Stop and go om igen

Så spørg om råd herinde!

Stop and go om igen

Indlægaf FDL » tirs 7. jul 2015 08:58

Jeg har set den pige som jeg af og til arbejder sammen med i weekenden. vi snakker meget sammen uden for arbejde og har også været sammen men flere gange men ønskede ikke at de skulle vide noget, det er så stoppet ret meget igen efter hun har fået anden arbejde der svinger meget med arbejdstiderne og vi har ikke set hinanden ret meget men har stadig meget kontakt.

Det her er pigen der elsker opmærksomhed og gør rigtig meget for at få den og kan virkelig være en narfisse over for mange men hun vil gerne have omtale.

Nå men jeg er totalt faldet for hende og det ved hun godt da vi har snakket om det og hun siger at det ikke går så stærkt for hende (det har stået på i ca 2 måneder) og jeg flytter væk fra byen om 3 uger men fortsætter på arbejdet i weekenden så kommer tilbage 2-3 gange i måneden nok men ikke til at starte med !!

Spørgsmålet er nu hvordan får jeg hende til at ville mig mere og lægge mere tid i mig, jeg er kørt tør for forsøg og står som et spørgsmålstegn!!

I spørg bare hvis i vil videre mere om det
FDL
Nyklækket

Re: Stop and go om igen

Indlægaf Gnome » ons 12. aug 2015 17:48

Mine egen erfaring med "attention-whores" (kunne ikke finde et mere sobert ord :() er at man skal undgå dem i længden. De hviler på ingen måde i sig selv, og ender med at fucke dig godt og grundigt op (personlig butthurtness inc).

Hvis du alligevel vælger at begive dig ud på et attention-whore adventure, som vi kan kalde det, så er det simple svar, at du skal vise hende, at du har mere værdi/value end hende. Ligeså snart du bliver needy, så har du tabt slaget. :)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Re: Stop and go om igen

Indlægaf Maggiez » søn 16. aug 2015 17:49

For det første kan du jo køre en "freeze out" på hende i et par uger og se om det vækker mere interesse.. ved at du ikke kontakter hende!! ;)
Ellers foreslår jeg at du kører noget drama game på hende!! Hvor du skriver "Jeg slår op.. det er ikke dig det er mig.. men det går bare ikke længere kan ikke klare det sådan her!!" Det er altid fedt at slå op også selv om man ikke er i forhold.. og det virker super stærkt at køre noget drama og slå op game på pigerne.. det kan nemt være med til at vinde interesse tilbage har virket rigtig godt for mig i flere omgange!! ;)
Bare skriv hvis du har uddybende spørgsmål!!
Alt det bedste // Maggiez!! ;)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?