....

Så spørg om råd herinde!

....

Indlægaf Kosmic » ons 13. maj 2015 20:54

....
Senest rettet af Kosmic tors 14. maj 2015 07:58, rettet i alt 1 gang.
Kosmic
Nyklækket

Re: Help wanted: Kan hun lide mig?

Indlægaf Desire » ons 13. maj 2015 21:13

Dude... Det er svært at vurdere.
Det kunne sagtens lade som om, at du skaber en masse illusioner om hende som ikke har hold i virkeligheden. Jeg ved det ikke.

Men helt ærligt så...
Hold dig fra piger i forhold.
Hold dig fra piger i din klasse.

Når det så er sagt så har hun kæreste på. Så hvad forestiller du dig, at der skal ske? Uanset hvad du gør hvilket udfald ser du så?

Personligt er berøring den indikator for interesse jeg lægger mest vægt på. Alle de andre ting du beretter om er sådan lidt.. mjhaaa... no clue..

Du kan altid teste vandene ved at tale med hende om andre piger du ser/scorer/synes er lækre. Se hvordan hun reagerer.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Fame » ons 13. maj 2015 21:21

Kosmic skrev:Jeg ved jeg har udviklet en kæmpe oneitis på denne ene pige, og jeg ved jeg bare skal fokusere på at snakke/date/knalde med andre piger for ligesom ikke at virke/være desperat og/eller ende i friendzone. Jeg er på en udviklingssti indenfor dette felt med at score damer og har ikke tænkt mig at droppe det pga. lidt flirt, som kan være håbløs indbildning.

Det lyder til, at du allerede ved hvad der er den rigtige vej for dig og har styr på Game. Hvorfor ikke bare fortsætte med det som du selv svarer på, og som du ved er godt for dig?

Kosmic skrev:Jeg går normalt ikke efter piger med kærester, og selvom jeg fandt hende attraktiv i starten havde jeg hele tiden det mindset at jeg ikke ville være en kærestestjæler og bestemt ikke gå efter det

Det lyder til, at dine værdier er til fals, hvis bare pussy er flot nok? :?
Jeg ville selv hellere kigge på mine egne værdier, og være mandfolk til at stå ved dem (enten/eller), i stedet for at have pseudo-værdier som du selv beskriver (de gælder kun "normalt", ikke når det rigtig gælder).
Er du kynisk og knalder lige det, som du vil - eller er du en ærværdig mand? Du kan ikke være begge dele inden i champ, og du ved selv hvornår du snyder med det.

Kosmic skrev:Mit spørgsmål er, lægger jeg for meget i det (Og jeg er måske havnet i friendzone?), eller er hun rent faktisk interesseret i mig?

Who knows? Ingen af os er inde i hendes hoved. Ud fra din beskrivelse, virker det som om hun bare flirter med dig, for at udnytte dig til skoleopgaver. Lur mig, om ikke hun subtilt fryser dig ud igen, når eksamen er ovre. Det virker til, at du er hendes lektiehjælper, og ikke ham hun knalder med (og heller ikke har intention om at knalde med).

Kosmic skrev:Og hvis hun er, hvad skal jeg gøre her?

Finde ud af dine kerneværdier, og følg dem:
Hvis du er en kærestestjæler, og hun er vild med hende, så stjæl hende (og vær mand til at stå til ansvar for det - enten ved at hun fortyder, eller at der kommer en forknyttet ex og vil danse).
Hvis du er ærværdig, og hun er vild med dig, så sig til hende, at du ikke laver noget som helst med piger i forhold og luk den af (hvis hun kommer og byder sig direkte til). Og drøn ud og find en af de titusind andre dejlige kvinder.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Kosmic » ons 13. maj 2015 21:41

....
Senest rettet af Kosmic tors 14. maj 2015 07:58, rettet i alt 1 gang.
Kosmic
Nyklækket

Indlægaf Kosmic » ons 13. maj 2015 21:51

....
Kosmic
Nyklækket

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?