Er hun intra, eller er jeg forelsket?

Så spørg om råd herinde!

Re: Er hun intra, eller er jeg forelsket?

Indlægaf cicada » ons 3. jun 2015 23:08

EDIT**

jeg skrev til hende og hun har set beskeden men ikke svaret, ved ikke om jeg er too late
cicada
Gummi Tarzan

Indlægaf Glow » tors 4. jun 2015 00:15

Der er ik noget der hedder too late! kun i dit hoved.
* Hun er lidt dismissive. so what. 1) kan være 1000 andre ting 2) Kan være fordi hun tror hun har mistet dig i de 2 festdage og tror du ik vil hende 3) 1000 andre grunde.
* Kør videre som om intet er hændt fra hun sagde ja til date.
* Eksempel på en besked: 5 min før en pause. "smøg. om 5. foran kantinen?" her tager du hende spontant, er kommanderende, kort(low effort) og overraskende. = arousal/hvad vil han/OMG.
* Chat hende op i PERSON. Fun vibe. som om intet er sket og i er bedste venner. Helst når i er 1til1. aftal daten undervejs når det passer - "hør, iforhold til vores date kan jeg fredag eller torsdag aften. hvordan passer det?"
* Evt. en teaser besked inden ryge beskeden, noget ala "vodka 4 cicada 0. Vilde fester! Ville dø for en panodil. Er du i live.? til lige at fange hendes attention!

Ikke sikkert det overhovedet er noget du kan bruge men blot for at vise dig hvordan jeg ville køre den.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Maggiez » tirs 16. jun 2015 17:19

Dude pas må med du ikke sætter dig som lavere værdi end hende.. du er det prize og det vil du altid være broski.. hun er bare en pige som alle andre maan!! ;)
Bare sig "hey.. synes du virker rigtig sød.. skal vi tage ud og spise/tage en kop kaffe en af dagene..??" esklarere gå efter kys og få hende knaldet!!
Hvis du har brug for flere detaljer hjælper jeg gerne champen!!
GL!! ;)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf Happytalk » tirs 16. jun 2015 19:35

Ring lige nu og få sat den date op. Gennemknep hende og nyd det. Du har intet at tabe.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?