Godt forvirret!!

Så spørg om råd herinde!

Re: Godt forvirret!!

Indlægaf Alfons » tors 26. mar 2015 14:32

Bare vær dig selv. På nuværende tidspunkt er hun scoret, og du burde droppe alt hvad der hedder game, med mindre du i virkeligheden er usikker og needy af natur. Det tvivler jeg nu på.

Du overtænker det, som flere andre har været inde på. Selv er jeg ikke på udkig efter et forhold, og jo mindre jeg vil et fast forhold med en kvinde, jo mere vil hun det.
Jeg tænker stort set aldrig game, og jeg er bare awesome af natur haha. Det tænder kvinderne for vildt, og jeg skal ikke gøre meget andet end af være mig selv. Jeg har faktisk af og til det modsatte problem... de bliver lidt for glade for mig, og jeg skal "slippe af" med dem på en sober måde.

Summa Summarum - vær dig selv. Hvis du bygger et forhold op på game, list og taktikker, vil du enten falde igennem på et tidspunkt, eller også skal du game hende resten af dit liv. Det lyder ikke særligt attraktivt.

At hun ikke er klar til at du skal overnatte, er vel naturligt nok. Hun bor hjemme, og har måske ikke lyst til at involvere forældrene SÅ meget. En ting er at du har mødt svigermor, men det er er stort skridt frem, hvis du også skal sove der.
Alfons
President

Geografisk sted: All over

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?