Forelsket, men røget i friendzonen, hjælp ville være dejligt

Så spørg om råd herinde!

Re: Forelsket, men røget i friendzonen, hjælp ville være dej

Indlægaf Desire » man 13. apr 2015 13:59

HAR DU SKREVET DET TIL HENDE? o.O
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf math341c » man 13. apr 2015 15:43

Desire skrev:HAR DU SKREVET DET TIL HENDE? o.O

Hvad mener du?

Jeg foralte jo det som jeg skulle. Bekende kulør.

Er det godt, medium eller skidt, det hun har skrevet ? :)
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Desire » man 13. apr 2015 17:09

At sådan noget aldrig nogensinde må blive leveret over facebook/sms/email etc.
Aaaaaaltid tag sådan noget face 2 face. Hvad lå til grund for, at du valgte at skrive det til hende?

Hendes svar var som antaget. Hun ved ikke hvordan hun skal forholde sig til det, og prøver at fortælle dig, at hun har en kæreste og er optaget.
Det næste der sker er vel, at det bliver sygt akavet når i ser hinanden :p
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf math341c » man 13. apr 2015 17:22

Desire skrev:At sådan noget aldrig nogensinde må blive leveret over facebook/sms/email etc.
Aaaaaaltid tag sådan noget face 2 face. Hvad lå til grund for, at du valgte at skrive det til hende?

Hendes svar var som antaget. Hun ved ikke hvordan hun skal forholde sig til det, og prøver at fortælle dig, at hun har en kæreste og er optaget.
Det næste der sker er vel, at det bliver sygt akavet når i ser hinanden :p

Fordi vi først mødes om 14 dage, hvor vi begge har vagter, og jeg kunne ikke holde det inde længere :(.

Jeg ved ikke hvad der sker, jeg må se. Men jeg har fået det ud i det mindste. Altså jeg har spurgt lidt til af mine venner, der også har fået en kæreste der var optaget, han siger at sagen er den at jeg har fået en 50/50 svar, og hun ved ikke hvem hun vil have. Men skal jeg bare give hende tid eller hvad skal jeg gøre? Skal jeg fryse hende ud, og bare lade som om hun ikke er der?

Jeg ved godt jeg har gjort nogle ting forkert her, men jeg er virkelig dårlig til det. I er den eneste hjælp jeg har tilbage nu.
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » man 13. apr 2015 19:46

Haha du skal prøve dig frem mester. Det er den eneste måde at lære det på.
Første regel du kan lære er: Der findes ikke fejl. Der findes kun lærerige erfaringer. Nu er du en erfaring klogere. Ikke dårligt vel?

Jeg ville personligt ALDRIG nogensinde skrive sådan noget. Skænderier, flirt, vigtige beskeder, følelser osv. Aldrig aldrig aldrig på tekst.
Om jeg så er ved at eksplodere ville jeg vente til jeg har chancen for at gøre det face2face. Lad mig forklare hvorfor:

Man siger populært at kropssprog udgør 70% af kommunikation, tonen udgør 20% og de talte ord kun de sidste 10%.
Kan du se hvor jeg vil hen? Du har kun mulighed for at afgive 10% af det du gerne vil, og hendes svarbesked til dig afgiver også kun 10% af det hun egentlig ønsker at sige.
Et hurtigt regnestykke fortæller mig, at det efterlader 90% af den kommunikation der burde have været der til fantasien og gætterier.
Alt det kropssproget kunne have fortalt; om det er leveret med overskud og humor, om du næsten er deprimeret, de følelser du kunne udstråle osv. Alt det mangler! Og alt det er LIGE PRÆCIS hvad enhver pige tiltrækkes allermest af.

Det er nærliggende at forestille sig, at kvinder ikke i særlig høj grad tiltrækkes af de ting vi helt specifikt siger. Jeg siger fx. ofte en masse lort eller ting jeg ikke burde have sagt. Men måden hvorpå det bliver leveret gør HELE forskellen.

Sidst men ikke mindst så virker det også vagt/vattet at skrive sådan noget. Det er muligt hun ligefrem tænker, at du er for bange for at konfronterer hende med det ansigt til ansigt.

Så et godt råd herfra er; fra nu af så prioriterer du i 99% af alle tilfælde, at gøre tingene når du kan se personen i øjnene. Det gælder både venner, familie, kærester og andres kærester. Især hvis du vil have succes med kvinder.

Men som sagt. Ingen fejl. Kun nyttig lærdom til en anden gang.

Hvis jeg skal knytte en kommentar til din vens comment:

Jeg synes han er en knold at gætte på noget så specifikt som 50/50 uden noget som helst belæg. Du mangler 90% af den kommunikation hun har forsøgt at levere. Derimod vil jeg give ham/jer ret i,, at hun ikke har afvist dig direkte. Det havde jeg næsten forventet, især fordi du valgte at skrive til hende og ikke mødes.

Jeg ville bestemt ikke fryse hende ude eller lade noget som helst være op til hende. Intet af det vil virke.
Jeg ville stoppe med at skrive til hende, før hun har gjort det igen. For ligesom at teste vandene. Når i derimod ses ville jeg sørge for at være 100% normal og samme fede version af dig selv. Lad som om intet er hændt, dril hende, snak med hende, grin og hav det sjovt. Og af og til kan du smide en kæk kommentar såsom; "det er også fordi jeg synes du er sød..." og gerne krydre på et eller andet tidspunkt med noget: "bare ærgerligt jeg ikke er til optagede piger".

Mit bedste råd er at være flirtende, sjov og ikke mindst en smule direkte. Og turde bruge vendinger som jeg beskriver ovenover.
Hvis du fortsætter med sådan en DYB, SERIØS tilgang til det hele. Så løber hun skrigende væk, da hun bliver tvunget til at tage stilling til noget hun ikke har lyst til. I stedet kan du langsomt arbejde på at tiltrække hende, og se hvordan hun reagere. Som en fisker der kæmper med en stor fisk i flere timer før han kan hale den i land :)
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf math341c » man 13. apr 2015 20:07

Desire skrev:Haha du skal prøve dig frem mester. Det er den eneste måde at lære det på.
Første regel du kan lære er: Der findes ikke fejl. Der findes kun lærerige erfaringer. Nu er du en erfaring klogere. Ikke dårligt vel?

Jeg ville personligt ALDRIG nogensinde skrive sådan noget. Skænderier, flirt, vigtige beskeder, følelser osv. Aldrig aldrig aldrig på tekst.
Om jeg så er ved at eksplodere ville jeg vente til jeg har chancen for at gøre det face2face. Lad mig forklare hvorfor:

Man siger populært at kropssprog udgør 70% af kommunikation, tonen udgør 20% og de talte ord kun de sidste 10%.
Kan du se hvor jeg vil hen? Du har kun mulighed for at afgive 10% af det du gerne vil, og hendes svarbesked til dig afgiver også kun 10% af det hun egentlig ønsker at sige.
Et hurtigt regnestykke fortæller mig, at det efterlader 90% af den kommunikation der burde have været der til fantasien og gætterier.
Alt det kropssproget kunne have fortalt; om det er leveret med overskud og humor, om du næsten er deprimeret, de følelser du kunne udstråle osv. Alt det mangler! Og alt det er LIGE PRÆCIS hvad enhver pige tiltrækkes allermest af.

Det er nærliggende at forestille sig, at kvinder ikke i særlig høj grad tiltrækkes af de ting vi helt specifikt siger. Jeg siger fx. ofte en masse lort eller ting jeg ikke burde have sagt. Men måden hvorpå det bliver leveret gør HELE forskellen.

Sidst men ikke mindst så virker det også vagt/vattet at skrive sådan noget. Det er muligt hun ligefrem tænker, at du er for bange for at konfronterer hende med det ansigt til ansigt.

Så et godt råd herfra er; fra nu af så prioriterer du i 99% af alle tilfælde, at gøre tingene når du kan se personen i øjnene. Det gælder både venner, familie, kærester og andres kærester. Især hvis du vil have succes med kvinder.

Men som sagt. Ingen fejl. Kun nyttig lærdom til en anden gang.

Hvis jeg skal knytte en kommentar til din vens comment:

Jeg synes han er en knold at gætte på noget så specifikt som 50/50 uden noget som helst belæg. Du mangler 90% af den kommunikation hun har forsøgt at levere. Derimod vil jeg give ham/jer ret i,, at hun ikke har afvist dig direkte. Det havde jeg næsten forventet, især fordi du valgte at skrive til hende og ikke mødes.

Jeg ville bestemt ikke fryse hende ude eller lade noget som helst være op til hende. Intet af det vil virke.
Jeg ville stoppe med at skrive til hende, før hun har gjort det igen. For ligesom at teste vandene. Når i derimod ses ville jeg sørge for at være 100% normal og samme fede version af dig selv. Lad som om intet er hændt, dril hende, snak med hende, grin og hav det sjovt. Og af og til kan du smide en kæk kommentar såsom; "det er også fordi jeg synes du er sød..." og gerne krydre på et eller andet tidspunkt med noget: "bare ærgerligt jeg ikke er til optagede piger".

Mit bedste råd er at være flirtende, sjov og ikke mindst en smule direkte. Og turde bruge vendinger som jeg beskriver ovenover.
Hvis du fortsætter med sådan en DYB, SERIØS tilgang til det hele. Så løber hun skrigende væk, da hun bliver tvunget til at tage stilling til noget hun ikke har lyst til. I stedet kan du langsomt arbejde på at tiltrække hende, og se hvordan hun reagere. Som en fisker der kæmper med en stor fisk i flere timer før han kan hale den i land :)

Tusind tak! Virkelig Tusind tak!
Hvis jeg havde mulighed for at takke dig personligt ville jeg gøre det! Du har hjulpet mig så meget! :)

Ja det er det jeg vil gøre! Være normal på arbejdet. Men problemet er at, det er at vi ser ikke hinanden så meget igen, det på arbejdet er bare en 30 min pause ikke mere, og følges lidt af vejen på vej hjem. Måske skal jeg have nogle timer på hendes skole i 2.G (pga valgfag), jeg starter i sommer, der vil jeg se hende oftere, men det er ikke sikkert. Det du har også sagt, det ikke hjælper at se hende oftere.

Men der er en god nyhed. En af min venners bedste veninder, skal arbejde det samme sted, hun virker meget sød, og glæder sig åbenbart til at se mig. Så kan man jo, ligesom du sagde til festerne, så kan jeg bare snakke med hende på arbejdet, mens hende jeg er forelsket i ser det. "Jalousi effekten".

Men mange tak for hjælpne igen, det er hårdt, men hun øger min tiltrækkelse ved at røre mig osv.
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » man 13. apr 2015 21:58

Livet er ikke altid en dans på røde roser. Nogle gange er det bedre at indse, at noget simpelthen er uden for ens rækkevidde.
Nogle gange kan man først få det man allerhelst vil have, når man er klar til at give slip på det. Ligesom at fyren der lægger mindst op til en pige, i mange tilfælde er den hun ender med at synes er mest interessant "hvorfor vil han ikke have mig"...

Hvis du bliver hængende herinde, kan det være vi engang tager en øl i byen, så kan vi tage en snak ansigt til ansigt.

Hav det sjovt med damerne (:
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf math341c » tirs 14. apr 2015 08:00

Desire skrev:Livet er ikke altid en dans på røde roser. Nogle gange er det bedre at indse, at noget simpelthen er uden for ens rækkevidde.
Nogle gange kan man først få det man allerhelst vil have, når man er klar til at give slip på det. Ligesom at fyren der lægger mindst op til en pige, i mange tilfælde er den hun ender med at synes er mest interessant "hvorfor vil han ikke have mig"...

Hvis du bliver hængende herinde, kan det være vi engang tager en øl i byen, så kan vi tage en snak ansigt til ansigt.

Hav det sjovt med damerne (:

Dude, dit geografiske sted er i København :-) Jeg bor i Aalborg, det er sådan lidt over 300 km afstand haha :)

Men jo jeg skal nok være drillende, du har ret, hvis jeg tager det sådan seriøst at jeg elsker hende så meget, så kommer jeg til at lyde som en psykopat, jeg ser dit budskab nu i alt det du skriver :)

Der går nok nogle uger før jeg skriver tilbage igen, jeg ser lige hvordan hun opfører sig på arbejdet. Vi må se.

Men den største hindring i det hele nu for at udvikle sagen, er at jeg ikke ser hende så meget personligt. Først om 16 dage, hvor vi begge har vagter kan jeg tale med hende. Ellers er det måske først i 2.G :)
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Indlægaf Vega » man 11. maj 2015 14:37

Røg selv i friendzonen med en veninde og eksperimenterede med en lidt nyere teknik tror jeg ved ikke om den er blevet brugt før :)

Vi var VIRKELIGE gode venner havde hjulpet hende gennem alt (før alt det her the game) og fik self følelser for hende...

jeg læster mig frem til et par metoder og kom ind med lidt en blanding.

På sms skal du køre det normale sms game evt følg de ti sms regler som du kan finde herinde

når i er sammen derimod virker det godt at rette fokus mod hvilke piger du synes er søde osv...

f.eks. hvis i går på gade kan du snakke om hvor lækker hende der der lige gik forbi var (eller noget den stil)

Jeg har brugt den her metode 2 gange og den har virket begge gange
Vega
Nyklækket

Indlægaf math341c » man 11. maj 2015 17:19

Vega skrev:Røg selv i friendzonen med en veninde og eksperimenterede med en lidt nyere teknik tror jeg ved ikke om den er blevet brugt før :)

Vi var VIRKELIGE gode venner havde hjulpet hende gennem alt (før alt det her the game) og fik self følelser for hende...

jeg læster mig frem til et par metoder og kom ind med lidt en blanding.

På sms skal du køre det normale sms game evt følg de ti sms regler som du kan finde herinde

når i er sammen derimod virker det godt at rette fokus mod hvilke piger du synes er søde osv...

f.eks. hvis i går på gade kan du snakke om hvor lækker hende der der lige gik forbi var (eller noget den stil)

Jeg har brugt den her metode 2 gange og den har virket begge gange

Well jeg har også fundet mig til metoder. Det handler om at flirte, det er det vi glemmer drenge for det meste.

Der er en klog mand der har været mester i at score som sagde den kloge citat:

"Most men that fall into the friendzone, is simply because they are not flirting and being needy for the girl"
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

ForegåendeNæste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?