Fra smil til snak til knald på gymnasie -HJÆLP SØGES FELLERS

Så spørg om råd herinde!

Fra smil til snak til knald på gymnasie -HJÆLP SØGES FELLERS

Indlægaf Machiavelli » ons 15. apr 2015 02:19

Hey DPF! Jeg vil starter ud med, at jeg synes det er så fedt at se så mange forskellige emner, svar og ikke mindst FORSKELLIGE synspunkter til div. situationer. Det er også derfor jeg håber I kan hjælpe mig, og jeg synes i det hele taget ikke det er et emne jeg har set herinde før. Nå lad mig da komme i gang og fortælle hvad der plager mig.

Jeg startede i sommers på et nyt gymnasium. Super cool stemning - en blanding af søde, godhjertet hippietøser og HB's. Kender I ikke det gymnasium der er så afslappet man bare føler sig hjemme, fordi ingen kigger underligt på hinanden? Præcis sådan er dette gymnasium. Med hensyn til konkurrencen om pigerne føler jeg ingen drenge tiltrækker opmærksomheden som WOW. Altså jeg mener der er ingen drenge der virkelig udviser selvtillid og kører gamerstilen. Nu skal jeg ikke gøre mig klog på 800 elever, men hvad jeg føler af oppe i kantinen, på gangene osv.

Da jeg startede i sommers havde jeg ambitioner om, at have datet et par af de flotteste tøser. Det gik også rigtig godt i forhold til at tiltrække opmærksomhed fra pigerne. Da der var gået 2 måneder havde jeg dagligt øjenkontakt med de dejligste piger på overgangen, jeg kunne virkelig mærke jeg var interessant for de fleste piger - både lækre og mindre lækre. Jeg har holdt den sådan indtil nu og bare kørt med øjenkontakt og smil - dog nogengange spillet kostbar og kørt push/pull.

PROBLEMET: Jamen problemet er bare jeg synes det er som om, at de har sat mig op på en pedelstat. Jeg føler det som om, at de tror de ikke har en chance ved mig. fx. en rigtig dejlig HB vil bedømme hende på 8-9, hun smiler altid når hun ser mig, åbner mig tit med "Hej" "Hvad så". Men jeg havde planlagt bare, at kører den kostbar. Kan pigerne måske blive skræmt væk - fordi de måske tror de ingen chance har?

Hjælp hvad gør jeg og hvordan dater jeg en pige uden at ødelægge det for de andre HB's.
Machiavelli
Nyklækket

Re: Fra smil til snak til knald på gymnasie -HJÆLP SØGES FEL

Indlægaf Bark » ons 15. apr 2015 11:44

Satme et luksusproblem du har dig der :D

Er der ikke snart en fest på skolen?
Så må du jo bare score en af dem der - det lyder jo til, du sagtens kan.
Hvis de virkelig er bange for, at de ikke har en chance hos dig, er det jo bare at vise mega meget intent.
Vælg hende, du allerhelst vil være sammen med, og så gå efter hende og vis, du vil hende.

Altså det lyder lidt specielt, at det er et problem, at de gerne vil dig.
Hvis det virkelig er sådan, at du er sikker på, de ikke tro, de har en chance hos dig, er det jo bare at invitere en hjem eller ud og så skulle den da være i kassen.

- Det er først nu, jeg læser det sidste du skriver. Vil du gerne være sammen med dem alle sammen oder was?
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?