Hvilken retning?

Så spørg om råd herinde!

Hvilken retning?

Indlægaf Cappy » tirs 9. jun 2015 18:50

Hej alle!

Sagen er den at jeg er begyndt at skrive med en HB8, som jeg i 2010 og 2011 mødte og hang ud med på et feriested. Siden da har det været helt dødt imellem os, da mit forsøg på at kiss-close blev afvist. Jeg kender grundlaget for hendes afvisningen, og det er helt fair - jeg tog en stor risiko og fik brændt nællerne. Grundlaget for hendes afvisning eksisterer ikke længere og dermed ikke en problemstillingen overhovedet.

For cirka et 5 mdr. siden tog hun kontakt til mig over facebook. Hun flytter nemlig til samme by, som jeg bor i, og hun spurgte derfor om råd - og jeg er vel at mærke IKKE den eneste, som hun kender i byen. Hun havde en masse andre muligheder. Jeg hjalp hende og sluttede kontakten der. Hun forsøger igen at kontakte mig en måned efter det, hvor hun spørger indtil mit seneste semesterprojekt på universitet, da hun finder det spændende. En samtale, som jeg igen afslutter ved ikke at svare tilbage.

Sådan fortsætter det indtil her i sidste uge. Hun var taget til min by med en veninde for at opleve noget. Hun spurgte mig igen til råds og siden da har samtalen fået en masse traction. Den har kørt på i 7 dage, i træk, per dags dato. Det spænder alt fra seriøse emner til fjollerier over tekst.

Jeg har stadig en lille lyst til at være sammen med denne HB8'er, og nu da vi skriver så meget og hun flytter til min by, så begynder jeg at indse flere og flere muligheder.

Hvad ville jeres råd være i dette tilfælde?

Jeg har sagt at jeg ville tage hende ud og spise, når hun flyttede herop og hun svarede at det glædede hun sig rigtig meget til, samt en masse andet. Der er dog ingen decideret åbenlys flirten, hvilket øger min skepsis til mine muligheder. Jeg har forsøgt en enkel gang, men der kom ikke noget sukkersødt ud af det - tværtimod var det relativt neutralt svar, som jeg fik.
Cappy
Gummi Tarzan

Re: Hvilken retning?

Indlægaf Fame » tirs 9. jun 2015 19:03

Mit råd?
Læs Pick-up teori, træn i et år eller to, vend tilbage til hende.
Så ville du kunne benytte og begribe de værktøjer, som Pick-up verdenen tilbyder.

Hvis ikke? Så vær normal og inviter hende ud. Inviter hende på en syv-otte dates, og forsøg langsomt med at spørge, om du "måske kan være kærester".
(Sarkasme kan forekomme, da der virker til, at du ikke har sat dig ind i noget forførelses-viden selv inden du spørger).
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Maggiez » tirs 16. jun 2015 17:09

Gør som mig.. inviter hende på kaffe sid og snakke i 20 min- 30 min i øst og vest mens du kiggerhende i øjnende og prøver at opbygge seksuel spænding.. du kan evt sidde ved siden af hende så du kan røre ved hende på skuldre og hvor du ellers finder det interesseant!! ;) herefter kan du jo gå efter kysset og derefter høre om hun ikke er ved at være sulten og du tilfældigvis ahr en steg der hjemme som bare skal i ovnen.. og wupti så ender i måske med at knalde der!! ;)
Der er mange måder at date på denne er ret meget efter min mening efter bogen og har gjort sådan et utal af gange med mine dates!! ;)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf hrhansen » fre 19. jun 2015 03:37

I mit hoved lyder det ret meget som om, at der er et eller andet på vej... Maggiez' bud kunne nok være meget godt :)
hrhansen
Gummi Tarzan

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?