredag.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Re: Hjælp, friendzoned inden date på fredag.

Indlægaf Fætter Stream » fre 20. feb 2015 02:51

Musars skrev:;) Hvad gør i egentlig når en pige siger "let's just be friends"? Jeg ignorerede det lidt og snakkede videre..

Det kommer lidt an på.

I det her tilfælde kommer det nok så tidligt jeg ikke ville tage det alvorligt, max ville det være noget hun sagde for at på forhånd afmontere sit ASD ved at det ikke er hendes ansvar at man har sex pga hun HAVDE JO SAGT at der ikke skulle ske noget, så det er tilhvertilfælde ikke HENDES skyld med al den sex nå!

Hvis det kommer senere når man er ved at eskalere vil jeg først ignorere det og eskalere videre, hvis hun så bliver ved med at vi kun skal være venner vil jeg tænke den er død og droppe hende. Som shit test synes jeg den er lidt nederen og ordinær så det vil nok i sig selv reducere min interesse for hende.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?