For hurtigt frem

Så spørg om råd herinde!

For hurtigt frem

Indlægaf Michael84 » ons 25. feb 2015 17:06

Hey drenge

Jeg mødte en pige her i weekenden, hvor vi kyssede.. Hendes veninde kom over og sagde til mig at nu skulle jeg passe godt på hende <- hvor meget / hvad skal man ligge i det?

Da hun skulle til og hjem med hendes veninde kyssede vi lidt mere og aftalte at vi skulle ud og spise sammen Tirsdag vi skrev lidt sammen søndag hvor jeg spurte om vi skulle ud og spise <- jeg har intet hørt selv om det er 3 dage siden

Lidt baggrunds Info

Jeg havde skrevet og mødt hende kort inden denne weekend.

Er jeg gået for hurtig frem eller er det bare det der sker engang i mellem ?

Pft

Michael
Michael84
Fætter kanin

Re: For hurtigt frem

Indlægaf Noah » ons 25. feb 2015 17:59

Måske har hun ikke set din besked. Måske gider hun ikke og ignorere det. Der kan være tusind grunde.
Maggiez har sikkert et bud på, hvad du kan skrive til hende ;)
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf James Collin » ons 25. feb 2015 20:45

Michael84 skrev:Hey drenge
Jeg mødte en pige her i weekenden, hvor vi kyssede.. Hendes veninde kom over og sagde til mig at nu skulle jeg passe godt på hende <- hvor meget / hvad skal man ligge i det?

Hvad der skete i går, er ikke det samme som der skete i dag.

Michael84 skrev:Da hun skulle til og hjem med hendes veninde kyssede vi lidt mere og aftalte at vi skulle ud og spise sammen Tirsdag vi skrev lidt sammen søndag hvor jeg spurte om vi skulle ud og spise <- jeg har intet hørt selv om det er 3 dage siden

Dette er alle gamers mareridt, når man er investeret i en pige. Hun så ikke svare eller lige svarer og man bare gerne vil have hun svarer. Det føles lidt ligesom at stå med en håndgranat i hånden, hvor man har trukket splitten:
"Man ved aldrig hvornår håndgranaten springer, men hvis den ikke er så sprunget, er du højst sandsynligt ikke død"

Man kan ikke fjerne følelsen, men man kan finde på noget andet at lave i mellemtiden. Så følelsen, ikke er så stærk:
1. Opgiv at tænke på hende i mellemtiden, for det gør kun følelsen værre.
2. Find noget der kan beskæftige dig, som ikke handler om hende, bare noget andet end hende.
3. Find noget der kan beskæftige dig, hvor du stadig kan møde andre piger.
Så du ikke står helt alene, hvis det ikke bliver til noget. For det gør lige ondt hver gang,
når man venter på noget og derefter finder ud af, at det ikke var noget alligevel. Til trods for, at man har ventet.

Håber det kan bruges og hvis alt er galt, så kan man altid ringe. Går den, så går den og hvis ikke, så har du intet tabt. Af erfaring virker mulighed nummer 3 bedst, for så har man aldrig tabt alt på en gang :)
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Glow » tors 26. feb 2015 05:19

Sker tit - i-byen-kys betyder intet for mange piger. Pointen som Collin også nævner er at hun er i et state den aften i kysser/er i festhumør men i et andet state dagene efter når hun er i dagligdagen.

Et par muligheder
- Min favorit: Skriv nøjagtig den samme besked igen efter et par dage - subkommunikerer at du forventer et svar når du spørger og er tit nok.
- Ring istedet. Er desuden generelt bedre end tekst af flere grunde.
- Lav en ny tekst; brug diverse teknikker eg. call back humor, hype noget du skal hun kan tage med til, spørg om hun er blevet genert siden sidst i sås, maggiez "sødt" besked osv. Læs lidt om text game rundt omkring og du vil se mange eksempler. men ideen er at få hende tilbage til det state hun var i den aften

Til en anden gang i forhold til det du skriver så er det IMO bedre at skrive til hende ngt ala - hephey trutmund - hvordan ser din uge ud til en date? tirsdag er god for mig. eller hvor skal jeg samle dig op tirsdag? tænker kl 19.. hvis du spørger OM hun vil ud lægger du det op til hende. ved at adressere hvornår istedet siger du mellem linjerne at i selvfølgelig skal ud og tager en styrende man-to-woman rolle.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?