fortvivlet over pige

Så spørg om råd herinde!

fortvivlet over pige

Indlægaf flashes » fre 22. maj 2015 05:05

Hey DPF!

Jeg er en lettere fortvivlet fyr her på 21 år som er gået hen og blevet lidt vild med en pige på 24.
Vi er gamle arbejdskolleger på en bar i vores by og har kendt hinanden professionelt og venskabeligt i ca. 2 år.
vi er begyndte så at date her for 1,5 måned siden og har haft nogen skide gode dage/nætter sammen, men hun har, som hun selv siger det, en række problemer. Jeg er for ung og det er svært med vores fælles arbejdskolleger der også har det lidt stramt med sammen.
Generelt er problemet at hun konstant skifter indstilling til om vi skal være sammen eller ej. Det skifter mellem at hun er kærlig og har lyat tiæ mog og at hun er hård i tone og tilgang til mig.
Efter wall og text tænker jeg bare hvad fuck jeg lige gør for at komme videre i det lort her? Er vlevet for glad for hende.
flashes
Nyklækket

Re: fortvivlet over pige

Indlægaf Bark » lør 23. maj 2015 13:58

Hey!
Træls, at du vil noget, som hun måske ikke vil.
Når du siger, du vil videre, går jeg ud fra, at du vil videre sammen med hende, ikke?
Okay, jeg har faktisk selv prøvet at date en pige på 24, da jeg var 21. Mit råd til dig er, at du skal omfavne (embrace) det, at du er yngre.
Lav sjov med det, lad være med at se det som en big deal og hvis hun gør, så dril hende lidt med det. "Du er også så gammel, men du holder dig godt" "Det er meget inspirerende, at du har så meget livsenergi, selvom du er så gammel" :D bare stik lidt til hende, det er skide sjovt.
Dybest set handler det om, at du viser hende, at du er selvstændig og ikke har brug for hende, for at være lykkelig. Du vil gerne være sammen med hende, men du har også et liv selv. Hvad end du vælger at kalde det "at spille kostbar" eller hvad du nu gør, er det dybest set det, det handler om.
Hvis hun fortsætter med at snakke ondt til dig og alt sit bull, så gælder det også om at sætte foden ned. Det er vel heller ikke fedt at være i det.
Du er aldrig for ung, hvis du er boss nok. Jo mere du investerer og presser på, jo mindre gider hun + hun bliver bekræftet i, at du er for ung og uerfaren, fordi du fucker up. Vend situationen og få hende til at chase dig. Vær en kæmpe chef, lev dit liv, og giv hende muligheden for at hoppe med på vognen.
Det blev lige til en lille 'rant' her, men håber, du forstår og kan bruge lidt. Ellers må jeg lige prøve igen :)
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Kami » søn 24. maj 2015 20:41

Jeg køber sgu ikke, at det har noget med jeres alder at gøre.

Min fyr er lige blevet 22, jeg er selv en kvinde på snart 29. No issues, og vi har ellers aldrene til en shitload (børn - hvornår, slå sig ned - hvor og hvornår, studier (ham) versus rigtigt voksenjob (mig), modenhed, erfaring, løben hornene af sig osv. osv.)

I min verden er en 21 årig og en 24 årig samme sted i livet, det er kun et spørgsmål om hvorvidt man har ens prioriteter/vil det samme/har samme værdier eller ej.

Så hendes issues er ikke din alder, men noget andet som du dækker ind under din alder. Måske virker du for usikker? En kvinde vil altid gerne have en "stærk" fyr.
Kami

Indlægaf Bark » man 25. maj 2015 01:00

Kamikee

Men det er vel også fordi, I begge to hviler i jer selv og ikke gir' en fuck for alderen, ikke?

Men er enig med dig. Alderen er en undskyldning fra hendes side.
Hvis han var selvsikker nok, havde hun været fuldstændig ligeglad med, hvor gammel han er.
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf flashes » ons 27. maj 2015 03:25

Het guys takker for de ærlige svar! ;)
Der er heldigvis kommet styr på tingene! Hub var inde i en lorte periode mmt eksamen og pms!
Er helt enig i at alder i vores situation ikke burde ha nogen større indvirkning var bare lettere frusteret i den pågældende situatin! :)
flashes
Nyklækket

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?