Når man ikke orker mere pis

Så spørg om råd herinde!

Når man ikke orker mere pis

Indlægaf Bark » tirs 24. mar 2015 18:41

Hej. Jeg ser for tiden en pige, som jeg er begyndt at indse, jeg faktisk rigtig godt kan lide.
Det er jo meget rart. Vi har set hinanden (altså knaldet som kaniner og skrevet sammen hele tiden) i 1,5 måned nu.
Det har været stille og roligt, og jeg har været sammen med to andre, mens jeg ikke ved, hvad hun har lavet - det har vi ikke lavet nogle aftaler om.
Jeg har dog kunnet mærke den sidste uge, at jeg rigtig godt kan lide hende.
Vi var sammen fredag til lørdag, hvor vi virkelig havde god sex. Dagen efter snakkede vi sammen, hvor vi begge gav udtryk for, at det var skide dejligt, jeg tilføjede også bare lige, at det syntes jeg også, hun var - jeg fik "i lige måde". Så langt så godt.

Nu til spørgsmålet/problemet...
Siden resten af weekenden har hun brugt syyygt lang tid på at svare og det har bare ikke været det samme. I ved, når man kan mærke, noget har ændret sig, men man ikke ved, hvad det er. Vi har ikke snakket meget sammen, og det irriterer mig egentlig lidt i forhold til timingen, når jeg nu lige har indset og givet udtryk for, at jeg godt kan lide hende.

Jeg tænker, at jeg i aften bare siger til hende, at jeg har det sådan og sådan, og så hører jeg, hvordan hun har det. Enten er hun game, og det er fedt, ellers kan jeg komme videre i stedet for at gå og være forstyrret af det her - for det er jeg.
Mit spørgsmål er så, om det er for drastisk (1,5 måned har vi set hinanden)?
Jeg gider ikke spilde min tid, og i min optik ved man godt, om den, man ser, er en, man gider på den lange bane. Det ved man vel som regel efter at have snakket en time - eller er det kun os drenge? ;)
Så hvad tænker I? Skal jeg bare lægge kortene på bordet, eller skal jeg vente i noget tid og se, om det bliver bedre?
Jeg er ikke bange for afslaget, og jeg er ikke bange for at være alene. Jeg vil bare ikke være til grin eller spilde min tid.
PS! Håber I svarer hurtigt, for jeg gør det jo i aften :P
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Re: Når man ikke orker mere pis

Indlægaf -13- » tirs 24. mar 2015 18:54

Jeg synes bestemt ikke det er for tidligt, at lægge kortene på bordet.
Det lyder jo til, at i har set hinanden en del, og i fungerer jo super sammen seksuelt.

Et "i lige måde" er lidt tyndt, efter min mening, men omvendt så skriver du også at hun gav udtryk for, at hun jo dog anerkendte både at sexen var super, og et "i lige måde" oveni "følelsesdebatten"

Når hun trækker i sig selv, og bliver fjern som du oplever - Det med at tingene har ændret sig. Så er der jo to muligheder, enten er det gået op for hende at det er ved at blive seriøst, og hun måske er bange for at blive såret, så hun har paraderne lidt oppe. (Kan være hun har haft nogle fucked up forhold i fortiden) Men at hun faktisk gerne vil tage det skridtet videre.
Det kan også være, at hun er ganske godt tilfreds med bare at have sex, og ikke har lyst til at skulle forpligte sig til nogen eller noget, og så må du jo gøre op med dig selv, hvad du har lyst til.

Men som udgangspunkt, jeg synes fint du kan bekende kulør, og sige at du godt kunne tænke dig noget lidt mere seriøst. Gør det klart for hende at du naturligvis ikke forventer at hun skal flytte ind, i skal giftes i morgen osv. Men at i er kærester, med de forventninger i nu engang må have til, hvad det vil sige at bære den label.
-13-
Seargeant O'Hara

Indlægaf Bark » tirs 24. mar 2015 18:58

Tak for det hurtige svar 13!

Jamen jeg nikker jo igennem hele din besked.
At hun skriver i lige måde eller hvad hun end gjorde, det hænger jeg mig ikke så meget i.
Ja, problemet når piger trækker sig lidt, er jo også at man ikke aner, hvorfor helvede de gør det.
For mig at se, er det bedst bare at sige det. Hvis hun har det på sammen måde, er det jo fedt, og hvis ikke, er det jo bedre, det bare slutter, inden det kommer til at gøre rigtig ondt. Det tænker jeg i hvert fald :)

Jeg tror ikke, jeg er sådan klar til at være kærester med officiel titel og alt det der. Jeg vil egentlig bare gerne vide, hvor hun står i alt det her.
Og med udgangspunkt i det, så er det vel meget ok lige at høre hende ad, ikke?
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf -13- » tirs 24. mar 2015 19:05

Det er ikke rart hvis man er blevet glad for en pige, og hun så gør det nej. Men heldigvis, kan der jo være en million årsager til det, så det behøver ikke være negativt. :)

Helt fint at spørge hvor hun står i forhold til det hele, og så se hvordan hun tager det. "Jagten" kan bestemt være spændende, men når følelserne begynder at sætte ind, så gør det sgu bare mere ondt end godt.
-13-
Seargeant O'Hara

Indlægaf Fame » tirs 24. mar 2015 19:10

Bark skrev:Jeg tænker, at jeg i aften bare siger til hende, at jeg har det sådan og sådan, og så hører jeg, hvordan hun har det. Enten er hun game, og det er fedt, ellers kan jeg komme videre i stedet for at gå og være forstyrret af det her

Eneste vej.
Kortene på bordet, stille og roligt.
Vil hun? Fedt!
Vil hun ikke? No big deal, så var den der aldrig alligevel, afslut hurtigt og høfligt, kram og ud af døren med hende.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Bark » tirs 24. mar 2015 19:12

Jamen godt så, så gør jeg noget ved det senere i dag :P

Jeg har også bare tidligere i mit liv virkelig stået i nogle lorte situationer, hvor jeg er gået alt for langt for piger. Det skal aldrig ske igen. Altså hvis hun ikke vil, er det helt fair. Men så skal jeg bare lige vide det, så jeg kan bruge min tid på noget andet. Tænker i hvert fald at 1,5 måned er lang nok tid til at finde ud af det.

Nemlig Fame! Godt at høre, du er enig.
Der er ingen grund til at spilde sine talenter steder, hvor der ikke bliver sat pris på dem.

Men vigtigt selvfølgelig at holde fast i, at hun forhåbentlig gerne vil :P
Men det er for min skyld, jeg siger det her til hende.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Fame » tirs 24. mar 2015 19:15

Bark skrev:Men vigtigt selvfølgelig at holde fast i, at hun forhåbentlig gerne vil :P

Du kan jo ikke styre det alligevel.
Men det er selvfølgelig naturligt at have det som forhåbning - ikke at forveksle med forventning... Så pas på med at holde for meget fast ("strammer du garnet, kvæler du barnet")
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf -13- » tirs 24. mar 2015 19:16

Vend lige tilbage og fortæl hvordan det gik. :)

Og held og lykke! ;)
-13-
Seargeant O'Hara

Indlægaf Bark » ons 25. mar 2015 23:33

Update:

Hun endte med at invitere mig over, og den der anderledes opførsel, jeg snakkede om, forsvandt ret hurtigt.
Det var hyggeligt og efter vi havde knaldet, så tog jeg mig sammen og fik spurgt hende, hvad hun lagde i det her.
Hun gjorde det heller ikke bare for sjov, sagde hun, så vi var heldigvis enige, og så knaldede vi igen.

Det var sku lækkert, og godt jeg fik det sagt. Hun havde også tænkt på det samme de sidste par dage, og tænker, det er derfor, hun havde været lige tilbagetrukket. Alt i alt en super god idé at sige det og lækkert, at vi nu kan se fremad og finde ud af, hvad det her kan blive til :)

- og tak for jeres tid og hjælp!
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf -13- » fre 27. mar 2015 21:24

Fedt, tillykke med det Bark. :)

Håber i får en lang og super tid sammen! :)
-13-
Seargeant O'Hara

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?