blondine

Så spørg om råd herinde!

blondine

Indlægaf DeAngelo » tirs 16. jun 2015 23:33

Hej Gamers. :D

situationen er sådan, at min far har en Cafe og her fornylige de har fået en ny pige der arbejder der, hun er ubeskriveligt flot. Hun har kæreste på og kæresten bor i fyn. de har kendt hinanden i Fankrig og det er maks 3 måneder siden. og Cafeen ligger i aarhus. hvilket hun bor også her. Når nu hvergang jeg tager der ned for at arbejdet hvis hun er der også så vi får meget øjenkontakt med hinanden. Vi snakker godt sammen og driller hende engang i mellem. har lig fået hendes mobil nr.

Mit spørgsmål er hvordan ved jeg præcis at hun føler det samme som jeg føler om hende. selv om jeg ved hun har kærest på. så kan ikke lad være med at tænke på hende hverdag :!: . jeg har selv læst lidt om de interesse tegn fra piger her i nybegynder siden. men er bar lost i det selv. kan ikke selv indse det. da jeg er nybegynder også :roll: . Lidt fakta om hende hun er 21 og jeg er 27.

lad mig se hvordan en rigtige gamer ville takle denne situation og brug for godt råd og tråde og en hjælpe hånd i det her. Vil bar ikke miste hende eller skræmme hende væk. et eller andet sted jeg føler at hun ved det. men ville ikke sejle i dyb vand.
DeAngelo
Fætter kanin

Re: blondine

Indlægaf Nota » tirs 16. jun 2015 23:43

Det er svært at give gode råd til folk der ikke har erfaring med dette. Der er ikke nogen magisk sætning, eller et trylleord der får trusserne til at falde. Det svarer til at en aspirerende guitarist, der lige kan spille 'Smoke on the Water' kommer og spørger "Hvordan spiller jeg soloen fra Sweet Child o' Mine?". Vi kan sagtens fortælle dig en masse ting, men i virkeligheden kræver det en masse øvelse før du rent faktisk kan udføre det ordentligt.

Hvis jeg alligevel skal give et råd, så lad være med at behandle hende som om du er bange for at miste hende. Du kommer efter al sandsynlighed til at virke needy. Forestil dig at du har 10 andre damer du kan ringe til når som helst, og opfør dig derefter.
Held og lykke med hende :)
Amor Fati.
Brugeravatar
Nota
Hoodoo Master

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf DeAngelo » tirs 16. jun 2015 23:52

[quote="Notatumor"]

tak, Min selvtillid var helt flad, men her på det sidste havde jeg fået lidt held med damerne. Så prøver holder hovedet så køligt så muligt. Ska siges at kan godt være at jeg virker måske lidt needy. fordi hun er som sagt ubeskriveligt flot. men tak for dit råde. Så prøver bar at være Cool og ikke visse hende at jeg er bang for at miste hende... Men det er damn svært når man har ikke meget erfaring med det. :D
DeAngelo
Fætter kanin

Indlægaf Desire » ons 17. jun 2015 08:16

Som udgangspunkt så hold dig fra kvinder i forhold. Det kommer der intet godt ud af.

Hvis du er oprigtig fortvivlet og gerne vil forstå det hele bedre og måske have små ting du langsomt kan gøre. Så vil jeg anbefale at studere pickup. Tager dog lang tid.

Gode råd alle kan følge:
- vær sjov og flirtende
- vær nem At omgås
- fokuser på dig selv
- fokuser på mange kvinder samtidig
- tal om andre kvinder du ser med hende
- lad hende ikke tro hun kan få dig om hun så var single
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf DeAngelo » tors 18. jun 2015 00:56

- tal om andre kvinder du ser med hende
hvad mener du med det ?
DeAngelo
Fætter kanin

Indlægaf Desire » tors 18. jun 2015 08:37

make her jealous
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf hrhansen » fre 19. jun 2015 03:35

Jeg tror bare jeg ville tage det helt køligt. At begynde at spille jalousi-spil som set på film er sku noget farligt noget specielt sætningen "jeg vil bare ikke miste hende" gør det farligt at rode sig ud i. Hvis du har mod på det så vær ærlig eller vær nøjsommelig og vent, til der er et svagt punkt i deres forhold /de slår op. Held og lykke!
hrhansen
Gummi Tarzan

Indlægaf math341c » lør 27. jun 2015 12:33

Jeg er ny her. Men jeg har arbejdet på at lære nogle metoder og lært fra brugere her inde, de sidste par måneder.

Hvad er dit mål egentlig? Er det at score hende, altså være en boyfriend destroyer, eller bare få deres forhold til at gå i opløsning og derefter overtage?
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf math341c » lør 27. jun 2015 12:33

Jeg er ny her. Men jeg har arbejdet på at lære nogle metoder og lært fra brugere her inde, de sidste par måneder.

Hvad er dit mål egentlig? Er det at score hende, altså være en boyfriend destroyer, eller bare få deres forhold til at gå i opløsning og derefter overtage?
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Happytalk » lør 27. jun 2015 13:02

Tag hende med i byen og brug hende som wingwoman i stedet?
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?