Hun vil ikke hjem til mig, eller vil have mig hjem til hende

Så spørg om råd herinde!

Re: Hun vil ikke hjem til mig, eller vil have mig hjem til h

Indlægaf Desire » søn 19. apr 2015 22:12

Fint du har taget en beslutning - så kan du komme videre.

Jeg synes der er to sider af mønten.

Jeg kan virkelig godt forstå, at hun bliver pissed over, at du bliver ved og ved med at bebrejde hende for, at hun ikke har tid. Især fordi at i skal diskutere det. Det er sku spild af tid at diskutere når man ikke engang har noget rigtigt sammen endnu.
Havde jeg været dig havde jeg accepteret hendes udmelding, hvis ikke første gang så anden gang. Derved parkeret hende 100% indtil hun vender tilbage til mig. Men der er været følelser inde over og jeg kan godt forstå din reaktion.

Den anden side af sagen er, at du ikke har kunnet acceptere, at hun ikke kan finde tiden. Fordi.. Man kan altid finde tid! Det har du helt ret i.
Men på den anden side har du måske været længere i processen end hun har? Hun er måske ikke villig til at skubbe alt til side for at se en fyr hun knapt kender. Det lyder mest af alt som om i har været lidt ude af balance. I har været to forskellige steder og så går man forbi hinanden.
Det har måske i bund og grund fra starten af handlet for dig om hvad du forventer og hvad du kan acceptere og hvad du ikke kan. Og så skal du et eller andet sted melde det klart ud.

Jeg har selv opført mig meget lig dig i mit sidste forhold.. Jeg har så en helt anden tilgang til det i dag (men i dag er jeg også iskold rationel, fordi jeg ikke er følelsespåvirket). Og det er lidt mere den korte og kontante. Hvis ikke hun har tid - så respekterer jeg hendes valg. Hvad end der ligger til grund for det.
Jeg parkerer hende 100%, men giver hende muligheden for at bringe sig selv på banen igen. Jeg ville aldrig finde på at spilde min tid på at overtale hende til det. Det er jeg sgu for godt til. Men igen. Upåvirket af følelser.

Nye piger på menuen champ !
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Bark » man 20. apr 2015 10:06

Sådan mand! Fandme i orden, at du tager action.
Det ér fucking bullshit at skrive det der, som hun gør.
Man kan også lige vende den. Lad os sige, hun er super forelsket i dig, hun vil kun dig og ingen andre, men kan stadig ikke finde ud af at finde tid. Er det noget du vil være med til? Det er jo varm luft, hun fylder dig med. Fire måneder siger du? Jøses. Det er jo en penneven du har dig der. Hvis hun ikke vil mødes, så fuck da hende og videre. Det var helt klart det rigtige, du gjorde, selvom der var lidt drama queen over det - men fuck nu det :D

Det er godt nok også en barnlig tilgang, hun har. Sletter dig på Facebook? Haha! Hvad skulle det betyde? Så er I ikke venner længere? wtf.
For mig lyder hun bare som en, der aldrig har gidet at investere noget i det med dig, men har kunnet lide opmærksomheden og syntes, det har været sjovt, at holde snor i dig og se, hvad hun kunne få ud af det. Hun er spild af tid, og du har gjort det helt rigtige ved at lægge kortene på bordet.
Der er intet nederlag i det her, og du har forhåbentlig lært en masse.
Hvis du er lidt nede over det, så brug lige et par dage på at finde dig selv, og ellers er det bare ud og i gang igen. Men start med at arbejde på dig selv, så du ikke ryger i samme fælde næste gang. Du må lære, at være glad for at være dig selv, for indtil da, er det svært ikke at falde i de der scarcity fælder, som du f.eks. er røget i nu.
Prøv at give dig i kast med en masse RSD-videoer, og tag det til dig, du nu kan bruge. De har fat i noget, selvom de også er ret ekstreme i nogle af deres udmeldinger. Men det er jo bare grineren :D

Start med den her:
https://www.youtube.com/watch?v=GdnYedTpToA
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Batleguy » tirs 21. apr 2015 03:23

Jeg ved bare at jeg har en del selv udvikling endnu, da siden sommers har været et vildt år for mig. Min kæreste igennem 5 år slog op med mig, og knaldede en dagen efter. Dengang havde jeg mega nederen på, og røg helt ned. Men så begyndte jeg at træne(var buttet før) og bare generelt ændre mig en del, og blev mere udadvendt, fik en del nye bekendtskabet og generelt mere glad. Så i Januar da jeg tog et nyt billed til face af hvordan jeg så ud og oprettede tinder, fik jeg pludseligt kæmpe opmærksomhed fra pigerne, og de ville alle have mig. Men så mødte jeg hende her pigen jo, som jeg blev hurtigt vild med, og hun var den første som sagde mig noget siden min eks. Dog kan jeg se nu, at det bare var en illusion, og jeg gav hende alt muligt værdi som hun ikke engang havde.(Viden fra den video, som bark sendte)

Det gode ved det her, er egentligt at jeg fandt ud af at jeg slet ikke har de samme følelser for min eks som jeg troede. Vi sås her for 2 uger siden hjemme hos hende, og jeg havde slet ikke lyst til noget med hende, tænkte mere på hende her pigen. Jeg fandt da også ud af at hun havde ondt i røven over hvordan jeg så ud nu (har tabt mig 25 kg og sixpack nu :D). Den anden gode ting, var jo at jeg troede aldrig at jeg ville kunne finde en der var bedre end min eks, og det fandt jeg så. Det er også det jeg skal fatte nu, at jeg finder en der er bedre end hende her igen. Og nu har jeg forhåbentligt lært nogle ting, som jeg kan bruge næste gang.

Altså du har ret Desire, men igen det udviklede sig til en diskussion som jeg egentligt ikke ville have. For som hun også sagde, vi kender ikke hinanden så vi burde slet ikke diskutere, men jeg ville bare have et svar, da jeg aldrig har brugt 4 måneder på at skrive med en pige. Men altså for at være ærlig, så syntes jeg ikke hun har nogle grund til at blive pissed, fordi jeg ved jo at hun har tid. Før da hun sendte snaps hele tiden, lavede hun ikke noget udover at være en del hjemme. Hun har jo ikke noget arbejde, og hun går kun på hhx. Men som du siger, så valgte hun sin tid sådan, og ville ikke bruge mere tid på mig. Du har også ret i, at jeg skulle have parkeret hende, istedet for at trænge hende op i en krog og tvinge hende til at reagere. Men tror bare, at jeg havde for mange følelser indblandt, at jeg ikke ville kunne parkere hende, da jeg ville tænke hver dag om hun skrev. På denne her måde fik jeg klarhed med det samme, for jeg tror sgu ikke det ville blive bedre ved at parkere hende, da jeg har skrevet med hende i langt tid og det udviklede sig ikke rigtig. Som du også siger, så tror jeg bare ikke hun var vild med mig, ligesom jeg var med hende. Jeg ville meget mere og forventede meget mere af det her.

Bark, alt det du skrev der, motivere mig virkeligt!!! Og den video passer alt for perfekt på mig! der er så meget jeg kan bruge til at udvikle mig selv. Men de ting tager lidt tid endnu til at forstå, da ens hjerte og hjerne lige skal arbejde sammen.

Men en ting jeg undre mig meget over er stadige det med face og snap, hvorfor hun valgte med det samme at slette mig? men hun følger mig stadige på insta? altså jeg følger ikke hende mere. Ved godt at det er fuldstændigt hul i hovedet at spekulere over det, men hvad tror i angående det?. Jeg ville nu godt have været venner med hende på face endnu, da det kunne jo være en dag, hvor jeg havde fået styr på mit shit og knaldet nogle piger, at jeg kunne skrive til hende igen.
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Fame » tirs 21. apr 2015 06:57

Batleguy skrev:Men en ting jeg undre mig meget over er stadige det med face og snap, hvorfor hun valgte med det samme at slette mig? men hun følger mig stadige på insta? altså jeg følger ikke hende mere. Ved godt at det er fuldstændigt hul i hovedet at spekulere over det, men hvad tror i angående det?. Jeg ville nu godt have været venner med hende på face endnu, da det kunne jo være en dag, hvor jeg havde fået styr på mit shit og knaldet nogle piger, at jeg kunne skrive til hende igen.

Hun har sikket slettet dig, fordi hun ikke på noget tidspunkt har været fascineret af dig - plus du har været needy og lidt dramatisk. Det er ofte super turn-offs overfor piger.

Undrer mig over, at du bliver ved med at rode rundt i det og spørge til ting, som "du godt ved er hul i hovedet"?
Det vil give dig langt mere, at slappe af med at sælge dig sælg billigt til den første pige, som du ser som "the one". Gå ud og øv dig i alle teknikkerne; øv dig i det grundlæggende i gaming-teori, og hav fokus på hvad du vil blive god til, i stedet for at glo på navlen over hvorfor en random pige ikke vil have dig.
På sigt vil du opdage, at det hele handler om hvor afslappet du er, og hvor lidt anerkendelse fra andre vil forbedre dine muligheder i at finde superlækre damer.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Kami » ons 22. apr 2015 00:39

Face og snap lægger op til kontakt i højere grad end Instagram.

Tænk.
Kami

Indlægaf Satans yngel » fre 24. apr 2015 11:51

Det er pisse ligegyldigt.
GFTOG.
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?