Godt forvirret!!

Så spørg om råd herinde!

Godt forvirret!!

Indlægaf -13- » tirs 24. mar 2015 00:01

Hey alle sammen.

Igennem Tinder fik jeg kontakt til rigtigt mange piger, men én enkelt skilte sig ret hurtigt ud.
Tingene gik egentligt fint i starten, og jeg fik i den grad sat mig selv op som "the prize" (måske endda en smule for meget?)
Vi fik selvfølgelig udvekslet numre, og jeg begyndte hurtigt at føle samme følelse som man husker fra de helt tidlige teenageår, da man fik en sms fra sit crush/kæreste dengang, og var helt skudt afsted på en lyserød sky.
Hun har fra start af gjort det meget klart, at hun leder efter noget seriøst, og ikke gider ONS/FB's.
Problemet er bare at det nu har taget overhånd. Jeg er som besat af hende, jeg bombarderer hende ikke med hverken sms'er eller opkald, og hun tager selv initiativ til meget af kontakten. Der har været en masse roleplaying i vores interaktion, og vi fik også ret hurtigt sat første "date" op. Hun var dog en anelse kostbar, i kender den "Det må vi lige finde ud af" man nogle gange møder, og hun aflyste så faktisk på samme dag. ca 8 timer før vi skulle have mødtes. Det slog mig ikke vildt ud, men jeg var da naturligvis ret ærgerlig over det. Jeg besluttede mig for bare at tage det køligt, og vi fik aftalt at mødes 5 dage senere. Hun ændrede det dog, så vi faktisk bare to dage efter vores oprindelige date skulle have fundet sted, endte med at mødes til en gåtur tæt på hvor jeg bor, da hun åbenbart pludseligt fik meget lyst til at se mig.. Jeg ved ikke, om det var fordi jeg begyndte at være lidt mindre investeret, og hun kunne mærke det eller ej, men i hvert fald "spikede" hun pludseligt.
Vi mødtes, det kørte rigtigt godt, en del kino og vi kyssede også flere gange. Så langt så godt. Sidst på "daten" spurgte jeg så, om vi stadig skulle ses senere på ugen, som vi aftalte sidst hun aflyste? Hun svarede, at det regnede hun da med.

De efterfølgende dage var der masser af sms'er (som før) og hun har faktisk igennem hele vores korrespondance været meget ivrig for at kvalificere sig selv, flirte, og hun svarer konsekvent efter 2-5 minutter når vi skriver sammen. (Enkelte undtagelser, når hun er på arbejde) Men generelt synes jeg jo, at det virker som om hun er ret hooked...
Vi så hinanden igen et par dage efter gåturen, og her virkede hun en smule kold i starten, som om at hun lige skulle varmes op eller lignende.. Så jeg trak naturligvis lidt tilbage, og klistrede mig ikke op af hende. Det blev dog langsomt bedre, og jeg tænkte egentligt, at hun måske bare var genert? Hun var nemlig overhovedet ikke afvisende overfor mine "tilnærmelser" hun tog bare næsten INTET initiativ selv. Tiden skred frem, og efter vi havde spist gik vi op på hendes værelse (hun bor hjemme i øjeblikket) lagde os i sengen, og jeg trak hende hen til mig. Hun gjorde ikke rigtigt noget, men da jeg kyssede hende var jeg slet ikke i tvivl om, at hun var klar på sex, så jeg eskalerede naturligvis, og vi nåede også at blive færdig inden hendes mor kom hjem.... :P
Efterfølgende fik jeg mødt hendes mor, og der var faktisk rigtig god stemning, men igen var der ikke meget kino osv. fra hendes side. Jeg havde bestemt mig for, ikke at nævne noget med hvornår vi skulle mødes næste gang osv, og gjorde det heller ikke, inden jeg tog hjem.
Hun får også nævnt over sms, at hendes mor rigtigt godt kunne lide mig, og at det jo var en god ting, såfremt jeg ville noget mere seriøst med hende. Jeg bekender kulør og svarer, at det i hvert fald var min intention, og at hun var rigtigt interessant. Hun har også direkte sagt flere gange, at hun er blevet ret glad for mig allerede.

Dagen efter skriver vi selvfølgelig fortsat sammen, og hun spørger ind til mine planer for weekenden, som jeg så fortæller hende om, hun nævner at hun ikke rigtigt har de vilde planer, men at hun skal ud og købe ind med hendes mor. Jeg spørger så ind til, om jeg skal komme forbi når hende og hendes mor er kommet hjem, og at vi evt. kan tage i biografen, hvilket hun er med på, men hun siger dog at hun ikke ved, hvornår de er hjemme.. (Igen den der mærkelige "Ja, men ved ikke hvornår vi er hjemme..." SÅ FIND DOG UD AF DET KVINDE! ) Men hun spørger så, om jeg vil med ud og shoppe, sammen med hende og moren, og jeg tænkte at det da var en fin idé. (Ikke sådan shoppe shoppe.. Der var nogle bestemte ting de skulle hente, det ville tage et par timer maks.) Så det bliver aftalen, indtil hun næste morgen skriver at hun ikke har overskud til at shoppe alligevel, og at jeg stadig gerne må komme, men at jeg bare skal være minded på bare at slappe af hjemme sammen med hende. Det generer mig ikke, så det siger jeg naturligvis ja til... Halvanden time senere, aflyser hun så helt, og siger at hun gerne vil vente med at ses til hendes eksamener er ovre (de slutter her den 27.) fordi hun virkelig føler sig stresset og ikke kan finde overskud. Det skal tilføjes, at hun har været sygemeldt pg.a. stress, og også modtaget særlig undervisning, for at forebygge fremtidig stress. Jeg tager det ret køligt, men da det er anden gang hun har gjort dette bliver jeg også ret irriteret over det... Jeg lader det ikke komme til udtryk, men jeg hinter lidt indirekte, at jeg ikke synes det er i orden, ved at skrive "Håber du er besværet værd. ;)" sammen med resten af mit svar.
Resten af lørdagen har vi som altid en god korrespondance over sms, og hun kaster mange små hints afsted, om at hun er "en god kæreste" at hun "godt kan lide at forkæle sin kæreste" osv. Generelt har der været rigtigt mange eksempler på, at hun fisker efter om jeg kan li' hende "Du er vild med mig, du vil bare ikke indrømme det!"
Jeg har efterfølgende slået mig selv i hovedet flere gange, for jeg hopper i med begge ben og får dummet mig ved først at joke omkring, at vi da godt kunne "lege" at vi var kærester, og da hun så spørg ind til det for at få det uddybet, tænker jeg ikke videre over det, og skriver bare at vi jo også kunne være det... (Jeg ved det... For vild DLV og neediness) Hun spørger om det ikke er lidt tidligt? Her redder jeg den så LIDT, trods alt.. Og skriver at jeg ikke mente sådan officielle kærester, på facebook og alt det der... Bare at vi kun så hinanden. Hun sagde at hun heller ikke havde lyst til at se andre, så den var hun med på. Hun nævner også, at hun vil gå til lægen så hun kan begynde på p-piller, helt uden opfordring fra min side.

I dag, imens jeg overanalyserer for vildt og forsøger at finde ud af om jeg skal være mere kostbar, eller måske skal gå lidt i modsatte retning for at vise, at jeg oprigtigt gerne vil hende for jeg så dummet mig lidt igen...
Jeg fik besluttet mig for, at komplimentere hende lidt (er ret god til at styre samtalen i en bestemt retning, så det kommer frem naturligt) hun tog imod komplimenterne, og kort tid efter skriver hun så, at hun virkeligt godt kunne bruge noget massage.. Jeg tænker så først, at jeg skal være lidt kostbar her, og vælger at svare med, at det er for sent.. Hun svarede jokende tilbage med at "det skulle hun huske! ;)" og så spurgte hun om hun skulle reservere tid? Jeg får så svaret noget ala "Fordi du er sød, vil jeg godt komme og massere dig" og tilføjer så, at jeg jo skal arbejde i morgen, så regner med at jeg kan overnatte hos hende (hun bor ca. 50-60 minutter væk i bil) Jeg skulle naturligvis have haft holdt fast i, at det var for sent, og at hun måtte skrive tidligere en anden dag, som var mit oprindelige svar...
Hun bliver så lidt underlig, og spørger om ikke jeg synes vi skal se hinanden mere inden det....?
Det forstår jeg så ikke helt.. Vi har haft sex, vi er eksklusive, men hun vil ikke sove sammen.....?
Jeg sagde så, at vi jo havde haft sex, så jeg kunne ikke se, hvorfor vi ikke skulle kunne sove sammen. Hun afviste mig så, meget blidt, og jeg forsøgte at være så kølig som mulig og bare svare "Vi ses bare en anden dag. ;)"
Det var hun så helt med på, og hun nævnte også at hun glædede sig meget til at se mig...
Jeg er ikke i tvivl om, at jeg ikke var faldet i, hvis ikke det var fordi jeg ikke vidste hvornår jeg så hende igen... Jeg er bare lidt træt af, at sætte noget op, som hun så aflyser eller ændrer, derfor tænkte jeg at det var bedst, bare at lade hende tage bolden lidt.
Igennem hele interaktionen har jeg været meget teasende, i forhold til når hun har forsøgt at kvalificere sig "Jeg er en god kæreste" - "Ja, det har du efterhånden nævnt nogle gange synes jeg. ;)" osv. Selvfølgelig, har jeg ind imellem gjort det nogenlunde klart, at jeg da fandt hende appelerende, og vi blev også enige om at slette tinder, da vi også blev enige om at holde os til hinanden.

Jeg er lidt blank i alt det her, jeg har sjældent oplevet den der forelskelsesfølelse, og jeg føler lidt at hun nu har al "magten" i interaktionen, fordi jeg har fået dummet mig så gevaldigt mere end bare én gang..

Min tanke er, at jeg skal være lidt mere kostbar, for hun får vel også mere lyst til at ses, hvis ikke hun føler hun har mig ved hånden 24/7, og bare kan nøjes med at snakke med mig over telefonen?

Beklager hvis i sidder tilbage med et forvirret udtryk i ansigtet, og ikke kan finde hoved og hale i teksten, jeg uddyber naturligvis gerne. :)
-13-
Seargeant O'Hara

Re: Godt forvirret!!

Indlægaf Desire » tirs 24. mar 2015 08:11

Please dude.. Fat dig lidt mere i korthed en nanden gang :P...

Mange kvinder tager INTET initiativ i starten. Sådan er det bare. så lad være med at synes hun ikke investerer noget.
Kvinder investerer sig selv langt mere følelsesmæssigt i den indledende relation, hvorfor mange af slagsen også går forsigtigt til værks.

Du har scoret hende. Hun har vist dig al velvilje til at gå videre; du har mødt hendes mor, du bliver inviteret på shopping med moren, hun nævner at hun er en god kæreste (alt sådan noget har jo en klar indirekte betydning), hun er frisk på det hver gang du foreslår noget og selv om du bliver ved med at være lidk cocky funny så afviser hun dig aldrig rigtig af hvad jeg kan tyde.

Du skal simpelthen til at bygge komfort op! Du spiller for meget tease/kostbar for at vise, at du bare er THE PRIZE.
I værste fald ender hun med at springe fra. Som sagt har du scoret hende. Prøv bare at være naturlig og nyde at være sammen med hende.
Komplimenter hendes personlighed for hvad du ser i hende. Du kan sagtens være flirtende stadig uden at skulle være cocky hele tiden.

Hun er bange for at hun investerer mere i det end dig, og derfor har hun en tendens til at lave små afvisninger for at teste dig.
Hun ønsker ikke at investerer for meget for så at blive afvist.

Du kan sagtens stadig være ham den cool fyr uden at være så cocky. Selvstændighed, lær hende noget, vis hvad du kan lide at lave og hav andre ting at gå op i end hende.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf -13- » tirs 24. mar 2015 08:38

Tak for svaret Desire. :)

Ved at min post blev alt for lang, men tænkte at jo flere detaljer der var med, jo mere indsigt. ;)

Jeg tænkte jo også, at tingene gik godt, men de der "små afvisninger" som du også nævner, forvirrer mig lidt. Og så syntes jeg samtidig det ville virke lidt for needy, at spørge ind til "hvornår kan vi ses" når hun har en tendens til, at komme med den der "Det må vi lige se på..."

Og ja, hun inviterer på shopping osv, men aflyser det jo så også, så det aldrig blev aktuelt? - Plus at hun tidligere har aflyst på dagen (i god tid) men alligevel en lidt kedelig tendens?
Og mødte jo kun moren, fordi pigen bor hjemme. Hun havde sendt hende ud sammen med en veninde, således at vi kunne lave mad og bruge lidt tid sammen inden moren kom hjem, men jeg havde jo ikke mødt hende, hvis ikke hun boede hjemme. ;)

Jeg har jo også, meget åbenlyst, gjort hende bekendt med at jeg er meget interesseret i hende (kæreste-snakken eksempelvis) og hvis jeg fortsætter i samme stil, tænker jeg at jeg måske kommer til at skubbe hende væk, ved at blive for attached, alt for hurtigt?

Når hun tester mig, for at gauge min investering kontra hendes, hvordan håndterer man det så? Som jeg har forsøgt at gøre indtil videre, ved bare at "give hende ret" og lade som ingenting?
-13-
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » tirs 24. mar 2015 09:40

piger gennemtænke det her langt mere end dig. Du var ikke kommet med hjem vedmindre du godt måtte ses af moren. Hun afviser dig for at beskytte sig selv. ellers er det bare fordi der reelt set kom noget i vejen.

Som sagt. Du overgår tingene. Lad være med at fokusere på hvorvidt du for tidligt er klar på at være kærester. Tænk jer ikke som kærester. Tænk at du har det sjovt med hende og fortsat gerne vil have det.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf -13- » tirs 24. mar 2015 18:08

Nej du har nok ret Desire, ved også at jeg har tendens til at overanalysere en del, hvis jeg bliver glad for pigen.

I dag har hun nævnt, at hun hele dagen på arbejdet har tænkt over, at jeg var villig til at køre hjem til hende sent i går aftes, bare for at massere hende og sove, og at hun syntes det var vildt sødt! (Generelt når piger kalder mig søde, eller siger de ting jeg gør er søde, så begynder jeg hurtigt at frygte at jeg er på vej over i en friendzone, fordi attraktionen daler?)

Jeg skrev også, og sagde jeg syntes vi skulle ses lørdag. Hun svarede lidt cocky tilbage - "Nåå, synes du det? ;)" Og jeg svarede så tilbage med noget ala "Ja, hvis du har lyst, ellers lader vi bare være. :)"
Hertil kom den så igen........... "Vil rigtigt gerne, men ved ikke hvor smadret jeg er lørdag"
Den kommer hver gang, og det er virkeligt irriterende... Skal jeg så bare sige, at hun så må finde en dag, eller hvordan håndterer man det, når det er kontinuerligt?
-13-
Seargeant O'Hara

Indlægaf Fame » tirs 24. mar 2015 19:01

Disclaimer, jeg svarer nedenfor som jeg ville gøre - ikke umiddelbart det samme, som at det er det rigtige for dig at gøre
-13- skrev:"...jeg har tendens til at overanalysere en del, hvis jeg bliver glad for pigen."

Husker det fra tidligere. Jeg gjorde det samme selv... Men - kickeren for mig var, at jeg fattede, at min overanalyse fik mig længere fra målet, end tættere på. Overanalysen hjalp altså ikke, men modarbejdede.
Det er en normal reaktion fordi du over-invisterer. Normalt at du sætter flere sejl ind, for at optimere dine chancer for succes. Men her virker det blot modsat; du overanalyserer, overhandler, og oversælger dig selv i håbet om at blive mere attraktiv, hvor du i virkeligheden bliver "mindre værd".
Og for at gøre det endnu sjovere, så har du netop en viden, som gør dig i stand til at vide dette, hvorfor du ihærdigt forsøger ikke at virke for ivrig. Det giver blot et kæmpe problem: i stedet for at over-analysere, over-over-analyserer du nu, fordi du teoretisk prøver at "regne den ud". Derfor bliver hver eneste SMS, hver eneste sætning I har sammen element til en kæmpe analyse. Resultatet? Inkongruens! Du bliver stiv i kroppen, dit blik bliver lidt fladt, fordi din kraniekasse knokler rundt (antager jeg - sådan var det for mig).

Så; min vej var sådan her (den er måske langhåret, men fuck it):
"Give up!" Opgiv fuldstændigt succes... Opgiv alle planer og fremtidsdrømme om hende... Accepter fuldstændig, 100%, hele vejene igennem, totalt igennem din kerne, at du ikke kan kontrollere en skid udenfor dig selv. Og bare vær cool. Slap af, alt skal nok gå - og hvis det ikke går, hvad så? Chill and be cool, man. Så kommer komforten, fordi du slapper mere af.
Men det skal blandes med, at du har din integritet til dig selv. Hvad er OK med dig, og hvad er ikke OK med dig? Samtidig med at alle andre er frie til at vælge det, som de gerne vil.

Så jeg opgiver "analysen", og har tillid til, at jeg kan sige til og fra for mig selv - og at andre kan det samme. I praksis giver det gode resultater for mig, når "pick-up håndværket" er med.

-13- skrev:Generelt når piger kalder mig søde, eller siger de ting jeg gør er søde, så begynder jeg hurtigt at frygte at jeg er på vej over i en friendzone, fordi attraktionen daler?

Det faresignal genkender jeg også.
Det er typisk fordi, jeg har været opmærksom på "hendes behov", og ikke mine egne. Jeg ville fx ikke have tilbudt at komme drønende og faldbyde mig med en massage "fordi hun måske har brug for det". Jeg havde forudset hendes behov (massage), men lagt den op til hende (hendes eget frie valg):
Mig: "Hvad har du brug for efter en lang arbejdsdag? Hvad for dig til at slappe totalt af?"
Hende: "Eeeeelsker massage efter en lang arbejdsdag - og blive forkælet!"
Mig: "Fedt, samme her! Hvordan vil du forhandle dig hen til massage fra mig efter din arbejdsdag?"
Hele min pointe her, er at jeg er ligeglad med, om hun får sit behov opfyldt. Hvis hun vil have det opfyldt, må hun spørge (hendes frie valg), og jeg kan sige "OK" eller "Næh". Derfor virker jeg aldrig attentionseeking - fordi.... Jeg er ikke attentionseeking.

-13- skrev:Den kommer hver gang, og det er virkeligt irriterende... Skal jeg så bare sige, at hun så må finde en dag, eller hvordan håndterer man det, når det er kontinuerligt?

Hvis en pige kommer med disclaimers, ignorerer jeg disclaimeren, eller går direkte i kødet på den, alt efter om jeg finder mig i det eller ikke.
Bemærk, mit handlingsgrundlag er ikke "hvordan hun reagerer på hvad jeg siger", men "hvad jeg vil og ikke vil" - så må hun selv finde ud af resten.
Ex.
Hun: "Vil rigtigt gerne, men ved ikke hvor smadret jeg er lørdag"
Mig: "Find ud af det inden i morgen, ellers laver jeg andre planer."
No fucking around... Straight to the point. Hvis hun generelt ikke kan bestemme sig om selskab med mig (for jeg er awesome), er det sq ikke en jeg gider bruge tid på! Men det er bare mig.
Men jeg er heller ikke helt for sjov :twisted:
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf -13- » tirs 24. mar 2015 19:29

Tak for svaret Fame,

Det du skriver er så sandt som det kan være... Og jeg er god til tidligt i mine interaktioner (uanset hvor attraktive pigerne er) at sætte den frame, at DE er i MIN realitet. Jeg er bedøvende ligeglad med, hvad det bliver til, og de er heldige fordi de har mulighed for at være sammen med mig. Uden at virke for arrogant naturligvis. ;)
-Og uanset hvad der sker, så er ALLE interaktioner erfaring, ligegyldigt hvor langt eller kort de når.

Det eksempel du nævner med at HUN skal forhandle sig frem til belønningen (massage) er faktisk også noget jeg praktiserer -normalt- ..... I'm the prize, og jeg har masser af muligheder, hun skal gøre sig fortjent til belønningen.
Men så snart der kommer følelser ind i det, så begynder jeg bare at tænke for taktisk, fremfor at lade tingene ske naturligt.

Nej jeg skulle nok ikke have tilbudt at komme sent på aftenen, jeg havde bare enormt meget lyst til at se hende, så den kørte af sporet. :/
-13-
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » tirs 24. mar 2015 20:46

Husk at være ham manden der "tager sine egne beslutninger" og "gør hvad han selv har lyst til".
Ergo når du får en disclaimer så skriver du ikke, "så find ud af hvornår du så kan ses".

Du vil altid være den der sætter dates op, vedmindre hun selv kommer med initiativet. Altså vil du altid bruge vendinger så som "jeg har lyst til bla bla.. er det bedst torsdag eller fredag?" (bemærk her at du ikke beder om nogen accept på, at hun har lyst; du forventer det bare implicit. Det udtrykker selvtillid).

Det med at køre ud til hende virker needy. Du tager hele vejen ud til hende, for at give hende massage, fordi du gerne vil se hende, hvorfor du pleaser hende med en lang køretur og forkælelse. Helt forkert. Tænk over dine behov. Hvis DU har behov for at se hende, så red den lige og vend den til:
"Jeg har overvejet at tage turen over forbi dig i aften, men så skal du også være ekstra sød ved mig". Så er du igen "the prize".
Bland altid noget "push/pull" effekt ind over. Du vil aldrig køre "the prize" to gange i træk. Så virker du over-cocky. Næste gang ned på jorden, så lidt op igen, så ned osv... Det er også et af begreberne bag powerful attraction, at man hele tiden svinger, da det forvirrer pigen og nogle kloge mennesker kan forklare hvilke attraktionsprocessor det sætter igang.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf -13- » tirs 24. mar 2015 21:32

Godt svar Desire, og ja. Jeg skal tage mig sammen og gøre mere som jeg gjorde i starten, og ikke være så needy.

Jeg fik desværre svaret, inden jeg fik læst Fame's post, og derfor blev mit svar at hun så måtte finde en alternativ dag. Hendes svar var, at hun gerne ville se, hvor træt hun var lørdag, men ellers var søndag en mulighed?
Den hoppede jeg så med på, og hun sagde at hun glædede sig, og at hun måtte indrømme hun faktisk savnede mig lidt. Derefter et par sms'er om at det for hende føles som om, at vi har kendt hinanden længere end vi har, at det er særligt og at hun er glad for at det føles sådan. (Gode tegn, trods alt!)
-13-
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » tirs 24. mar 2015 23:32

Du skal også mest tænke på vores kommentarer som noget du skal bruge til dit inner-game.
Der er ikke nogen perfekt opskrift der gælder til hver enkelt pige, og andre gange ser man nogle gøre alting galt og alligevel får de pigen.

Men at gøre disse ting til en del af sin personlighed virker appellerende på kvinder.
F.eks. har Fame gang i at nedlægge den ene tinder date efter den anden. Kan knapt nok læse med i det tempo han mødes med dem i.
Brugeravatar
Desire
T1000

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?