"Komme sammen" issues

Så spørg om råd herinde!

"Komme sammen" issues

Indlægaf TheMan23 » fre 5. jun 2015 15:12

Hej,

Jeg mødte en pige for to måneder siden, som jeg har været sammen med cirka to gange om ugen siden.
Vi har begge mødt hinandens forældre flere gange og "forholdet" er derfor blevet ret personligt.
Vi er begge 22 år gamle og meget ambitiøse og jeg nyder at være sammen med en der ligesom mig er passioneret samt har et vision for livet.

I går havde jeg tænkt mig at spørge hende om vi var kærester. Jeg inviterede hende ud at spise og spurgte hende om aftenen.
Hun svarede at "det tror hun" og om det var OK at hun lige tænker over det et par dage. Hun begrundede det med, at da hun sidst var i et forhold, der blev hun kærestekedelig både angående venner og personlige ambitioner.
Hendes svar kom meget bag på mig, da jeg selv troede at den var stensikker.. Jeg svarede, at det er i orden at hun tænker over det, men tilføjede at jeg selv er glad for at se at hun netop er ambitiøs og ikke ønsker at sætte en stopper for det.

Er der noget jeg bør gøre fra nu af? Jeg vil virkelig ikke miste hende og kan ikke lade være med at tænke over det..
TheMan23
Nyklækket

Re: "Komme sammen" issues

Indlægaf Fame » lør 6. jun 2015 02:39

Suk...
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Maggiez » tirs 16. jun 2015 17:12

Kvinder har det altid med at skulle tænke over tingene og hvis hun føler det er et stort skridt er det vel også okay.. duden pas på ikke at få for hurtigt frem for hurtigt du kan evt trække den til bage og sige at du selv ikke helt ved om det er det rigtige og gerne vil give det lidt mere tid.. på den måde står du stærkere over for hende... frem for at prøve at presse noget ned over hende som hun måske måske ikke vil.. ;) GL!!
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf Maggiez » tirs 16. jun 2015 17:13

Suk...

Tænk på hvor du var for fem år siden og give et ordentligt svar eller lade være!! suk selv dude...
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Indlægaf Fame » ons 17. jun 2015 11:48

Maggiez skrev:
Suk...

Tænk på hvor du var for fem år siden og give et ordentligt svar eller lade være!! suk selv dude...

Der er intet Pick-up i det oprindelige indlæg, eller interesse for skribentent i at sætte sig ind i tingene på egen hånd. Det er Arto Quick-Fix syndromet.
Ved at klikke fire gange på forummet, og bruge 20 minutter på at læse selv, er spørgsmålet selvsvarende.
Med så minimum af indsats for at løse sit eget problem, er det nær håbløst at bidrage med er brugbart svar, da han sandsynligvis ikke vil være i stand til at effektuere et eneste af rådende, når han ikke har vilje til at klikke rundt på denne side.

Har du en anden indsigt, eller viden end jeg, så rock on maggiez. Dit "råd" til ham, har dog ikke overbevist mig (måske heller ikke ham?) endnu.

Husk, hvis du mener, at jeg er value-taking ved at udtrykke mismod, så vinder du nok lident moralsk overhånd, ved at degradere dig selv til, efter din tolkning, mit lave niveau med din "rant".

Måske jeg tager fejl? Måske jeg har ret? Men bemærk, at jeg ikke antager en viden om, hvad DU skal gøre, lille buddy ;)

Din sætning "giv et ordentlig svar eller lade være!!!" er interessant konfliktoptrappende og kommanderende. Er du sikker på, at det er velovervejet og fornuftigt?
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Indlægaf vUlpeS » ons 17. jun 2015 12:16

Maggiez skrev: du kan evt trække den til bage og sige at du selv ikke helt ved om det er det rigtige og gerne vil give det lidt mere tid.. på den måde står du stærkere over for hende...

Det kan let gå i den gale retning, sådan som jeg opfatter det. Jeg ville umiddelbart tænke "ok 4. klasse alligeveller!", hvis jeg blev præsenteret for sådan en melding.
Altså; jeg har sikkert læst noget andet ind i det, end du mener.

Jeg tror jeg selv ville skøjte let henover den. Hun siger i princippet "ikke lige nu og her, men lad os se, hvad der sker".
Ingen grund til panik. Hun har demonstreret, at hun ikke ønsker det omklamrende, kærestekedelige, og dét er sgu da et kæmpe plus, hvis man anskuer det med de rigtige briller.
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf Maggiez » tors 18. jun 2015 00:33

Der er intet Pick-up i det oprindelige indlæg, eller interesse for skribentent i at sætte sig ind i tingene på egen hånd. Det er Arto Quick-Fix syndromet.
Ved at klikke fire gange på forummet, og bruge 20 minutter på at læse selv, er spørgsmålet selvsvarende.
Med så minimum af indsats for at løse sit eget problem, er det nær håbløst at bidrage med er brugbart svar, da han sandsynligvis ikke vil være i stand til at effektuere et eneste af rådende, når han ikke har vilje til at klikke rundt på denne side.

true men stadig synes bare man skal stfu hvis man intet konstruktivt har at sige eller om ikke andet så baresige til ham at han skal kigge rundt.. er træt af folk der ikke gider hjælpe andre og tror de er noget siger ikke nødvendigvis du er sådan bare træt af den lamme attitude..

Har du en anden indsigt, eller viden end jeg, så rock on maggiez. Dit "råd" til ham, har dog ikke overbevist mig (måske heller ikke ham?) endnu.

Jeg har prøvet det mange gange med bollevenider og kærester hvor jeg har villet mere og gået for hurtigt frem og så bare sige at du nu mener at du vil lade tiden se hvad det fører til og er bange for at gå for hurtigt frem.. så bliver de mere trygge og klar til at gå ind i forhold eller hvad man vil.. push pull!! ;)

Husk, hvis du mener, at jeg er value-taking ved at udtrykke mismod, så vinder du nok lident moralsk overhånd, ved at degradere dig selv til, efter din tolkning, mit lave niveau med din "rant".

Ved ikke hvad du mener.. jeg er også ligeglad prøver bare at skabe pick up diskutioner på forum frem for bare at lade folk sejle..

Måske jeg tager fejl? Måske jeg har ret? Men bemærk, at jeg ikke antager en viden om, hvad DU skal gøre, lille buddy ;)

fair nok du ikke har viden.. en anden gang så bare skriv han skal kigge lidt rundt frem for det andet der.. kan ingen bruge til noget :mrgreen:

Din sætning "giv et ordentlig svar eller lade være!!!" er interessant konfliktoptrappende og kommanderende. Er du sikker på, at det er velovervejet og fornuftigt?
[/quote]
ja da.. gider da ikke folk skal prøve at sige til en upcomming buddy at han intet er værd med at suk dela suk... har no hard fellings prøver bare at udtrykke mine pointe gl
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Indlægaf Desire » tors 18. jun 2015 08:41

Seriously guys haha
Billede
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Fame » tors 18. jun 2015 09:47

:lol:
Fame
Godzilla

Indlægaf Kami » tors 18. jun 2015 13:45

Jeg er all in for at hjælpe nye, men ham her er jo ikke ny. Han vil bare gerne have en opskrift på, at fikse situationen. Uden refleksion, uden noget.

Jeg oplever samme problemer med nærmest alle piger, der kommer herind. De har en eller anden konkret problemstilling, som stammer fra hele deres forskruede, socialkonstruerede syn på mænd, dating og sex. Den del er de bare pisse ligeglade med. Tanken om game er kun interessant, for så vidt de kan manipulere med en eller anden random fyr, der har frustreret dem nok til at google rundt på nettet og falde over denne side.

Oddsne for, at de overhovedet vender tilbage og læser svarene, er minimale.

Hvorfor... HVORFOR? Skal jeg bruge min tid og energi på det?

Jeg vil hellere sidde og læse logs fra folk, der rent faktisk gør shit og gerne vil noget med det, nu hvor jeg også har et studie, et job, en kæreste og andre ting at lave, end at sidde herinde og lege brevkasseredaktør.

Fame giver gode råd i andre sammenhæng, jeg synes det er fint at han ikke gider at råde useriøse randoms og at han giver udtryk for det er træls.
Det er al ære og respekt værd at DU gider, Maggiez, men jeg tror ærlig talt dit krudt er bedre brugt på nogle af de andre nye herinde. Som gerne VIL det her, og ikke bare en quick fix.
Kami

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?