Forresten, så har jeg en kæreste...

Så spørg om råd herinde!

Forresten, så har jeg en kæreste...

Indlægaf -13- » tirs 4. aug 2015 14:07

Hey folkens.

I sidste uge startede en ny pige på min arbejdsplads.
Hun er 3 år yngre end mig, meget attraktiv pige, en smule genert.

Jeg lærer hende op, og hun er derfor sammen med mig faktisk hele dagen, indtil hun er sat godt ind i tingene.

I starten når vi har småsnakket om hverdagsting osv. Har hun ikke nævnt en kæreste, det var først senere.
Da jeg spurgte ind til hvad hun brugte sin fritid på, nævnte hun så kæresten som det sidste, og efterfølgende er det så kommet op et par gange, hvor hun nævner ham i forskellige sammenhæng.

At hun har en kæreste er jo så hvad det er, men jeg har været ude for dette før. Jeg tænker lidt at deres tankemønster ser nogenlunde sådan her ud: "Lækker fyr, jeg nævner ikke en kæreste pt....." Lidt senere, måske fordi jeg er for kedelig? "Okay, lækker, men han er da for uinteressant, nu skal kæresten på banen!"

Det der også undrer mig, er at jeg ikke har udvist overdrevet interesse endnu, jeg har kørt det ret køligt.

Det er selvfølgelig også en mulighed at hun reelt bare åbner lidt mere op, og derfor fortæller om sit privatliv, hvilket kæresten jo er en del af. Hun havde måske været interesseret, hvis hun var single.

Er der andre med lignende oplevelser? Piger der venter med at fortælle at de er optaget, fordi de lige skal se fyren an først?
-13-
Seargeant O'Hara

Re: Forresten, så har jeg en kæreste...

Indlægaf chrisjv » tirs 4. aug 2015 14:34

Sådan ser jeg det..

Knepper du piger med kærester, får du en kæreste der knepper andre end dig..

Lige børn leger bedst.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf -13- » tirs 4. aug 2015 14:49

Chris,

Du ser det som hvad præcis? Der var flere teorier i mit hoved. :)
-13-
Seargeant O'Hara

Indlægaf HarveySpecter » tirs 4. aug 2015 15:41

-13- skrev:Hey folkens.

Jeg lærer hende op, og hun er derfor sammen med mig faktisk hele dagen, indtil hun er sat godt ind i tingene.

I starten når vi har småsnakket om hverdagsting osv. Har hun ikke nævnt en kæreste, det var først senere.
Da jeg spurgte ind til hvad hun brugte sin fritid på, nævnte hun så kæresten som det sidste, og efterfølgende er det så kommet op et par gange, hvor hun nævner ham i forskellige sammenhæng.

At hun har en kæreste er jo så hvad det er, men jeg har været ude for dette før. Jeg tænker lidt at deres tankemønster ser nogenlunde sådan her ud: "Lækker fyr, jeg nævner ikke en kæreste pt....." Lidt senere, måske fordi jeg er for kedelig? "Okay, lækker, men han er da for uinteressant, nu skal kæresten på banen!"

Det der også undrer mig, er at jeg ikke har udvist overdrevet interesse endnu, jeg har kørt det ret køligt.

Det er selvfølgelig også en mulighed at hun reelt bare åbner lidt mere op, og derfor fortæller om sit privatliv, hvilket kæresten jo er en del af. Hun havde måske været interesseret, hvis hun var single.

Er der andre med lignende oplevelser? Piger der venter med at fortælle at de er optaget, fordi de lige skal se fyren an først?

Du siger at du kører det køligt, men for at være ærlig virker du overtænkende og ikke kølig. Ærlig rådgivning er droppe idéen om at score en pige som har en kæreste. Hvis hun vil være sammen med dig på trods af at hun har en kæreste, så nævner hun efter min opfattelse ikke kæresten. Der er plenty of fish in the sea, ingen grund til at overanalysere de piger som du ikke demografisk passer med.
HarveySpecter
Fætter kanin

Indlægaf chrisjv » tirs 4. aug 2015 17:47

Amended skrev:
-13- skrev:Hey folkens.

Du siger at du kører det køligt, men for at være ærlig virker du overtænkende og ikke kølig. Ærlig rådgivning er droppe idéen om at score en pige som har en kæreste. Hvis hun vil være sammen med dig på trods af at hun har en kæreste, så nævner hun efter min opfattelse ikke kæresten. Der er plenty of fish in the sea, ingen grund til at overanalysere de piger som du ikke demografisk passer med.

præcis. At være en god mand er bedre end at få noget hurtig fisse.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf math341c » tirs 4. aug 2015 22:19

Du har to muligheder:

1. Hun har en kæreste respekter det og træk dig tilbage.
2. Vær James Bond, Boyfriend destroy det hele og snup hende.

-Hvis du kun er efter hendes fisse så lad vær med at ødelægge forholdet mellem dem, det er dårlig karma :)
-Hvis du virkelig kan lide hende så kan det måske være det værd. Du ved jo ikke hvordan den kæreste er, i virkeligheden kan det jo bare være en dude der er kedelig.
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Maggiez » ons 5. aug 2015 04:47

Jeg mødte en pige i torsdags og hun sagde da vi var på vej hjem sammen at hun havde en kæreste som hun elskede.. men gerne ville have sex med mig alligevel..
Personligt gider jeg ikke lægge meget energi i det når en pige siger hun har en kæreste bedre at gå efter dem der ikke har.. men hvis de gerne vil knaldes er jeg sku care!! ;)
Jeg ville bare tage det stille og roligt med hende der.. måske knalde alle hendes veninder og sådan i stedet.. og så selvfølgelig blive ved med at lægge an på hende indtil hun sætter en grænse som jeg nok ville respektere!! ;)
Anyway good luck!! ;)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf -13- » ons 5. aug 2015 10:05

Da jeg fandt ud af at der var en kæreste, besluttede jeg også, at trække lidt tilbage.

Jeg ville klart springe på hvis hun selv foreslog det, men jeg gider ikke selv aktivt opsøge det.

Desuden var det skam kun et spørgsmål om sex fra min side, hun er ikke min type sådan rent forholdsmæssigt. :)
-13-
Seargeant O'Hara

Indlægaf Kaizer » ons 5. aug 2015 11:29

Synes det moralske ansvar mest af alt ligger hos hende, hun er en voksen person. Jeg havde klart knaldet hende, men ikke mere.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf -13- » ons 5. aug 2015 12:28

Selvfølgelig Kaizer, er helt enig.

Hvis hun vil være sin kæreste utro, skal det jo nok ske før eller siden, med den ene eller den anden.
Så skal man bare gøre op med sig selv, om man har lyst til at blive involveret i det drama der evt. Kan komme efterfølgende. :)
-13-
Seargeant O'Hara

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?