Hun vil ikke hjem til mig, eller vil have mig hjem til hende

Så spørg om råd herinde!

Hun vil ikke hjem til mig, eller vil have mig hjem til hende

Indlægaf Batleguy » man 13. apr 2015 00:28

Hey Boys

Har brug for jeres hjælp igen! som i nok ved, lavede jeg tidligere et oplæg "Er hun interesseret?", hvor jeg ville have en pige med ud på date. som jeg havde skrevet med i langt tid.

Men nu står det til sådan, at jeg har været på dates med hende 3 gange, og hvor vi har kysset hver gang osv. Her sidst var vi ude og gå med min hund og bagefter i bio, hvor vi nussede og kyssede.

Nå men som sagt, så er hun rigtig svær at finde ud af! Da vi begge bor hjemme, så håbede jeg på at kunne komme hjem til hende nu, da jeg var træt af at være "ude", og tænkte efter 3 dates, så var det på tide.

Men vores samtale var sådan her:

Mig: hvornår får jeg så en invitation (abesmiley)

Hende: Invitation ? :)

Mig: Tænkte lidt at vi snart skulle mødes igen, måske hjemme en af os. Men da vi er igang med at lave om, så roder den en del. Så kunne det jo være at du inviterede mig hjem til dig (abesmiley)

Hende: Altså vil ikke være en lyseslukker, men syntes måske det er lidt for tidligt :)... plejer ikke at have fyre med hjem (abesmiley)

Mig: Det er også fair nok, jeg ville bare gerne se noget mere til dig (abesmiley)

Hende: Jeg vil også gerne se dig igen, er bare ikke lige klar til det der med at skulle "vises frem" eller "vise frem" endnu :)

Mig: Jeg har det på samme måde, men der er eller andet der får mig lyst til at springe ud i det (abesmiley)

Hende: 4 abesmilyer

Mig: Hvordan skal jeg tolke den ? :D

Hende: som i at det er virkeligt sødt!

Mig: Det var da godt! men lad os finde ud af at lave noget hyggeligt så <3

Hende: Ja- men det behøver ikke været noget helt vildt! Er slet ikke så krævende når det kommer til sådan noget :)

Mig: Har du nogle gode ideer? :) jeg har altid en del (abesmiley)

Hende: overhovedet ikke :)

Mig: Så er det godt at jeg har :D vil du komme til vejle igen, eller? :)

Hende: ja selvfølgelig :)

Mig: okay, for kender ikke de andre byer så godt. det kan du vise mig en dag (abesmiley) kan du onsdag?

Så har hun ikke svaret endnu, ved ikke om hun sover eller :)

Men mit spørgsmål er så, hvad skal jeg gøre nu? Jeg har virkeligt lagt meget energi i hende.. skrevet med hende i tre måneder, men det er kun inden for den sidste måned at vi har skrevet meget og ses 3 gange. Hun er også meget genert, og forsigtig.

Men stadige? hvor mange dates skal jeg på, før hun vil have mig med hjem? Samt ved ikke engang hvad jeg skal lave mere med hende?
Batleguy
Seargeant O'Hara

Re: Hun vil ikke hjem til mig, eller vil have mig hjem til h

Indlægaf Bark » ons 15. apr 2015 11:52

Det lyder som om, hun bare ikke vil sætte prædikat på jer to og ikke har lyst til at introducere hinanden til jeres forældre.
Det er vel meget forståeligt, hvis hun ikke er så langt i processen.
Havde nok bare sagt, at I kunne snige jer ind igennem huset, så hun skulle undgå dine forældre.
Bare lav sjov med det og vær selvsikker omkring det. Det er mega fedt og meget tiltrækkende.

Hun siger, det er for tidligt. Det er godt nok. Det betyder, at hun også mener, der er noget mellem jer - det er bare ikke der, hvor hun vil møde dine forældre.
Det vigtigste er bare, at du holder hovedet koldt og tager det stille og roligt - men stadig tager føringen.
Lidt irriterende, I ikke kan være sammen i en seng, så I har mulighed for at knalde. I hvert fald sjældent man lige gør det et offentligt sted første gang, og det lyder heller ikke som om, det lige er der I er :D

Hvad er status?
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Happytalk » ons 15. apr 2015 13:46

Jeg vil også gerne se dig igen = godt

er bare ikke lige klar til det der med at skulle "vises frem" eller "vise frem" endnu = hun tænker at du er kæreste potentiale. Lad være med at spørge ind til om du må komme hjem til hende. Find en dag hvor dine forældre ikke er hjemme,samt kend hendes kalender bedre end hende selv.på den måde får du nemt ved at ordne logistikken.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Batleguy » ons 15. apr 2015 13:56

Ved ikke rigtigt hvad status er, tror den er død fra hendes side.

Vi skrev sammen dagen efter, altså mandag

Hende: Faldt i søvn (abesmiley) Tjekker lige hvor mange aflevering jeg har for :)
Mig: Det skal også passes :D men det kan umuligt være mere sjovt end mig (abesmiley)
Hende: Har 3 afleveringer i denne uge :( <3
Mig: avav.. så du kan ikke være sammen denne uge? :) <3
Hende: det tror jeg desværre ikke :( har nemlig planer hele weekenden så kan ikke lave dem der :s
mig: Nå okay :) <----- Ved godt det er et bumset svar, men var irriteret

Jeg tænker jeg må hellere ligge den over på hende, så jeg skriver 2 timer senere til hende:
mig: Men du må sige til når du engang får tid(abesmiley)
Hende: det skal jeg nok <3
Mig:<3

Vi skrev så ikke sammen igår, eller snappede.. Det er første gang i 2-3 måneder vi ikke har skrevet en dag.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal tackle den nu? Om jeg skal ligge hende på is, eller skrive til hende idag? Jeg tror bare ikke hun er typen der vil skrive til mig.

Det har jo været mig hele tiden der skulle spørge hende ud, samt hvis hun virkeligt ville se mig, så kunne jo have fundet 2 timer denne uge?
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Happytalk » ons 15. apr 2015 20:02

Det har jo været mig hele tiden der skulle spørge hende ud, samt hvis hun virkeligt ville se mig, så kunne jo have fundet 2 timer denne uge?

Sådan tænker piger desværre ikke.. Kun en ud af 10 piger kommer selv med den slags initiativer, i den alders gruppe jeg gætter på i er i.. I hendes hoved kan hun ikke overskue hendes kalender, på grund af skolearbejdet.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Desire » ons 15. apr 2015 20:16

Ingen piger i den alder kan overskue noget som helst. Alt for mange hormoner til at påvirke hjernen..
Giv hende en uge til at færdiggøre sine opgaver, og sørg generelt for at spørge hende ud med meget faste rammer.
Dvs. ikke "hvornår kan du", men derimod "jeg kan der og der, hvad passer dig bedst". Hun skal nok finde tid hvis hun har lyst til at ses med dig.
Ellers fokuserer du jo bare på nogle andre piger der har bedre tid.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Happytalk » ons 15. apr 2015 20:23

Nemlig spot on. Skriv gerne med 3 piger af gangen.. Så fokuser du ikke alt for mange følelser i noget der mpåske ikke bliver til noget.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Bark » ons 15. apr 2015 20:35

Afleveringer! Verdens værste undskyldning.
Tror sku ikke, hun gider. Så havde hun nok fundet en løsning, og NEJ! det er ikke 1 ud af 10 piger, der kommer med den slags initiativer. Det er piger, der gerne vil dig. Man har altid tid til det man gerne vil (der er selvfølgelig tilfælde, hvor det er umuligt), men så finder man en anden dag.
Havde jeg fået den besked der, som du fik, havde jeg taget det som en hentydning og flyttet fokus over på en anden pige.
Synes, det er fint, du bare skriver nå okay.
Det sidste, hvor du siger, hun bare skal sige til, og jeg kan godt forstå, du gør det - du vil jo gerne se hende! Men hendes svar er så nederen, at det stråler ud af hende, hun ikke gider. Desværre.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Desire » ons 15. apr 2015 20:44

Bark skrev:Afleveringer! Verdens værste undskyldning.
Tror sku ikke, hun gider. Så havde hun nok fundet en løsning, og NEJ! det er ikke 1 ud af 10 piger, der kommer med den slags initiativer. Det er piger, der gerne vil dig. Man har altid tid til det man gerne vil (der er selvfølgelig tilfælde, hvor det er umuligt), men så finder man en anden dag.
Havde jeg fået den besked der, som du fik, havde jeg taget det som en hentydning og flyttet fokus over på en anden pige.
Synes, det er fint, du bare skriver nå okay.
Det sidste, hvor du siger, hun bare skal sige til, og jeg kan godt forstå, du gør det - du vil jo gerne se hende! Men hendes svar er så nederen, at det stråler ud af hende, hun ikke gider. Desværre.

Hvor gammel er du mester?
Jeg oplever det der hele tiden. Fra kærester, ekskærester, booty calls, random piger osv... Jeg oplever bestemt også det modsatte,
men manglen på initiativ kan jeg sagtens genkende. Umiddelbart er det let at sammenkoble med, hvor meget hun reelt set investerer,
men sååå mange piger på den alder er pisse usikre og tør ikke selv tage skridtet ud i det ukendte..

Hvorimod de få - 3-4 - ældre kvinder jeg har været ude med / ses har været heeelt anderledes. Massere af initiativ og de tør sige deres meninger osv..
Hvorimod kærester og veninder jeg har haft på min alder, meget godt matcher Ryan Gosling citat fra Notebook: "what do you want.. what do you want.. what do you want.. og intet svar fra hende."

Initiativløse i starten. Senere vender det som regel :D

Du kan have ret.. Men synes det er irationelt at negligere det faktum, at hun er en basic tøs på den alder som ikke tager initiativ og som især i starten skal bruges mange kræfter på...
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Batleguy » ons 15. apr 2015 22:17

Altså hun er 19 og jeg er 23.
Men hvordan skal jeg håndtere den nu? altså tror ikke at det vil virke at ligge hende på is, da jeg ikke tror at hun vil skrive?

Som sagt har jeg aldrig prøvet, at have noget kørende med sådan en pige som hende. Hun er virkeligt speciel og ikke til at finde ud af. Hun er jo som sagt sindssyg genert, og tilbageholdene, og hun har sagt at der går langt tid før hun er sammen med en fyr, da hun gerne vil have tryghed. Altså jeg tror at hun syntes godt om mig, men tør ikke rigtig at springe ud i det, og at hun måske gerne vil tag det langsomt. Men jeg kan ikke langsomt? da jeg bliver skør af den usikkerhed og alle de tanker jeg har, da jeg overanalysere alt

Jeg ved bare at jeg har kommet til at give hende ALT for meget bekræftelse, og været alt for sukkersød ved hende. Hun har selv skrevet stop(abesmiley) flere gange, når jeg har fyret komplimenter afsted. Hun har bare holdt sine kort tæt på kroppen.
Batleguy
Seargeant O'Hara

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?