Er hun intra, eller er jeg forelsket?

Så spørg om råd herinde!

Er hun intra, eller er jeg forelsket?

Indlægaf cicada » ons 3. jun 2015 17:44

Need a Little help here Guys.

Der er denne her pige fra skolen som jeg efter den seneste uge, er begyndt at komme i kontakt med. Hun hænger ud med de "populære" men hun er ikke som dem.

vi har tidligere textet on/off i løbet af skoleåret men efter læseferien startede og festerne begyndte, har vi været til tre fester sammen( den første var et galla hvor jeg inviterede hende ud og danse, hun sagde ja). efter det inviterede jeg hende ud og spise; ja jeg ved godt det virker needy at være direkte lige efter man har festet sammen én gang. men hun sagde igen ja, og siden da var vi været til de to næste fester. jeg har endnu ikke fastlagt en dato mht daten med hende da jeg er bange for hun vil blive skræmt væk.
Hun har det også med, ikke at sende nogen som helst smileys eller noget i perioder.

jeg er ikke sikker på om jeg skal lægge hende på is for at se om hun er intra, eller om jeg skal arrangere daten.

jeg håber i vil hjælpe mig drenge ;)
cicada
Gummi Tarzan

Re: Er hun intra, eller er jeg forelsket?

Indlægaf Glow » ons 3. jun 2015 18:23

Hvorfor er det needy at spørge en pige ud efter en fest?

hvorfor tror du hun vil blive skræmt væk til en date hun har sagt ja til?

Hvordan tror du at lægge hende på is viser om hun er interesseret?
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf cicada » ons 3. jun 2015 19:12

det er svært at forklare

jeg har det bare som om hun allerede keder sig med de kort jeg spiller.

det er svært at vise value over for hende, fordi at i starten af året var jeg herre genert og det så hun jo og husker.
plus at sisdt vi var til fest og jeg ville hilse på hende med et kram(ikke første kram vel og mærke) men kunne mærke på hende at hun var dismissive. men det kan godt være fordi hun var sammen med nogle som jeg ikke kendte og hun var genert
cicada
Gummi Tarzan

Indlægaf Glow » ons 3. jun 2015 19:25

Lige for at forstå det ret
1) du spurgte hende ud efter første fest. hun siger ja.
2) så rykker du ik på det.
3) så går i til to fester til. hvilket betyder at der går dage? uger? andet? hvor du ik har inviteret hende ud?
og hun blir dismissive og sender færre smileys?

--> Er det ikke meget naturligt at hun lukker af når du flaker på dateinviten?
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf cicada » ons 3. jun 2015 19:33

de tre fester ligger i løbet af fire dage hvor to af festerne er i træk

--> jo, men problemet er bare at jeg ikke ved om den kan redes når jeg har flaket én gang. der er jo ikke engang gået en uge endnu.
ved ikke hvor hurtigt jeg skal eskalere når vi knap nok kender hinanden og at hun først nu vender sig til at jeg ikke er lige så genert.
cicada
Gummi Tarzan

Indlægaf Glow » ons 3. jun 2015 19:50

Ok.
tænker det er standard chick response at blive dismissive når du ikke rykker og virker FOR afvisende. Hun beskytter sig selv. Mange piger gør dette på meget små tegn på at fyren ikke er interesseret.
Lad være med at tænke for meget over det.
Det kan meget nemt være en "jeg taber noget jeg gerne ville ha ting"(dig) for hende som er en meget stærk dynamik i din favør
Ergo bare chat hende op, vis interesse, IGNORER alle hendes responses(alt muligt hun vil teste dig med), og vis ærligt frem hvad du vil.
kræver lidt coolness men husk på at det sikkert er et beskyt hende selv ting og at du faktisk ville hende. aka hvis hun bebrejder eller noget er det hendes projektioner som du bare kan kigge lidt underligt på hende over og spørge hvor præcis den ide kommer fra etc?
svært at lure helt 100 herfra men du taber ik ngt ved at prøve ;-)
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf cicada » ons 3. jun 2015 19:55

super svar fra din side Glow
vil prøve om det giver noget ;)

tusinde tusinde tak :)
cicada
Gummi Tarzan

Indlægaf Glow » ons 3. jun 2015 20:03

Sure - jeg håber det kan fungere

Et forslag:
* du virker meget responsiv på hvad hun gør, ser ud, dismissive etc. dvs du søger hendes validering.
* disse ting - at en pige er afvisende eller sur eller stille eller andet såkaldt negativt er IKKE nødvendigvis en dårlig ting. Det er ofte godt omend afhængigt af situationen. Fordi det betyder hendes følelser er igang.
* Du søger også validering fra os igennem den måde du skriver på.
* Du skal væk fra dette. Det er validation søgende - at hun siger god for dig UDEN nogen negative ting. Fuck det.
* Find et sted inde i dig hvor du har dit drive. Træk vejret ned i bollerne. Mærk hvorfor hun tænder dig. Mærk hvad det gør ved dig. Føl din lyst til hende. mærk det i din krop. Kom derfra og ignorer at søge hendes validering. Mange piger giver ingen validering. Og det modsatte af validering kan faktisk være positivt. Du vil opleve en KÆMPE frihed og power nå du når dertil. Mærk ind i din lyst til hende. Visualiser at i kysser eller hvad du vil. Dette hjælpe enormt til at du får power.
God held med det ;-)
Senest rettet af Glow ons 3. jun 2015 20:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Glow » ons 3. jun 2015 20:14

btw det her er ikke en one shot løsning. det virker måske. men vær opmærskom på at det ikke ændrer sig eller behøves lykkes første gang. Men det er en ny måde at tænke på fordi og en ny måde at handle på du over tid kan få ind i dit system hvis du vil. Men det kræver ngt arbejde ;-)
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf cicada » ons 3. jun 2015 21:57

tror du mine chancer er lavere eller uændret hvis man ser på hendes omgangskreds. du ved, hun hænger ud med de typiske ralph skjorter(har intet imod ralph, but you know what i mean) hvorimod jeg ikke har den samme level value som hende og dem omkring hende.
skal jeg åbne(text game) med noget som spiller lidt på vores forskelle som i denne stil: er den rige pige stadig interesseret i den fattige, men vildt charmerende dreng?
eller er det alt for direct?
lidt et tricky spørgsmål men håber det giver mening ;)
cicada
Gummi Tarzan

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?