Hun vil ikke hjem til mig, eller vil have mig hjem til hende

Så spørg om råd herinde!

Re: Hun vil ikke hjem til mig, eller vil have mig hjem til h

Indlægaf Desire » ons 15. apr 2015 22:47

Hvorfor fyrer du også komplimenter af over tekst? Det er vagt og betyder ingenting ift. hvis du siger det når i ses IRL?
Du har jo selv svarene dude..

Det vil ikke hjælpe at lægge hende på is - helt korrekt.

Igen har du selv svarene. Hun er genert og tør nok ikke springe ud i det. Du må gøre op med dig selv om du er villig til at tage dig lidt sammen for den her pige. Utålmodighed klæder ingen. Gode ting er værd at vente på. Du bliver skør af langsom -> det er jo slet ikke hende der er problemet.. Det er dig selv. Det har du selv lige fortalt. Det er dig der ikke kan håndtere ikke at blive bekræftet. Og det er ikke hendes skyld. Det er noget DU bør få gjort noget ved :) Stop med at overanalyserer. Det er noget du gør fordi du er usikker.

Hvis du ved det og der ingen vej uden om er så burde du måske droppe ideen om hende. Men når nu du allerede ved, at det bliver sådan. Kan du så ikke bare lade være?

Hun lyder som en pige der har brug for en fyr der giver massere af komfort og plads, men samtidig er bestemt og tager initiativ, da hun er for genert til at gøre det. Enten er du den fyr eller os er det simpelthen ikke dig.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Bark » ons 15. apr 2015 23:45

Desire skrev:
Bark skrev:Afleveringer! Verdens værste undskyldning.
Tror sku ikke, hun gider. Så havde hun nok fundet en løsning, og NEJ! det er ikke 1 ud af 10 piger, der kommer med den slags initiativer. Det er piger, der gerne vil dig. Man har altid tid til det man gerne vil (der er selvfølgelig tilfælde, hvor det er umuligt), men så finder man en anden dag.
Havde jeg fået den besked der, som du fik, havde jeg taget det som en hentydning og flyttet fokus over på en anden pige.
Synes, det er fint, du bare skriver nå okay.
Det sidste, hvor du siger, hun bare skal sige til, og jeg kan godt forstå, du gør det - du vil jo gerne se hende! Men hendes svar er så nederen, at det stråler ud af hende, hun ikke gider. Desværre.

Hvor gammel er du mester?
Jeg oplever det der hele tiden. Fra kærester, ekskærester, booty calls, random piger osv... Jeg oplever bestemt også det modsatte,
men manglen på initiativ kan jeg sagtens genkende. Umiddelbart er det let at sammenkoble med, hvor meget hun reelt set investerer,
men sååå mange piger på den alder er pisse usikre og tør ikke selv tage skridtet ud i det ukendte..

Hvorimod de få - 3-4 - ældre kvinder jeg har været ude med / ses har været heeelt anderledes. Massere af initiativ og de tør sige deres meninger osv..
Hvorimod kærester og veninder jeg har haft på min alder, meget godt matcher Ryan Gosling citat fra Notebook: "what do you want.. what do you want.. what do you want.. og intet svar fra hende."

Initiativløse i starten. Senere vender det som regel :D

Du kan have ret.. Men synes det er irationelt at negligere det faktum, at hun er en basic tøs på den alder som ikke tager initiativ og som især i starten skal bruges mange kræfter på...

Jeg er 22, mester.
Hvordan kan du opleve det hele tiden? Ser du succes som værende en situation, hvor du med hiv og sving får hevet pigen ind?

Jeg går ud fra, at pigen er normal og velfungerende oven i hovedet. Når han så spørger hende, om hun har lyst til at ses, og hun siger nej over en hel uge pga. afleveringer, så er det jo klart fordi, hun ikke er lige så interesseret som ham. Mon ikke, hvis det, hun allerhelst vil, er at se ham, hun så havde kunnet finde tid?
Det kan da godt være, hun er meget genert, men de har da set hinanden før, så hvorfor skulle der pludselig være et problem nu?
Når vi snakker initiativ, kan jeg fint følge dig i, at nogle piger ikke selv tager initiativ til at lave aftaler - men de piger, der gerne vil ses, siger jo heller ikke nej, når man så spørger dem. Og hvis de så virkelig ikke kan finde et par timer på en hel uge og ikke kan give en ordentlig forklaring/sige, de er kede af det, så er det måske ikke dem, man skal gå efter, champ.
Forstår ikke dit Ryan Gosling citat.
Hun er i øvrigt 19. Er man ikke i stand til at planlægge, tage initativ eller noget i den dur, når man er i den alder, er det fandme sært. Hvis det er noget hun vil, vil hun jo sige ja uden at tøve. Det må du da kunne give mig ret i.

Til Batleguy:
Giv hende da et par dage eller uger, hvis det er noget du gider bruge din tid på.
Men lad være med at sige, hun er speciel og alt det der gøjl. Hun er ikke speciel. Hun er sikkert skide sød, men hun er ikke bedre end alle mulige andre. Prøv at undersøg markedet lidt, få tankerne væk og mærk på dig selv, om det virkelig er noget du gider.
Eller overvej, hvis I var kærester nu, og det var lige så svært at få en aftale med hende, var det så noget du gad?
Det lyder altså bare ikke som om, der kommer særlig meget tilbage fra hende og hun bare godt kan lide den opmærksomhed du giver hende.
Hun er 19. Selvfølgelig vil hun knalde, hvis hun var nede med dig.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Batleguy » tors 16. apr 2015 03:42

Der er altid gulkorn fra dig Desire!! :)

Men ja, jeg ved netop næsten ALT hvad jeg gøre forkert! Men sådan er det vel altid når man møder en pige som man falder for? så fucker man normalt op, jeg har en side der er rational og som siger at jeg skal slappe af, og at hun gerne vil have mig. Så har jeg den anden side, som dominere, som overanalysere alt, og laver alt om til er problem. Jeg ved også godt at jeg skal arbejde med mig selv, og stop med at overanalysere ALT, og bare gå ud fra at hun vil mig som hun tildeles har vist indtil videre. Men det er så svært! for man tænker hele tiden, vil hun dette? hvorfor gøre hun ikke noget for det? hvorfor skriver hun ikke? osv. osv.

Men tror virkeligt at du har fat i det rigtige, med at hun vil have "komfort og plads, men samtidig at man er bestemt og tager initiativ". Du ved selv hvor irriteret jeg var, da hun ikke ville med på date, men efter at jeg havde skrevet med hende i en måned hver dag, og skabt komfort så var hun ON. Men jeg er bare rigtig utålmodig, da jeg så gerne vil hende, og dette er jeg selvom jeg har ses med andre piger. Det er jeg også kun en uge siden vi sås sidst, men jeg vil gerne ses noget mere, for at få gang i dette her.

Jeg syntes også at du har ret det med initiativ, sidst skrev jeg også bare "jeg har valgt en god film, så glæd dig" da hun ikke kunne beslutte sig, hvad for en film hun gerne ville se. Men jeg syntes den er svær den med initiativ, da jeg tit føler mig som en douchebag over at bestemme (initiativ). Jeg ved ikke om du har nogle gode eksempler på at invitere hende ud? For tror også det kunne være smart at spørge, "hvad kl har du fri fra skole imorgen?" Og så bare finde på et eller andet der, så det kommer meget impulsivt.

Altså jeg skrev til hende i aftes, inden jeg havde set jeres svar, tænkte bare at jeg ville skrive det jeg tænkte. selvom det ikke altid er det smarteste :D

Mig: hva er du blevet skræmt?
Hende: Nej, Slet ikke! har bare haft sygt travlt :s
Mig: Det kunne godt være efter det jeg sagde i weekenden (smiley der viser tænderne)
Hende: efter det du sagde? <3
Mig: At vi skulle ses (abesmiley)
Hende: Nå!nej slet ikke <3
Mig: Godt (abesmiley) jeg troede bare at du blev forskrækket over det jeg spurgte om :D
Hende: nej slet ikke <3 jeg vil smutte i seng, har haft en lang dag <3
Mig: godt, for vil ikke virke farlig (abesmley) du må sove godt!<3
Hende: <3

Det jeg hentydet til "at vi skulle ses", var det med at komme hjem til hende. Jeg håbede lidt på at have forsat samtalen for så, at kunne komme ind på at det ikke var meningen hun skulle møde mine forældre, men at vi skulle være alene. Jeg gad hellere bare ikke at åbne random, da vi ikke havde skrevet sammen igår. Jeg ved også at fra nu af vil jeg skure meget ned på komplimenter, og få nogle mere seriøse samtaler igang med hende.

BARK jeg tænker også tildeles ligesom dig, for hvodan kan hun ikke lige finde et par time på en hel uge? Men det kan vel være at hun regner med vi skal være sammen mange timer, da det har været sådan de sidste par gange. Det kan også være at hun ser det som en stor ting, at skulle på date, så hun kan ikke lige overskue det med sin travle uge. Men det er som at generelt game teori ikke virker på hende? da jeg føler at jeg skal gøre alt det modsatte, end som jeg normalt ville gøre. Jeg har også oplevet før, at det var mig der skulle tag alt initiativ til at starte med, og så vendte det sig om da pigen blev mere vild med mig. Men det er som at med hende her, så skal jeg bruge MEGET længere tid på at tag initiativ til at ses, end normalt.
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Bark » tors 16. apr 2015 19:38

Men du kan godt se, du selv laver undskyldninger for hende, ikke?

Det der med at "normal gaming teori" ikke virker på hende, den køber jeg ikke.
Det handler om tiltrækning, og er hun tiltrukket af dig og er du en fucking chef i hendes øjne, er det lige meget.
Det virker bare ikke som om, hun har lyst til det, du har lyst til. Hun kan da sikkert godt lide dig, men derfra og til at være seksuelt tiltrukket af dig, der er langt.
Er du man to woman? Er du ligeglad, hvis hun flaker og opfører sig underligt? Giver du (indirekte) udtryk for, at hvis hun ikke gider, har du det stadig mega godt med dig selv og bare at være dig selv? Hvis hun kan mærke, det ikke er sådan, så er det svært.

Den der samtale, du lige har vist, den viser jo også meget godt, hvordan hun afviger. Hvis hun nu havde super meget lyst, så var hun jo blevet helt bange for, at hun var ved at fucke det up med sin tøven. Hun siger bare "nej nej, det er fint nok. Jeg skal lige sove". Altså gider du seriøst selv det?
Jeg HÅBER, at jeg for din skyld tager fejl. Men det virker bare ikke super fedt det der. Desværre.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Batleguy » tors 16. apr 2015 20:08

Altså sådan som jeg ser det, så virker ALT game teori jo ikke i praksis? det ved alle vel? da det er en teori, og alle piger tænker jo ikke ens på alle områder. Det er vel også derfor at man skal tilpasse sig? Eller er det mig der har misforstået noget?
Jeg ved da med os mænd, at vi ikke tænker ens alle sammen. Min ven kan knalde alle der ser nogenlunde fint ud, imens jeg stiller store krav og ikke er til one night stands.

Altså jeg ser det som et positiv svar, det hun skrev, og ikke afviger. Da hun også selv spørger ind til hvorfor hun skulle være skæmt. Derudover alle de hjerter hun sender. Jeg ved da ved mig selv, at hvis en piger skriver sådan noget til mig, og jeg ikke orker hende. Så ville jeg for det første slet ikke sende hjerter eller noget, men derimod prøve at afvise hende blødt, og jeg tror ikke engang at jeg ville svare hende? Da jeg ville være ligeglad med bekræftelse og backup knald, da jeg ikke gider hovedpinen med at hun har flere følelser for mig end jeg har for hende.

Jeg ved da også med mig selv, at hvis jeg skal arbejde. Så gider jeg hellere ikke at ses med en pige, medmindre at jeg har ses med hende 30 gange. Da jeg er alt for udmattet til at være ON. Men jeg kan sagtens være sammen med mine venner efter arbejde, da det er mere afslappet for mig, sådan har hun det vel også med lektier/stresset uge?

Dette er ikke engang for at undskylde for hende, men derimod for at jeg selv kan overanalysere tingene mindre. Da Jeg hele tiden tænker over alle ting, og alt hvad hun gøre. Jeg tror selv at jeg bare skal slappe lidt af
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » tors 16. apr 2015 21:48

Nu snakker du en del om gameteori, men jeg kan ikke rigtig se noget af det i dine beskeder?
Og sådan noget som at spørge om hun er skræmt, er da snarere det stik modsatte. Du vil altid antage at du er prisen og at hun selvfølgelig vil have dig.
Bla bla bla og har massere andet at se til end hende osv osv.

Jeg synes ikke du er en douchebag for at tage initiativet, men kender godt følelsen.
De fleste piger sætter ret så meget pris på, at du viser leder initiativ så skyd dine forbehold til siden. Det gør jeg.

Jeg ved ikke hvordan du skal invitere ud, men jeg inviterer altid ud ud fra kontekst. Det gør sig både gældende IRL og over beskeder.
Hvis vi snakker om kaffe, vil jeg skrive, at hun engang skal smage den fantastisk hjemmebryggede kaffe jeg laver.
Hvis vi snakker om fester, foreslår jeg at hun tager med mig i byen hvis hun tror hun kan følge med i mit tempo.
Hvis vi snakker om madlavning - emne jeg ofte kommer ind på - påstår jeg, at hun ikke tør komme forbi og smage min spaghetti bolognese, da mine evner i køkkenet vil slå benene væk under hende.
Jeg inviterer altid ud med en hentydning til noget vi har snakket om og gerne med en drillende/sjov tone. Make it simple to say yes.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Batleguy » tors 16. apr 2015 23:47

Altså det ikke fordi at jeg vil gøre mig klog på gameteori. Men det var mere for at sige er teori ikke altid virker i praksis. Men når det er sagt, så gjort alt forkert med hende her, og det bliver jeg ved med.

Men alligevel begynder jeg mere og mere at tænkte over det Bark skrev. Da hun fx idag og igår har været sammen med veninder.. men jeg troede alligevel at hun skulle lave afleveringer. Og der gik idag 7-8 timer før hun svarede. Det er det jeg hader ved mig selv, at jeg bliver ved med overanalysere og søger bekræftelse.. Man har bare lyst til at spørge direkte, VIL DU DET HER?!

Men jeg tror at hun skal i byen imorgen i middelfart, og det overvejer vi drenge også da en af mine venner har inviteret os der over. Men ved ikke om jeg skal spørge hende om at hun skal i byen imorgen? eller bare tag der over, og så håbe på at se hende. Jeg vil hellere ikke have at hun tror at jeg kommer der for at stalke hende, da vi ikke har skrevet så meget sammen de sidste par dage.

Det lyder godt med med det at invitere med kontekst, det vil jeg til at tænke mere over.
Batleguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Fame » tors 16. apr 2015 23:51

Batleguy skrev:Altså det ikke fordi at jeg vil gøre mig klog på gameteori. Men det var mere for at sige er teori ikke altid virker i praksis. Men når det er sagt, så gjort alt forkert med hende her, og det bliver jeg ved med.

Men alligevel begynder jeg mere og mere at tænkte over det Bark skrev. Da hun fx idag og igår har været sammen med veninder.. men jeg troede alligevel at hun skulle lave afleveringer. Og der gik idag 7-8 timer før hun svarede. Det er det jeg hader ved mig selv, at jeg bliver ved med overanalysere og søger bekræftelse.. Man har bare lyst til at spørge direkte, VIL DU DET HER?!

Men jeg tror at hun skal i byen imorgen i middelfart, og det overvejer vi drenge også da en af mine venner har inviteret os der over. Men ved ikke om jeg skal spørge hende om at hun skal i byen imorgen? eller bare tag der over, og så håbe på at se hende. Jeg vil hellere ikke have at hun tror at jeg kommer der for at stalke hende, da vi ikke har skrevet så meget sammen de sidste par dage.

Det lyder godt med med det at invitere med kontekst, det vil jeg til at tænke mere over.

Tag i byen med drengene. Skriv ikke til hende. Hvis du ser hende, så hils casual på hende - men brug AL din energi på at tale med andre piger!
Måske - KUN MÅSKE - kan du få fat i hende, ved at vise hende, at hun ikke er pakket ind i guld i dine øjne.

Vil ud fra dine beskeder dømme den tabt. Det er no big deal, bare arbejde dig videre med andre, og øv dig.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Bark » fre 17. apr 2015 17:11

Gør som Fame siger.
Kys med andre piger! Det er nice, og når du godt kan lide bekræftelse, vil det nok få dig til at føle dig som en champ og give mindre fucks for hende pigen her, som lyder til bare at kunne lide den bekræftelse, du giver hende.

Du bliver nødt til at lære, at sætte dig selv først. Se det som om, at du har en vej, du skal lige i livet. Den går du på, og hvis hun vil gå med, er det super fedt, men hvis hun ikke vil, er det lige meget, og du går bare videre. Du har din vej, og du er god nok alene! Lad være med at spild din energi på mennesker, der ikke vil dig. Det er livet for kort til, og selvom man gerne vil kæmpe for personers accept, fordi det ligger i ens instinkter, er det bedst at acceptere nogle gange, at det skal bare ikke være.
Jeg har prøvet det, du går igennem, alt for mange gange. Jeg kommer sikkert også til det igen! Det er helt naturligt, og sku da klart, du gerne vil gøre alt muligt for hende, når du godt kan lide hende.
Jeg har bare lært at sætte mig selv over de piger, der ikke gider mig. Lad os sige, du fortsætter det her i et halvt år. Du tænker på hende hele tiden, du får lidt bekræftelse hist og her, men du får aldrig rigtigt noget ud af det. Er det virkelig det, du vil?
Jeg synes sku godt, du kan sige tingene, som de er. Lad være med at gøre det til en big deal og chode dig selv helt ud, men spørg da bare, om hun egentlig har lyst og sig, det er helt okay, hvis hun ikke har. Det er jo fair nok. Hun kan jo ikke gøre for, hvis hun ikke er vild med dig. Men gør noget aktivt ved det.
Der er jo kun to udfald, og de er begge gode: Enten er I sammen, og det er lækkert. Eller så er I ikke sammen, du kan komme videre, spilder ikke mere tid, har fået exp, som du kan bruge næste gang, du møder en dejlig pige, og du kan fortsætte din udvikling.
Du er den vigtigste i dit liv, og hvis hun alligevel ikke gider dig, har du sku ikke brug for hende :) det må være det bedste, jeg kan sige til dig.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Batleguy » søn 19. apr 2015 18:50

Ville give jer en status nu når i har bidraget så meget, og beklager at det er kludret.

Altså i fredags skrev vi lidt sammen osv.. igen var hun mærkeligt, så jeg spurgte hende igen om nogle ting, hun bekræftede mig i at hun har tænkt på mig osv. og spurgte så hende igen at hun skulle finde en dag(var fuld) men igen siger hun at hun ikke har overblik osv. Men jeg tænkte nu når vi have haft sådan en god samtale, hvor hun havde bekræfterede mig, at hun ville være "normal" igen. Men dagen efter var hun lort igen,hun kan ikke finde ud af at svare, men kan godt tjekke mine snaps osv. Jeg var så i byen igen Lørdag og igen fuld, så jeg fik sgu nok af hende at hun opføre sig sådan i så langt tid. Især når der er andre piger der vil have mig, men jeg har kun hende i hovedet og vil have hende. Så jeg skrev en fin besked, intet svine eller noget. Hvor jeg skrev blandt andet om hun egentligt ville det her, eller ikke? og at jeg ikke ville bliver sur eller noget. Jeg ville bare ikke bruge energi på en person, som ikke gengælder det.

Hun svare så kl. 5 om morgnen: Jeg har givet dig et ærligt svar engang og jeg gøre det igen, jeg vil gerne ses med dig, hvis du altså kan acceptere at jeg har pisse travlt og føler mig mega stresset til tider.

Da jeg så det svar tænkte jeg BULLSHIT.. Fx. de sidste par dage har hun været sammen med veninder hver dag, så jeg havde det bare sådan at hvis hun virkeligt ville noget med mig, så ville hun have fundet tiden. Men vi diskuterede lidt over sms, og hun var egentligt rigtig hård og sagde vi ikke kendte hinanden og havde intet at diskutere over, og at de her beskeder irriterede hende. Hun var virkeligt en KOLD KÆLLING!

Jeg skrev endda at det var slet ikke for at diskutere eller lave drama, men at jeg syntes at hun var en sød pige og at jeg gerne ville se hende noget mere. Men at hver anden uge, ikke var nok for mig. Hun svare at hun ikke kunne klemme mig end i hendes planer, og at hver anden 2 uge var nok for hende. Men at hun har virkeligt travlt og ved ikke hvornår hun har tid. Men jeg spurgte hende så, om hun ikke lige sagde at hun havde tid hver anden uge?

Hun svare så: ej prøv og hør her. Jeg har ikke noget overblik over hvornår jeg har tid, det er det der ligger i det. Men jeg syntes ærligt vi skal stoppe nu, det her for langt ude.
Jeg svare så: Ja lad os stoppe den, jeg kan ikke bruge det til en skid "jeg vil gerne se dig, men ved ikke hvornår jeg har tid". Men bare husk at der var der tog valget og ikke lig den på mig.

Og Ja jeg ved godt at i tænker at jeg er en dramaqueen osv. og jeg overdriver og alt det. Men nu har jeg altså skrevet med hende i 4 måneder, og kun ses med hende 3 gange inden for 2 måneder. Hun er bare mærkelig, virkeligt, har aldrig mødt en pige som hende. Jeg blev alt for vild med hende og lagde rigtig meget i det og ville det så gerne. Hun holdt mig for nar og bliv ved med at trække den længere og længere ud. Ligegyldigt hvor travlt jeg har haft, om jeg så arbejde 60 timer om ugen, havde træning og skole, så ville jeg stadige kunne finde tid til hende. Da det er det jeg vil, men det ville hun ikke. Hun havde jo også tinder og blev venner med nye fyre hele tiden, så det kan også være hun sås med en anden.

Men hun slettede mig som ven på face, og fjernede mig fra snap med det samme. Så barnlig er hun altså. Jeg har jo mega nederen på nu, men nu ved jeg tingene i det mindste. Og jeg har fandme lært nu, at ikke ligge for meget i at skrive med en pige, samt ikke at bruge SÅ langt tid på en, der ikke vil mødes. Nu vil jeg få nogle nederen dage, og hvor jeg vil tænke meget på hende, men sådan er det. Jeg tænkte altid på dette citat angående alt det med hende "you either say how you feel and fuck it up or say nothing and let i fuck you up instead"
Batleguy
Seargeant O'Hara

ForegåendeNæste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?