Hej,
Jeg mødte en pige for to måneder siden, som jeg har været sammen med cirka to gange om ugen siden.
Vi har begge mødt hinandens forældre flere gange og "forholdet" er derfor blevet ret personligt.
Vi er begge 22 år gamle og meget ambitiøse og jeg nyder at være sammen med en der ligesom mig er passioneret samt har et vision for livet.
I går havde jeg tænkt mig at spørge hende om vi var kærester. Jeg inviterede hende ud at spise og spurgte hende om aftenen.
Hun svarede at "det tror hun" og om det var OK at hun lige tænker over det et par dage. Hun begrundede det med, at da hun sidst var i et forhold, der blev hun kærestekedelig både angående venner og personlige ambitioner.
Hendes svar kom meget bag på mig, da jeg selv troede at den var stensikker.. Jeg svarede, at det er i orden at hun tænker over det, men tilføjede at jeg selv er glad for at se at hun netop er ambitiøs og ikke ønsker at sætte en stopper for det.
Er der noget jeg bør gøre fra nu af? Jeg vil virkelig ikke miste hende og kan ikke lade være med at tænke over det..