Den populære chick!

Så spørg om råd herinde!

Den populære chick!

Indlægaf Maaaartin92 » søn 5. apr 2015 18:53

Hey DPK!

Jeg har mødt en pige på tinder - hvor jeg hurtigt inviterede hende hjem. Vi havde kun skrevet sammen få dage og har kun kendt hinanden i 2 uger.
Første date kyssede vi intenst og længe - næste date knaldede jeg hende hårdt. Det var sgu fin sex.
Jeg tog et par dage senere i byen med mine kammerater og møder hende tilfældigvis sammen med alle hendes veninder - vi snaver foran hele vennegruppen.
Et par af veninderne kommer efterfølgende over og siger at de skal videre - det er helt fint med mig. Jeg tænker at hun ikke tør fortælle hendes veninder at hun hellere vil være sammen med mig! ;)

Jeg modtager senere en besked:
Lad være med at ringe til mig igen, for jeg tager den ikke. Jeg prøvede at sige det. Det har været hyggeligt, men ikke andet.

Beskeden svarer jeg selvfølgelig ikke på - allerede få timer efter at jeg modtog beskeden ringer og skriver hun:
Skat, vi bliver nød til at snakke sammen osv.

Dagen efter ringer jeg til hende og fortæller hende ting - at hun skal danne sine egne meninger overfor hendes veninder og være ærlig overfor dem - de mener at jeg er en idiot, tøserne kender mig slet ikke.

Hun vil gerne se mig igen og i nat skrev hun til mig om jeg var i byen - hun magtede ikke at være i byen og ville bare høre om jeg var vågen.

Jeg vil gerne kneppe hende igen - det kunne være super lækkert! Jeg må også indrømme at jeg har fået lidt følelser for hende.

Hendes veninder har fået et negativt indtryk af mig og det smitter af på hende - vil gerne give dem et godt indtryk.
Maaaartin92
Nyklækket

Re: Den populære chick!

Indlægaf Fame » søn 5. apr 2015 20:48

Hvad er din problemstilling champ?
Du spørger ikke rigtig om noget.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Maaaartin92 » søn 5. apr 2015 20:58

Jeg har lyst til at møde hendes veninder for at de får et bedre indtryk af mig - hendes veninder har stor indflydelse på hendes handlinger.
Mit problemstilling er at de har stemplet mig som en idiot og de vil ikke have at hun taler med mig.
Hun lyver til hendes veninder om at hun er sammen med mig osv.
Ville jeg gøre klogest i at stoppe kontakten til pigen?
Maaaartin92
Nyklækket

Indlægaf Fsharp » søn 5. apr 2015 21:49

Maaaartin92 skrev:Ville jeg gøre klogest i at stoppe kontakten til pigen?

Nej, så har veninderne jo fået det som de vil. I stedet bør du 'game' veninderne og få dem til at indse at du er den mest awesome guy i verden. Win them over, selv om det måske kommer til at tage lidt tid.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Maaaartin92 » søn 5. apr 2015 22:00

Jeg er allerede på sagen - intet mindre!
De er lidt tunge at danse med ;)
Maaaartin92
Nyklækket

Indlægaf Desire » man 6. apr 2015 10:21

Dit problem er jo at rigtig mange har en tendens til at være fordomsfulde og afvisende overfor folk de ikke kender.
Man kan hurtigt blive stemplet for det ene og det andet når man hører i kategorien "stranger".
Hvis de derimod kendte dig har de ikke længere den mulighed, for nu er du ikke fremmed længere og dine egne handlinger vil fylde deres lille boks omkring hvem du er.

Game veninderne. Vis at du er en cool fyr og det ville ikke skade hvis de også gerne ville have fingre i dig.
Pludselig vil de DHV'e dig overfor pigen du gerne vil have. Du har sprunget komfort fasen lidt over. Fokuser på det.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Leisure Pirate » man 6. apr 2015 10:52

Haha du har nok pisset the mother hen (alfa hunnen) af og fået hele gruppen i mod dig. Eller måske har du gjort noget nederen eller DLVet. Har du tænkt over hvad de mon er sure over?
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Glow » man 6. apr 2015 16:00

En mulig taktik:
Tag venindegruppen en af gangen. Gå ud med hende og 1 veninde. Lær hende at kende. byg lagsom "allies op". Måske en anden senere osv. over et par gange. Pas på med at "game" i SC sammenhæng specielt cold approach stil. Kør mere cool guy, neutral vibe, skab værdi. Vær varm og stærk - vis interesse for veninden - prøv at finde ud af hvordan hun netop er interessant. Få hende til at mærke gode følelser. Skab en "han er faktis kmeget cool når man lærer ham at kende" buzz. stille og roligt. behandl hendes veninder som du ville behandle en god ven. Spørg interesseret ind, sørg for dem etc.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Maaaartin92 » man 6. apr 2015 21:05

Glow - det er en god mulighed, vil jeg gøre.
Jeg har en aftale med hende i morgen aften.
Veninderne kalder mig en idiot fordi jeg har været sammen med en del flotte piger i min by og jeg var garanteret en smule for smart den aften.

Hvordan skal jeg forstå "Pas på med at "game" i SC sammenhæng specielt cold approach stil"?
Maaaartin92
Nyklækket

Indlægaf Glow » man 6. apr 2015 22:01

Cold approach er mere intens fordi du i cold approach ikke kender pigen og ikke vil se hende igen. Så man skal fange hendes attention og rykke relationen meget på kort tid. Derfor virker det ofte try hard i "SC game" (sociale cirkler) hvor social status, inter relationelle games og hierakier findes dvs en anden social kontext med andre dynamikker hvor pigerne ofte er mere opmærksomme på hvad der andre tænker end i byen. Derfor er der en fare i at fylde for meget/være ukalibreret hvis man gamer for meget og presser på for hurtigt. Sociale cirkler skal game køres langsomt og kan fordi du vil se dem igen og det er vigtigt at de bliver "sticky" en efter en dvs genkender dig, siger hej osv. og begynder at sende iois når de ser dig. For mig er veninder mere ala social circle game.

Derfor ville den stil jeg vælger med veninder være en mere nedtonet approach ala følgende fremgangsprocess(social circle game social value increase model):
1) Mere neutral vennetype interaktion - kort chat, vibe, spørg ind, men exit også rimelig hurtigt osv.
2) Display Value (kan være 1til1 værdi med en af veninderne).
3) Display Social value (mere social interaktions type display)
Dvs meget mindre attraction materlale, meget mindre emotional rollercoaster for veninderne etc. tænk mere i små bølger og roligt laid back interaktion. Cool laidback guy der skaber værdi og er interesseret i dem som personer. små ting som at huske deres navne, spørgen interesseret ind til dem etc. men heller ikke give dem for meget attention (neutral).

der er sikkert andre modeller men ovenstående er testet og virker rigtig godt for mig.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?