Blev jeg lige afvist eller?! What to do?

Så spørg om råd herinde!

Blev jeg lige afvist eller?! What to do?

Indlægaf HighFive » tirs 17. mar 2015 15:17

Først og fremmest.. Hej danskpickup.dk! Jeg er ny herinde og som så mange andre, så nyder jeg "spillet"

Her i lørdags skete der noget som aldrig nogen sinde er sket for mig.. Jeg blev afvist? Det føles i hvert fald sådan:?:

Det som skete var:

Igennem 1 uges tid havde jeg og Maria(fiktivt navn) flirtet over sms / facebook. Der er en gnist som kunne antænde en hel skov! Det kører bare derud! Det føles fantatastisk! Vi mødtes nogle dage senere for at se hinanden an og det gik super godt! Jeg var så tændt på hende. Ikke nok med at hun er hamrende sød og dejlig, så er hun mega lækker også! :shock: Vi forsætter med at flirte for vildt og 3 dage senere kommer hun hjem til mig hvor vi ligger på sofaen og ser tv og hun ligger flere gange op til et kys, men jeg er så snot hamrende dum at jeg ikke tør gribe chancen..Jeg er genert? :cry: 30min inden hun skal smutte tager jeg chancen, kaster alt hvad der hedder frygt væk og drejer mig mod hende og kysser hende.. Yes! :roll: Vi ligger på sofaen og kysser og hygger lige indtil hun skal afsted - desværre. Alting kører som det skal og jeg føler jeg flyver på en lyserød sky! Små forelsket måske? Hun har i hvert fald gjort noget ved mig!

MEN MEN MEN... Så bliver det lørdag og vi skal ses hjemme hos hende. Inden da havde vi begge lagt meget op til sex, at nu skulle det ske. Hun henter mig på stationen, vi kysser og hun tager min hånd. Fedt tænker jeg! Vi går hånd-i-hånd hjem til hende. Jeg kommer hjem til hende og hun viser mig rundt. Stemningen er god til at starte med. Vi finder hurtigt plads i sofaen og ligger tæt. Vi forsætter hvor vi slap med at kysse.. Perfekt perfekt .. right?

Pludselig er det som om det hele går i stå? Vi er løber tør for samtale emner og stemningen er lidt "akavet".. måske trykket? Vi begynder igen og kysse og jeg formår enda denne gang, at få hånden ind under hendes BH og stille og roligt pille/nusse ved hendes brystvorte, mens jeg gør alt hvad jeg kan for at give de bedste kys og forføre hende. Jeg har mine "moves" og de har ALDRIG slået fejl - lige indtil den dag! Pludselig stopper det hele af uforklarlige årsager? Jeg hader mig selv her idag for ikke at spøge hende om vi ikke skulle gå ind i soveværelset! :oops: Men ja.. det stopper og jeg ligger på sofaen og holder om hende og forbander mig selv for at det ikke gik ?! HVAD SKETE DER?!!

Det skal lige siges at mens jeg var hos hende, så havde vi begge svært ved at få samtale til at køre? Det var tit der var "pinlig tavshed", hvilket slet ikke er til at forstå da alting har slået gnister de 2 gange vi har mødtes, og især når vi begge havde lagt så meget op til at nu skulle vi endelig være sammen.(Det var planlagt på forhånd at jeg skulle sove der til næste dag)

Men som sagt.. Pinlig tavshed og ligger og kæmper for at få et eller andet samtale emne på banen.. Der er bare totalt slukket. Jeg har en indre kamp med mig selv hvad jeg nu skal gøre. Jeg rejser mig op og tager hendes hånd. Føre hende ind i soveværelset og prøver igen.. Men den er totalt slukket.. Det bliver kun til få kys og igen tavshed.. tavshed som bliver afbrudt af nogle få spørgsmål som er totalt intetsigende - vi kan begge mærke på hinanden at det er totalt underligt.. Igennem de 3-4timer jeg var hos hende havde hendes mobil givet lyd fra sig at der var nogle beskeder der var gået ind. Det siger bip igen fra den og jeg siger hun bare kan tage den og kigge hvad det er, mens jeg går på WC.

Da jeg kommer tilbage siger hun så at hendes moster er kørt på hospitalet, og at hun bliver nød til at ta derud. Det første jeg tænker er jo, at det hele er løgn og at hun bare har brug for at komme med en undskyldning for at slippe af med mig. Anyway hun kører mig hjem og som i nok kan regne ud kæmper vi - mest mig, med at få samtale emner på bordet.. Jeg snakker hende mest efter munden da jeg stadigvæk befinder mig i en choktilstand. Da vi skal sige farvel kan jeg lige få lokket et par hurtige kys ud af hende og så er det farvel.

Senere på aftenen ringer hun så og fortæller hendes moster har det ok, og at vi lige skal finde en dag at ses i næste uge. Hun takker for en hyggelig dag(yeah right!) og det samme gør jeg også.
Umiddelbart her - føler jeg alt er tabt.. Bokstavligttalt.

MEN! Nogle timer senere får jeg så en sms fra hende, hvor i hun sender et pisse frækt billede til mig, og siger hun glæder sig til at se mig igen.
Jeg kan dog fornemme når vi sms'er sammen at gnisten er væk. Som om alting er helt dødt og færdigt. Ingen kysse-smilies eller den samme energi på sms mere - overhovedet.

Hvad vil I mene jeg skal gøre her?
Lade som om dagen hjemme hos hende ikke skete og prøve igen på at forføre hende?
Jeg føler mig udkørt og tom for ideer til hvordan dette kan redes? Det er første gang jeg nogen sinde har oplevet sådan noget her. Så tæt på mål; og alligevel så fucking langt fra.. Forfærdelig følelse. Normalt plejer jeg aldrig at opleve denne pinlige tavshed.. Hell.. Jeg er den som giver råd til hvordan man skal undgå den?!! Det var som om jeg gik i totalt baglås, alt slog fra da det ikke førte til sex..?

Det som fucker mig op er at.. Vi havde en forfærdelig oplevelse sammen, og jeg føler at hun deler samme holdning også.. Men alligevel sender hun sådan et frækt og dejligt billede?
Det værste ved det hele er at jeg faktisk var begyndt at blive glad for hende. Vi havde pisse god kemi de 2 gange vi mødtes og især over sms'en var den helt i top. Det hele gik af mystiske årsager op i røg hjemme hos hende?? Første gang jeg har oplevet sådan noget?! :? :cry:

What to do.. what to do????

- HighFive
HighFive
Gummi Tarzan

Re: Blev jeg lige afvist eller?! What to do?

Indlægaf Desire » tirs 17. mar 2015 15:53

Snak om det åbent og ærligt?Hun viser tydeligt hvad hun ønsker med billedet. Men et eller andet går galt og det er nok hos dig selv du skal kigge.
Måske passer i bare ikke sammen. Sæt dig ned og gennemgå forløbet og tænk over hvad der præcist skete op til at det gik galt. Og hvorfor kunne i ikke snakke bagefter? Grine af at det var gået for stærkt?
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf HighFive » tirs 17. mar 2015 19:19

Desire skrev:Snak om det åbent og ærligt?Hun viser tydeligt hvad hun ønsker med billedet. Men et eller andet går galt og det er nok hos dig selv du skal kigge.
Måske passer i bare ikke sammen. Sæt dig ned og gennemgå forløbet og tænk over hvad der præcist skete op til at det gik galt. Og hvorfor kunne i ikke snakke bagefter? Grine af at det var gået for stærkt?

Tak for svaret Desire! Tro mig.. Jeg har ikke lavet andet end at tænke på det konstant hvad der gik galt. Problemet er som dig siger - mig. Jeg er blank.. Tror måske fordi jeg gik en smule for hurtigt frem, måske jeg overraskende hende for hurtigt med at gramse på hende. Ved ikke.. Det er i hvert fald det eneste som falder mig ind.

Hun har netop ringet og inviteret sig selv hen til mig imorgen fra kl 17-22 indtil hun skal på job. Jeg er allerede gået igang med at planlægge hvordan hun skal åbnes fra ny og hvordan jeg skal spille mine kort korrekt. Har en følelse af dette er den sidste chance jeg får for at vinde hende over. :P
HighFive
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » tirs 17. mar 2015 19:41

Hvis hun ligefrem selv ringer og inviterer sig selv over står du på ingen måde med dårlige kort på hånden.
Jeg vil næsten tro, at du startede med at tænke for meget over hvad du gjorde galt eller ikke gjorde rigtigt. Du kom for meget op i dit hoved,
hvormed det bliver umuligt at føre en casual samtale.

Tror det letteste træk for dig er simpelt at bruge humor. Grin af det, grin af dig selv, lad hende vide du ikke tager den slags så tungt.

Jeg ville nok når i ses sørge for fra start af at lægge en helt anden stemning. Ingen seksuel innuendo. Bare casual, dril hende, massere af humor og skab comfort de første 10-15 min. Snak åbent og ærligt om sidst gang hvis der er behov for det, og derefter kan du langsomt eskalerer stemningen.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf HighFive » tirs 17. mar 2015 20:54

Du har så meget ret Desire! Jeg var helt ude på et skråplan jeg aldrig har været før. Kan huske jeg stod ude på hendes WC, så mig selv i spejlet og sagde til mig selv "Hvad fanden har du gang i ?! Ta dig sammen!!" - Totalt surrealistisk.

Mange tak Desire! Det gav virkelig stof til eftertanke! :) Highfive herfra til dig!
HighFive
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » tirs 17. mar 2015 21:35

Det er da det vi er her for.
Held og lykke med det :)
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Fætter Stream » søn 22. mar 2015 01:41

Tror ikke der skete andet end at hun fik SMSer om at hendes moster måske var syg, og hun derfor var fraværende pga hun var nervøs pga sin syge moster. (For sweet endeligt at kunne bruge de ord hvor der rent faktisk er tale om en ægte syg moster!). Og når hun så får at vide at det var falsk alarm med mosteren, så er hun tilbage på banen igen. No problemo!
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf HighFive » søn 22. mar 2015 15:23

Fætter Stream skrev:Tror ikke der skete andet end at hun fik SMSer om at hendes moster måske var syg, og hun derfor var fraværende pga hun var nervøs pga sin syge moster. (For sweet endeligt at kunne bruge de ord hvor der rent faktisk er tale om en ægte syg moster!). Og når hun så får at vide at det var falsk alarm med mosteren, så er hun tilbage på banen igen. No problemo!

Det ville være den helt klare analyse at gå efter ja.. Men desværre har det hele slået fejl :S

Hun kom hjem til mig igen.. 3 forsøg og igen var det akavet selvom jeg havde sagt til mig selv på forhånd - NEJ! RO PÅ !
Men vi kyssede knap nok.. hele tiden mig som skulle tage initiativ til det plus hun virkede meget fjern. Jeg har ikke snakket med hende i 4 dage nu her, så jeg tør godt sige at jeg blev afvist. Eller.. I hvert fald mig som fuckede det fuldstændigt op til at starte med ?!

Kæft en dumpap jeg har været men.. Man lærer vel af alle sine fejl? Min fejl var, at jeg gik alt alt for hurtigt på og da jeg blev fortivlet og frustreret over det ikke førte til sex, da gik jeg i baglås og kunne knap nok sige et ord efterfølgende.. Dét som ødelægde det hele! Men hey.. det var en fejl jeg ikke begår igen! :lol: ;)
HighFive
Gummi Tarzan

Indlægaf Noah » søn 22. mar 2015 22:29

Hvorfor snakker I ikke om det. Hvis i tydeligt begge kan mærke det er akavet, så er det da langt mere akavet at lade som om det ikke er sket end rent faktisk at snakke om det.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?