Spørgsmål til lækker kvalitetspige

Så spørg om råd herinde!

Spørgsmål til lækker kvalitetspige

Indlægaf DirtySocks » lør 20. jun 2015 05:19

Jeg er lige kommet hjem fra byen, og formåede at 'score' en virkelig lækker kvalitets pige, vil sige hun er en solid 8'5'/9'er. Vi kyssede og dansede de sidste 2-3 timer af natten, og det gik virkelig smooth for mit vedkommende. Hun var mildest talt ved at æde mig flere gange, og kemien var super god - vil give min præstation 9/10. MEN!! da stedet så lukkede, virkede hun mega bestemt og sagde"Jeg skal hjem nu" og skulle en anden retning end mig, så havde ikke balls til at invite hende hjem til mig. DOH!!

Jeg er ekstremt frustreret over mit manglende mod lige nu, men følte bare det var for risikabelt, når hun lød så bestemt og jeg kunne mærke jeg tøvede, så tog den sikre vej. Har stadig hendes nummer dog. Inden vi kyssede farvel sagde jeg "Vi snakkes ved" og hun sagde "Ja, det gør vi nok". Hun sagde flere gange, at hun godt kunne lide en mand der tog initiativ, så er bange for jeg har skudt mig selv i foden ved ikke at close den.

Hvad er jeres vurdering - står jeg skidt nu? Og hvad skal min taktik være herfra nu? :?
DirtySocks
Bølle Bob

Re: Spørgsmål til lækker kvalitetspige

Indlægaf Desire » lør 20. jun 2015 10:03

Piger elsker at lægge brødkrummer ud der viser, hvad de gerne vil have du skal gøre. De vil bare ikke være dem der tager skridtet.
Hun har klart og tydeligt formidlet, at du skulle tage noget skide initiativ.

Til en anden gang. Hvad havde du at tabe ved at prøve? I sådanne situationer ville jeg personligt gå efter "nej du skal bestemt ikke hjem til mig" med et blink og så trække hende med dig. Eller bare kør på med sjov snak der indikerer hun skal med hjem "laver du god morgenmad".

Du ved kun ÉN ting nu. Hvis ikke du tager kontakt sker der ingenting. Så du kan lige så godt forsøge.
Prøv at brug hvad du har lært om hende. Vil hun gerne have en bestemt initiativrig mand, så er det den rolle du passer ind i. Vil hun helst have du skriver eller ringer. Skal du være direkte eller indirekte. Vurder hvad der vil virke bedst og prøv så. Du har intet at tabe.

GL
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf DirtySocks » lør 20. jun 2015 16:37

Tak for svar - fine råd :)

Har skrevet med hende her i dag, og hun virker meget interesseret. Vi skriver rimelig lange beskeder og hun har endda kommet med en seksuel hentydning. Hvor langtid skal der gå, før jeg prøver at arrangere noget? Gider ikke virke alt for desperat
DirtySocks
Bølle Bob

Indlægaf Desire » lør 20. jun 2015 17:31

Det er lidt op og ned. Du vil heller ikke skrive 50 beskeder med hende inden du inviterer hende ud. Så bliver du bare en SMS-fyr.
Du kan lade være med at svare hele tiden og ikke være til stede ved mobilen 24/7. Dermed går tiden hurtigere, og at du rent faktisk foretager dig noget andet gør også dig mindre needy. Jeg har ingen regler for, hvor lang tid der skal gå. Det er nemmere at vurdere for dig, hvor på hun virker.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » tirs 23. jun 2015 00:34

What does a woman have to do to get laid around here? Damn drenge.
Kami

Indlægaf strömmning » tirs 23. jun 2015 11:31

Kamikee skrev:What does a woman have to do to get laid around here? Damn drenge.

Jeg tror også du skal se at få sat noget op.. Fuck taktik, eller forsøge at game hende.
Prøv engang at læse dine post igennem et par gange.
Der er vel ingen grund til at vente vis hun sender de signaler hun gør?

Få det afsluttet! :)
strömmning
Happy Meal

Geografisk sted: SkåneLandet

Indlægaf Glow » tirs 23. jun 2015 13:23

næste gang - ignorer det hun siger FULDSTÆNGIG og gør noget lign ala det han gør v. 3.17:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ONZPcT11vhw
[/youtube]
evt. skift det verbale med et takehome statement men samme boldness

edit: admins har tit problemer med youtubes?
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf DirtySocks » tors 25. jun 2015 23:36

Jeg skal møde hende på lørdag. Foreslog at hun kom hjem til mig, og vi så lavede noget mad sammen, men hun ville helst ses på neutral grund, hvilket jeg accepterede - tænker det er bedst at hun er helt tryg ved det. Er dette en fejl, når jeg allerede har set hende og vi har kysset? Problemet er også bare, at min succesrate er helt absurd høj, når jeg har aftalt at ses med piger hos mig, hvorimod hvis det bliver til kaffe dates eller lignende, har jeg rigtig dårlig succesrate. Måske er jeg bare langt mere afslappet og en bedre version af mig selv, når det er mere privat, i stedet for vi er i offentligheden.

Skulle jeg have insisteret på det blev hos mig?
DirtySocks
Bølle Bob

Indlægaf Fame » fre 26. jun 2015 06:07

Hastighed er ligegyldig - insisterede du på at hive hende hjem til dig på date 1, havde hun bare klodset bremsen. Hun vil have mere tryghed/comfort.

Tag hende ud på is/kaffe/what ever. Tænk det som "forfra", men start med at kramme hende og kys hende på kinden straks - så er kysset hurtigere at gå til, lidt senere på daten.
Hun er on, men brug lidt tid med at lytte til hende og tal med hende.
Mærk efter, om hun er klar når daten er ved ar være slut, og pull hende evt. der - men pres ikke på. Ellers virker du "desperat". Fyr et par SOI's af godt inde i daten: "har tænkt på, sidst vi kyssede. Fuck du var fræk!" (Kig i hvert af hendes øjne, på munden og øjnene igen "tri-gaze" - se hendes reaktion).

Hvis hun ikke er klar, så chill. Inviter hende op et par dage efter til et glas rødvin. Ryk hende derefter.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf DirtySocks » fre 26. jun 2015 18:09

Gode råd Fame, tak. Jeg havde netop også tænkt mig at starte ud med et kram og kys på kinden.
DirtySocks
Bølle Bob

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?