Date med pige out of my league - what to do?

Så spørg om råd herinde!

Date med pige out of my league - what to do?

Indlægaf Motivation » man 13. jul 2015 01:53

Er I byen med en ven I torsdags. Snakker 15 minutters tid med en 8.5’er, 18-årig brunette, ligner en model, 1.75 høj, super sød og kønt ansigt. Hun går op og danser på et tidspunkt, men tænker fuck it og spørger om hendes nummer da hun er på vej væk fra baren, og får det. Skriver lidt med hende i løbet af weekenden, og har nu en aftalt kaffedate med hende denne uge.

Spørgsmålet er lidt hvordan jeg skal spille den her – jeg har sammenlagt været på en 7-8 dates i mit liv – dog alle inden for de sidste tre måneder – men det har alle været i range 5.5-6.5. Kan mærke jeg er nervøs med hende her, og er i tvivl om hvordan jeg skal agere. Være mig selv? Have højt energiniveau? (plejer at køre meget højt energiniveau de første par timer på dates, hvorefter jeg bliver mere ”mit naturlige jeg”) Jeg er slet ikke så erfaren med game at jeg kan implementere det ordentligt. Jeg overvejer lidt at køre nogle wtf-oplevelser ala fortælle en historie til random mennesker om at mig og ”min kæreste” er på weekendtur i KBH og om de vil tage et billede af os. Spørgsmålet er om det freaker hende out eller hun synes det er nice. Kysse hende i slutningen af daten? (hvis ikke hun er on ved slutningen af daten er den død anyways?)

Derudover – generelle råd, hvordan skal jeg tilgå det her, forberede mig, osv.?

Facts om pigen:
- Hun er lige blevet student
- Hun er rigtig intelligent, og ser intelligens hos en fyr som et plus
- Hun er anti-snobbet
- Jeg har en idé om at hun kan få hvem som helst hun peger på
Determine what you want. Pursue it relentlessly. Do whatever you have to. Destroy your doubts and fear, and let nothing stop you. Do the work. There are no excuses, no variables. It comes down to you. If you truly want it, you will have it. Never give up.
Brugeravatar
Motivation
Konge af Burma

Geografisk sted: København

Re: Date med pige out of my league - what to do?

Indlægaf Gary Busey » man 13. jul 2015 12:27

viewtopic.php?f=21&t=961

Jeg vil råde dig til at surfe lidt rundt på forummet; din situation er langt fra atypisk, og de fleste herinde på forummet har set sig selv i en lignende situation på et tidspunkt i deres liv - mig selv inkluderet. Nu spørger du, hvordan du skal agere: Vær dig selv! Hvis du normalt er en person med højt energiniveau, then, go for it. Hvis du derimod ikke ser dig selv selv som et high-energy lokomotiv, er der ingen grund til, at du fiser rundt som en duracell kanin. Piger har en evne til lugte bullshit fra lang afstand.
For at runde din nervøsitet, vil jeg pointere, at det altid er at fortrække at være en smule nervøs - det bevidner om, at du er på vej ud af din comfort-zone; du rykker dig som person! Så embrace that shit! Og husk: Din date er også blot et menneske - hun har usikkerheder ligesom alle os andre. Så bare være afslappet og nyd at du er i selskab med en flot ung kvinde.
Jeg håber, at det er til hjælp.

Kys & klask
Brugeravatar
Gary Busey
Nyklækket

Indlægaf leon... » man 13. jul 2015 14:15

Hun kan da umuligt være "out of your league" hvis hun først har givet dig hendes nummer, og derefter sagt ja til en date. Hun er blot niveauet og dine sidste 8 dates. Med hensyn til din nervøsitet så vend dem om og tænk, at hun er langt mere nervøs end du er. Derudover skal du bare være dig selv, hun kunne jo tilsyneladende se noget i DIG.

TIPS TIL DATEN:
Prøv på, at tænk tilbage på dine seneste 8 dates. Hvilke af de dates gik godt og hvilket gik skidt? Tag de elementer med fra 2-3 bedste dates, som du mener kan bruges igen.

Min personlige favorit date her i sommeren, som jeg varmt kan anbefale er is-dates i min lokale park. Her kender jeg alle de gode steder, det er nemt at skifte venue, man går rundt og er aktiv, jeg kan lede daten og fortælle om området.
leon...
Private Johnson

Indlægaf math341c » man 3. aug 2015 11:56

Enige med de andre herinde.

Men jeg tror dit største problem er, din egen selvtillid. Giv dig selv noget selvtillid boost, ved at tro på dig selv og hvor god din personlighed er, og så skal du nok glemme det der "out of league".

Husk nu, at kvinder er emotional creatures, de vælger deres fyr baseret på ham der giver hende de bedste emotions og ikke rigtig dit udseende ;)

Held og Lykke.
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Motivation » man 3. aug 2015 22:53

Tak for svarene, det er en god hjælp!

Jeg var ude med hende for et par uger siden. Nervøsiteten var forsvundet da jeg skulle møde hende.

Jeg møder hende med et kram og vi går mod søerne. Hun er ekstrem lækker. Jeg observerer folk imens vi går og det er tydeligt at hun tiltrækker sig opmærksom. Samtalen kører på list løst og fast. I sådanne situationer har samtaler med at dreje sig ind på to ting: uddannelse og arbejde, fordi det hovedsageligt er det man har tilfælles. Fanger hende flere gange i at falde tilbage på emnerne, hvor jeg stopper hende blidt op, kigger hende i øjnene og siger at vi har fri nu (inspireret fra en af Fame's punch-lines). Det fungerer udmærket, og samtalen får mere substans.

Jeg kører altid voldsomt på med EC så meget jeg kan komme til det på dates (og bare når jeg vil score). Jeg ved ikke om det er plus.

Kino er et af mine hovedfokusområder som jeg skal arbejde intensivt med fremover, fordi det falder mig så ekstremt lidt naturligt. Se bl.a. Desires log, hvor jeg fik kørt for aggressiv berøring på en pige (også hjulpet på vej af 5-6 genstande) hvor jeg skulle have været mere tilbageholdende. Fik et godt råd - man skal kun udstrække berøring i en sådan grad, at berøringen kan skabe et ubevidst følelsesmæssigt bånd mellem mig og hende, hvorfor pigen ikke nødvendigvis skal blive bevidst om at jeg rør hende. Fik ikke kørt kino på hende, og havde helt generelt svært ved at få samtalerne til at være mere end en almindelig, interessant intellektuel samtale. Men det er jo ikke meningen. Hun grinte flere gange højlydt, men har en mistanke om at hun er så sød, at det var forceret.

Vi fik noget at drikke på en café og gik efterfølgende op langs en af søerne mod Dronning Louises bro. Snakken blev bedre, da vi begyndte at snakke om os - vi jokede blandt andet med at vi begge var 'street’, jævnfør de områder vi hver især kommer fra i København, hvor vi begge ikke rigtig er den stereotyp som bor der + et par andre ting hvor jeg drillede hende, hvilket fungerede godt. I det hele snakkede vi i en to timers tid. Jeg kunne tydeligt mærke at det med stor sandsynlighed ikke ville blive til mere med hende, så jeg fik antydet indirekte hvad der skulle ske fremover da vi skiltes, og så fik hun også svaret indirekte, at det ikke rigtig skulle blive til mere.

Alt i alt vil jeg sige at den var utrolig svær. Hun er med længder den mest attraktive jeg har været på date med, og vil helt generelt tro hun er picky i det. Heldigvis kan man sige at det lidt var et free shot, da vi begge skulle til udlandet – jeg denne måned, og hende umiddelbart efter jeg selv kommer hjem – så det var lidt en dead-end alligevel. Men jeg skulle have gjort det bedre, men tror det vil kræve helt generelt at læse massivt op på teorien (har nærmest kun praktiseret det), og implementere det over en længere periode. Men det var fint at prøve kræfter med en så attraktiv pige, og blive bekræftet i at det alene er ting jeg selv kan ændre der forhindrer mig i at score piger af den kaliber.
Determine what you want. Pursue it relentlessly. Do whatever you have to. Destroy your doubts and fear, and let nothing stop you. Do the work. There are no excuses, no variables. It comes down to you. If you truly want it, you will have it. Never give up.
Brugeravatar
Motivation
Konge af Burma

Indlægaf Maggiez » tirs 4. aug 2015 13:00

Hvorfor skulle det ikke blive til mere??
Er du sikker på du fik eskaleret nok under daten?? Du siger I mest gik og snakkede, hvad med at gå efter kysset??
Dude du er jo nødt til at være all in på et tidspunkt hvis du virkeligt vil have pigen..
Held og lykke.. håber da du skal se hende igen!! ;)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?